پوتین قانونی را برای بسیج شهروندان روسی محکوم به جرایم جدی امضا کرد



CNN

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قانونی را امضا کرده است که بر اساس قانون کیفری فدراسیون روسیه، شهروندانی را که محکومیت‌های غیرقابل جبران یا برجسته‌ای برای قتل، سرقت، سرقت، قاچاق مواد مخدر و سایر جرایم جدی دارند، به خدمت سربازی برای بسیج فراخوانی می‌کند.

این امکان بسیج صدها هزار نفری را فراهم می کند که به مشروطیت محکوم شده اند یا اخیراً از مستعمراتی که قبلا ممنوعیت خدمت بودند آزاد شده اند.

پوتین روز جمعه قانونی را امضا کرد که به شهروندان محکوم به جرایم سنگین اجازه می دهد برای خدمت سربازی فراخوانده شوند.

تنها گروهی از مجرمان مستثنی از این فرمان کسانی هستند که مرتکب جنایات جنسی علیه خردسالان، خیانت، جاسوسی یا تروریسم شده اند. همچنین افرادی که به اتهام تلاش برای ترور یک مقام دولتی، ربودن هواپیما، فعالیت های افراطی و استفاده غیرقانونی با مواد هسته ای و مواد رادیواکتیو محکوم شده اند، مستثنی هستند.

ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه گفت که کرملین 18000 سرباز دیگر را بالاتر از هدف خود یعنی 300000 نفر برای جنگ در اوکراین از جمعیت عمومی مردان روسیه بسیج کرده است.

اوایل این هفته، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تمام فعالیت‌های بسیج جزئی، از جمله احضار، پس از اینکه مقامات گفتند هدف پیش‌نویس برای استخدام 300000 پرسنل محقق شده است، به حالت تعلیق درآمده است.

به گفته پوتین، مسکو 18000 سرباز مازاد را در کنار هدف 300000 نفری خود برای جنگ در حمله به اوکراین بسیج کرده است.

با این حال، فرمان بسیج نسبی پوتین تنها زمانی پایان می یابد که رئیس جمهور روسیه فرمان رسمی را امضا کند. تا آن زمان، او این حق را برای خود محفوظ می دارد که در آینده افراد بیشتری را برای خدمت سربازی استخدام کند.

یوگنی پریگوژین، رئیس نیروهای بدنام واگنر روسیه، ظاهراً زندانیان را از زندان های روسیه احضار کرده است تا به گروه مزدور در جنگ کرملین در اوکراین بپیوندند.

اصلاحات امضا شده توسط پوتین با این استخدام های ادعایی ارتباطی ندارد. در عوض، این قانون در مورد زندانیانی که به طور مشروط محکوم شده اند یا از مستعمرات آزاد شده اند اعمال می شود. این افراد معمولاً باید هشت تا ده سال تا زمان لغو محکومیت تحت نظارت مقامات باشند.

آنها اجازه خروج از محل سکونت خود را ندارند و باید محدودیت های مختلفی را رعایت کنند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما