mahyachatbanner

حقیقت غیرقابل انکار در مورد دانشگاه که هیچکس به شما نمی گوید

اخبار class= از ۹۳ دانشگاه – visit my webpage – برتر بریتانیا، حدود ۲۰ دانشگاه از جمله موسسات شناخته شدهای مانند کالج سلطنتی لندن (Imperial College London) و کالج دانشگاهی لندن و دانشگاههای تازه تاسیستری مانند دانشگاه – https://popnic.ir – وست مینستر (University of Westminster) و دانشگاه گرینویچ (University of Greenwich) در شهر لندن واقع شدهاند. وبسایت Phonearena یکی از معتبرترین و برترین سایت مقایسه گوشی خارجی شناخته میشود. در ادامه ده مورد از بهترین سایت های خارجی مقایسه گوشی را به شما کاربران عزیز پلازا معرفی خواهیم کرد. در اینجا به شما وبسایت Smartprix را معرفی میکنیم که یکی از بهترین سایت مقایسه گوشی موبایل است و با استفاده از این ابزار مقایسه آنلاین میتوانید تمام گوشیهای انتخابی خود را تا چهار مورد با هم مقایسه کنید. برای بهدستآوردن این آیتمها شما باید از پول بازی یعنی سیپی استفاده کنید. این روزها اینترنت و فضای مجازی پر شده از سایتهای اسکم و کلاهبرداری که از کمبود اطلاع مردم به نفع خودشان استفاده و به راحتی حسابهای آنها را خالی میکنند.

خبر کارشناسان این سایت، تمام گوشیهای مطرح را بهصورت تخصصی از لحاظ عملکرد لنزهای مختلف مورد بررسی قرار داده و تصاویر گرفته شده با هر گوشی را نیز منتشر میکنند. اگر عضویت این سایت را داشته باشید، اطلاعات کاملی از امور اقتصادی دنیا، عضویت خبرنامه، امکان استفاده از لینک الکترونیکی به سایتهای مرتبط با این سایت، سمینارها و موارد مشابه دیگر این سایت اقتصادی را خواهید داشت. همچنین میتوان از آن بهعنوان یک سایت امتیاز دهی به گوشی هم یاد کرد چرا که تقریبا اکثر گوشیها در این سایت مورد بررسی قرار میگیرند. به دلیل تحریمهایی که علیه ایران اعمال شده است، بسیاری از صرافیهای معتبر خارجی نظیر بایننس، کاربران ایرانی را در لیست تحریم خود قرار دادهاند.

خبر در این مطلب نگاهی داریم به برترین سایت مقایسه گوشی خارجی. جالب است بدانید بسیاری از برند های حوزه تکنولوژی مثل شاتل و مبین نت از مشتریان دائمی سرویس تبلیغ این سایت هستند. اما در حوزه تبلیغات گوگل یکی از بهترین، کارآمد ترین و مقرون به صرفه ترین خدمات را ارائه می کند. در اینجا شما میتوانید تا 4 گوشی انتخابی خود را بر اساس قیمت، برند، ویژگیها و مشخصات مقایسه کنید. البته شایان ذکر است که در این سایت مقایسه دوربین گوشی و دیگر مشخصات، کاربران میتوانند به اطلاعاتی نظیر مشخصات انواع تلویزیون و تبلت از کمپانیهای محبوب و پرطرفدار نیز دسترسی داشته باشند. بر اساس رتبهبندی مؤسسه تایمز این دانشگاه – visit – در رتبه ۱۹دنیا در سال ۲۰۲۰ قرار گرفتهاست. در ادامه قرار است سایت های خارجی رده بندی گوشی ها را به شما معرفی کنیم، وبسایتهایی که در کنار دریافت اطلاعات کامل در مورد مشخصات گوشی، کاربران میتوانند تلفنهای همراه مورد علاقه خود را با هم مقایسه کنند تا در نهایت بهترین انتخاب خود را داشته باشند.

اگر به دنبال یک سایت خارجی مقایسه گوشی که کاربری سادهای داشته باشد هستید، ما به شما Phonescoop را معرفی میکنیم. اگر به دنبال یک سایت مقایسه گوشیهای موبایل هستید که خیلی ساده به شما بگوید کدام یک از گوشیهای مورد مقایسه شما بهتر از دیگری است، Gadget360 دقیقا مناسب شما است. امروزه با توجه به حضور انواع و اقسام برندها در بازار و مدلهای مختلف گوشی موبایل که آنها عرضه کردهاند، مقایسه کردن موبایلها با یکدیگر خیلی کار سادهای نیست. همه شرکتهای تلفن همراه به ما امکانات مشابهی را با هزینه کم ارائه میدهند، اما جایگاه کیفیت و کاربرد آنها چیست؟ این سامانه امکاناتی همچون معرفی شرکت ها و برنامک های مجاز را در اختیار کاربران قرار داده است. برای استفاده از سایت پوکر آنلاین امپرور علاوه بر نسخه تحت وب و آنلاین، با نصب نرم افزار اختصاصی این سایت بر روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه خود می توانید وارد بازی پوکر شده و با دیگران شرط بندی کنید.

همچنین سایت امپرور از تیم پشتیبانى آنلاین قدرتمند ۲۴ ساعته برخوردار بوده و به طور مرتب نظارت و کنترل میزهای بازی توسط تیم ناظر سایت انجام می شود. این وبسایت اطلاعات دقیقی در مورد 36 کمپانی مختلف موبایل از جمله نوکیا، سامسونگ، موتورولا، سونی، ال جی و غیره را فراهم کرده و علاوه بر این نیز شایعاتی پیرامون مشخصات گوشیهایی که هنوز به طور رسمی عرضه نشدهاند را نیز منتشر میکند. این سایت دارای فیلتر پیشرفته جستوجوی گوشیهای همراه است که علاوه بر نمایش مشخصات کامل گوشیهای مختلف، میتوانید آنها را بر اساس اندازه بصری و دوربین نیز مقایسه کنید و همچنین میتوانید تمامی گوشیهای همراه را به صورت 360 درجه مشاهده نمایید. در این وبسایت علاوه بر اینکه میتوانید بررسی مشخصات چهار گوشی از کمپانیهای مختلف را با هم مشاهده کنید، امتیاز کاربران و امتیاز کارشناسان را نیز ببینید و بر اساس آنها تصمیم گیری کنید.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.