برگزاری رویداد بخشی از استراتژی بازاریابی است که باور بکنید یا نه، برای سئوی خارجی سایتتان موثر خواهد بود. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، رویدادهای آنلاین مانند وبینارها برگزار میشوند و به برندسازی کسب و کارها کمک میکنند. نه تنها این رویدادها میتوانند مخاطبین شما را درگیر کنند، بلکه سر و صدای آن باعث میشود برند شما به چشم بیاید و تعاملات اجتماعی با آن بالا برود. لینکهایی که در دل مطالب علمی درج میشوند، بهترین نوع بکلینکها به حساب می آیند.
هدف اصلی بهینهسازی وب سایت، کسب رتبه بالا در نتایج جستوجوی طبیعی و افزایش ارتباط مابین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده به واسطه کاربران است. زمانی که نتایج مرتبطتر با آن چه که کاربران جستوجو کردهاند نمایش داده شود، نه تنها رضایت کاربر جلب شده بلکه وب سایتهای مرتبط نیز میتوانند فروش خود را بالاتر ببرند. امروزه، متخصصان سئو اهمیت ویژهای به بک لینکهای اصولی، طبیعی و معتبر میدهند؛ زیرا ارزش یک بک لینک باکیفیت، صدها برابر بک لینکهای بیکیفیت است. در دوره آموزش لینک سازی خارجی، مهمترین مباحث و نکاتی که برای ساخت یک بک لینک باکیفیت باید لحاظ شود را فرا میگیرید. با بهینهسازی عناصر سئوی خارجی مانند بکلینکها، پروفایلهای شبکههای اجتماعی، دایرکتوریها و فرومهای مرتبط با صنعت، میتوان به بهبود شناسایی برند و جذب مخاطبان جدید در سراسر جهان کمک کرد. همچنین، با بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر، میتوان به فروش و سودآوری بیشتر در بازارهای بینالمللی دست یافت.
لینک های مرتبط و با کیفیت می توانند تاثیر مثبت داشته باشند، اما لینک های نامربوط و مصنوعی می توانند به وب سایت آسیب بزنند. بهتر است با تحقیق و انتخاب دقیق، بک لینک های ارزشمند را با توجه به موضوع سایت خود انتخاب کنید. این ارزش انتقال یافته از لینکسازی سبب شده تا سایت شما بارها در بین نتایج فهرست جستجوی گوگل وارد شود و برای کاربران نمایش داده می شود و در نتیجه فروش کالاها و خدمات افزایش می یابد. برای ایجاد استراتژی لینک سازی، نیاز دارید تا در فضاهای مختلفی با توجه به محتواهایی که دارید، لینک سازی کنید. شما می توانید این کار را با توجه به شرایط کسب و کار در فضاهای مختلفی که در ادامه می آوریم، انجام دهید.
شبکههای اجتماعی و فرومها به عنوان منابعی برای ارتباط و تعامل با کاربران در سراسر جهان، میتوانند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر کمک کنند. شرکت در فرومهای مرتبط با صنعت و محصولات شما، میتواند به بهبود شناسایی برند و افزایش ترافیک وب سایت شما در کشورهای دیگر کمک کند. لینک سازی خارجی (link building) هنوز هم برگ برنده ای است که در سئو و بهینه سازی یک وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. لینک سازی خارج از سایت یکی از ارکان سئوی خارجی است و شامل فعالیت هایی است که در جهت ساخت بک لینک ها به کار گرفته میشود. سئو خارجی وبسایت، نشانگر خیلی خوبی درباره چگونگی درک جهان (سایر وبسایتها و کاربران) از یک وبسایت خاص است.
- انجام خدمات سئو توسط تیم ما بهترین نوع تولید محتوا و خدمات سئو داخلی و خارجی را بر روی سایت شما پیاده سازی میکنند تا کاربر پسند باشد.
- بهتر است با تحقیق و انتخاب دقیق، بک لینک های ارزشمند را با توجه به موضوع سایت خود انتخاب کنید.
- PBN یک استراتژی قدرتمند؛ اما بسیار خطرناک برای لینک سازی خارجی است که میتواند باعث رشد رتبه سئو سایت شما شود.
- در این روش تبلیغاتی، آگهی شما در قالب یک متن کوتاه یا یک بنر تبلیغاتی در وبسایتها و رسانههای آنلاین، به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه مشخصی، منتشر میشود.
خرید دامنه، خرید هاست، IP اختصاصی، مدیریت سایتها، تقویت لینکسازی خارجی و به روزرسانی محتوا همگی فعالیتهایی هستند که زمان و هزینه زیادی از شما صرف میکنند. اگر هنوز به فکر ساخت شبکه خودتان هستید این نکته را در نظر داشته باشید که باید منابع مالی آن را تامین کنید. اجازه دهید با یک مثال این موضوع را شفاف کنیم؛ فرض کنید یک محتوای بسیار جذاب را در سایت خود منتشر کنیم (مثلا کتاب سئو برای همیشه در آکادمی وبسیما). این محتوا میتواند به مرجع اصلی تبدیل شده و سایتهای دیگری آن را معرفی کنند یا از طریق لینکسازی به آن ارجاع دهند. در چنین شرایطی سئو خارجی ما تقویت میشود ولی برخلاف استانداردهای گوگل عمل نکردهایم.
تاکتیک آخر سئو آف پیج گردآوری محتوا
بهترین راه برای جلب لینک خوب، تولید محتوای با کیفیت و انتشار محتوای سئو شده است که مورد پسند و استفاده افراد دیگر قرار بگیرد و به آن ارجاع دهند. در سئو واقعگرایی یکی از اصلیترین شروط است و با انجام سئو سایت میتوان طبق یک برنامهریزی منطقی پیش رفت و نتیجه گرفت. این راهِ واقعبینانه به شما کمک میکند که بتوانید منطقیتر به مسائل نگاه کرده و میزان ترافیک، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و مدت زمان ماندگاری کاربران در وب سایت خود را افزایش دهید.
در واقع در هدف گذاری در استراتژی لینک سازی، هدف از ایجاد انواع بک لینک ها در انواع رسانه ها را تعیین می کنید. در مورد اثربخشی سوشال سیگنال بر سئو یک سایت اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد ولی همگی به خوبی میدانیم هر اقدامی که بتواند آگاهی مخاطب از برند ما و محصولات ارائه شده را افزایش دهد به صورت مستقیم بر فروش و غیرمستقیم بر سئو تاثیرگذار است. اثرگذاری سوشال سیگنال فراتر از آگاهی بوده و در صورتیکه ما فعالیتی مستمر در جامعهای از مخاطبین دستچین شده داشته باشیم میتواند به بهبود رتبه نیز کمک کند. از آن جا لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است، پس اهمیت آن برای سئو ی یک وبسیات بسیار بالا است. اما اهمیت آن در کجا قرار دارد؟ گوگل به وضوح اعلام کرده است که سایت هایی را که از دیگر سایت ها به آن ها لینک داده شود و لینک طبیعی باشد، را در اولویت سرپ خودش نشان میدهد. اما چطوری لینک طبیعی بسازیم؟ مگر دیگران حاضرنف همینطوری به ما لینک بدهند؟ پاسخ قتعا خیر است، اما با توجه به یک استراتژی لینک سازی داخلی کاملا میتوان لینک سازی را طبیعی جلوه داد، بدون اینکه گوگل بفهمد و سایت ما را جریمه کند.
- این موضوعی بود که در لینک سازی داخلی خیلی مهم بود و این نکات را اگر رعایت کنید رتبه گیری بهتری در کل خواهیم داشت.
- بسیار جالب است که در طراحی وبسایت از هدرهای مناسب H1 استفاده شده است، کلمات کلیدی قدرتمندی به کار گرفته شده و در چند لینک داخلی پراکنده شدهاند.
- استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایتها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد.
- ببینید کامنت لینک نو فالو هست و بیشتر یک سوپاپ اطمینانه و ارزش را به صفحه مقصد انتقال نمیده یعنی خیلی ارزش کمی را انتقال میدهد.
پس با لینکسازی در وبسایت هایی که در زمینه شغلی و فعالیت شما همسو می باشد، می توانید در صدر نتایج جستجوی کاربران اطراف خود باشید. موتورهای جستجو اخیراً در آپدیت سال 2022 و 2023 بسیار پیچیدهتر شدهاند؛ اما با این حال هنوز نمیتوانند یک صفحه وب را مانند یک انسان ببینند و درک کنند. اگر وب سایت ندارید باید به کمک یک تیم تخصصی طراحی سایت و سئو را برای کسب و کار و بیزینس خخود انجام دهید. در غیر این صورت نمی توانید از مزایای بسیار زیاد تجارت الکترونیک نسل جدید یعنی SEO و طراحی وب سایت بهره ببرید. هدف گذاری بحث گسترده ای است که در قسمت های مختلف کسب و کارتان می توانید به انجام آن بپردازید.
انتخاب و بهینهسازی کلمات کلیدی مرتبط با محتوا و صنعت موردنظر برای افزایش قابلیت دسترسی و جذب ترافیک هدفمند. مسیر بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئوی معروف، بسیار سخت و گاه گیجکننده است. البته باید توجه داشته باشید که به طور کلی لینک سازی که توسط خود فرد برای یک سایت به خصوص صورت بگیرد از نظر گوگل کار خوبی نیست. سئو خارجی یا Off Page SEO به کلیه تکنیک هایی گفته میشود که شما در خارج از سایت خود انجام می دهید تا باعث افزایش قدرت صفحه شما و به دست آوردن جایگاه بهتر در سرچ گوگل می شود.
توجه داشته باشید به دلیل اینکه مزرعههای لینک در دسته سئو کلاه سیاه قرار دارد؛ تمام متخصصان سئو بهتر است اقدام به یادگیری و آموزش لینک سازی خارجی اصولی در سئو خارجی کنند. ✅ در آموزش جامع سئو خارجی دی ام روم به تکنیکهایی همانند “آموزش کار با ابزارهای آنالیز”، “لینک سازی”، “آنالیز لینک سازی رقبا”، “آموزش خرید رپورتاژ و بک لینک”، “تکنیک های لینک سازی”، “آموزش بستن کمپین سئو خارجی” و “انواع لینک سازی خارجی” اشاره میشود. خدمات سئو سایت حرفه ای در حقیقت یک پکیج کامل برای بهینهسازی یکباره یا مداوم برای موتورهای جستوجو محسوب میشود که به بیان ساده، با استفاده از آن میتوانید بازدید از وب سایت خود را به طرز ارگانیک و بهینه و با بازدهی عالی افزایش دهید. موتورهای جستوجو راهِ چاره برای فرار از ازدحام و ترافیک در سطح شهر به حساب میآیند؛ چرا که با کمک همین موتورهای جستوجو میتوانیم در منزل خود بنشینیم و با شروع فصل زمستان یک شال و کلاه بافتنی با ترکیب رنگ کرم و قهوهای برای خود سفارش دهیم! به همین سادگی، موتورهای جستوجو و وب سایتهای فروشگاهی زندگی را برای ما سادهتر کردهاند، اما در بین انبوه وبسایتها پیدا کردن فروشگاه معتبر کمی دشوار است. خدمات سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، مجموعه ای از فرایندی است که برای بهبود عملکرد و رتبه بندی وب سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود.
یکی دیگر از مراحل مهم پس از ساختن بک لینکها براساس تمام موارد ذکر شده، بررسی کیفیت و درستی عملکرد این لینکها در جایگاه مناسب خود است. در واقع از انجایی که ممکن است بک لینکها گاهی با مشکل روبهرو شوند، لازم است تا بر روی آنها بررسی نیز صورت گیرد. ابزارهایی چون کنسول جستوجوی گوگل، از مواردی هستند که برای نظارت بر روی لینک سازی خارجی و نحوه کارکرد بک لینک مورد استفاده قرار میگیرند. در پاسخ به این سوال که لینک بیلدینگ چیست باید بگوییم که لینک بیلدینگ خارجی که به عنوان بک لینک نیز شناخته میشود، فرآیند دریافت لینک از سایر وبسایتها به سایت شماست در سئو، لینکهای خارجی یک عامل کلیدی در تعیین اعتبار و ارتباط یک وبسایت هستند. هنگامی که وبسایتهای دیگر به وبسایت شما لینک میدهند، این کار به موتورهای جستجو نشان میدهد که وبسایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است.
مهمترین نکته در دورههای آکادمی دی ام روم درک درست از مفاهیم و مدل ذهنی صحیح از هر اقدامی در سئو خارجی میباشد؛ به بیانی بهتر هدف از انجام سئو خارجی به طور کامل توضیح داده میشود و تمام تکنیکها و ترفندهای بهینه سازی خارج از صفحه معرفی خواهد شد. همچنین در دوره آموزش سئو خارجی دی ام روم دو سرفصل بسیار مهم co-occurrence و co-citation به طور کامل بیان شده است که از مهمترین زیر شاخههای بک لینکها به شمار میرود. سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو، مجموعهای از فعالیتهایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینکسازی خارجی انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. محتوای ارزشمند لینک های خارجی را از منابع معتبر جذب می کند و اعتبار وبسایت را افزایش می دهد. این لینک ها به بهبود رتبه سایت و دیده شدن سایت شما در نتایج جستجو کمک می کنند.
۶ ابزار مفید برای لینک سازی خارجی چیست؟
برای کشف قدرت طراحی در فروش آنلاین و ایجاد یک برند دیجیتال موفق آماده شوید. لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید از طریق آن ها سرعت ایندکس مطالب شما را به شدت بالا میبرد. علاوه براین به برندینگ شما بسیار کمک میکند و یک راه عالی برای تقویت برندینگ است. درمورد اینکه اگر روی یک کلمه کلیدی پنالتی شده باشید و علت آن هم فقط لینک بیلدینگ اشتباه باشد، میتوان با روش های مختلف که در این دوره به آن ها به طور کامل اشاره شده است عمل کنید می توانید از پنالتی خارج شوید و به رتبه های بالا دست پیدا کنید. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم.
افزایش یازدیدکننده سبب میشود تا وبسایت در مکانهای مختلف و به روشهای گوناگون معرفی و با تأیید صحت آن بر رتبه وبسایت افزوده شود. از سوی دیگر، تولید محتوای سئو شده و مشاهده شدن مکرر وبسایت، باعث تقویت رتبه وبسایت و جلب هرچه بیشتر اعتماد کاربران میشود. از دیگر مواردی که شامل خدمات سئو میشود، میتوان به طراحی استراتژی لینکسازی خارجی اشاره داشت که بسیار پر اهمیت است. در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب میشود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازهکار به سراغ آن میروند. راحتترین روش برای داشتن لینک خارجی این است که سایتهای دیگر بدون پرداخت هزینه، به سایت شما ارجاع داده شوند. اما زمانی میتوان روی این روش حساب باز کرد که مدتی از فعالیت وب سایت گذشته و در مسیر رشد قرار گرفته باشد.
- رسانههای شخصی یا تحت مالکیت ما میتوانند کمک زیادی به اعتبار برند ما کنند.
- ساختن لینکهای خوب میتواند به برندسازی و پایداری مجموعه کمک شایانی کند.
- هر چه قدر که شما تعداد فالور، لایک یا کامنت بیشتری در شبکه های اجتماعی خود داشته باشید قطعا تاثیر بیشتری را خواهید دید.
- با افزایش رقابت در حوزههای مختلف، اهمیت کسب رتبههای بالاتر در نتایج جستجو به بخشی جداناپذیر از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال هر کسبوکار تبدیل شده است.
نکاتی که به شما کمک کند تا در صفحات اول موتورهای جستجوگری مانند گوگل بهتر و بیشتر دیده شوید. یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک سازی داخلی و خارجی است. روشهایی که در صورت استفاده درست و اصولی میتواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد. یکی از بهترین راهکارهایی که به شما در دریافت لینکهای خارجی مفید کمک میکند، تولید محتوای باکیفیت و جذاب است.
آنالیز وضعیت سایت
تحقیق کلمات کلیدی در خدمات سئو تنها روش اصولی بوده که میتوان با استفاده از آن متوجه شد کاربران هدف در موتورهای جستوجو به دنبال چه هستند. نگارش و انتشار چنین محتواهایی که بر پایه کلمات کلیدی مناسب نباشد، تنها وقت و انرژی شما را گرفته و فاقد هرگونه ارزش است. پس از این که SEO کار خود را در جهت بهبود رتبهبندی سایت در نتایج جستوجوی طبیعی آغاز کرد، برای برداشتن گام بعدی لازم است که فرد از دانش و تجربه کافی برای ادامه راه برخوردار باشد. اگر کمی تخصصیتر بخواهیم این مورد را توضیح دهیم، سئو خارجی به مجموعهی از تکنیکها و استراتژیها گفته میشود که هدف از انجام آن، ارتقای رتبه و اعتبار سایت در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) است.
بهتر است بدانید که گوگل از لینکسازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده میکند. به عنوان مثال، لینکهایی از سایتهای با اعتبار بالا و با محتوای مرتبط به سایت شما، میتوانند به تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل داشته باشند. به همین دلیل، برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، لینکهای خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت خود را جذب کنید. با این حال، باید به یاد داشته باشید که لینکهای خارجی نباید به صورت اسپمی جذب شوند و باید از سایتهای با اعتبار و کیفیت برای جذب لینکها استفاده کنید. همچنین، باید به یاد داشته باشید که تعداد لینکهای خارجی نیز مهم است و باید در حد معقولی باشد؛ زیرا اگر تعداد لینکهای خارجی بیش از حد باشد، ممکن است به جای بهبود رتبه سایت شما، منجر به کاهش آن شود.
پس با بررسی ثانیه به ثانیه رقبای خود همیشه یک قدم جلوتر از آن ها گام بردارید. مسیر سئو یک مسیر طولانی و پر از مشکلات و سختی است پس مستمر و با پشتکار بالا به سئو داخلی و سئو خارجی وبسایت خودتان توجه کنید و با ترکیب این دو استراتژی به فروش بالای محصولات خود دست پیدا کنید. وبسایت شما نماینده ای از برند و هویت کسب و کار شما در عصر دیجیتال به حساب می آید. بله، خدمات سئو خارجی به طور معمول جداگانه محاسبه می شود و بر اساس نیازهای پروژه و شرایط کارفرما تعریف می شود. بنابراین، هزینه خدمات سئو خارجی بستگی به نوع کار، تعداد ساعات کاربردی و تعداد توسعهدهندگان و کارشناسانی که برای پروژه استخدام می شوند، دارد.
زمانی که شما تمام فعالیت های سئو داخلی و تکنیکال را انجام دادید، نوبت به شروع لینک سازی خارجی یا بک لینک می شود. Backlink ها با توجه به نام جذاب و قدرتی که دارند می توانند برای سایت شما بسیار خطرناک باشند. پس باید تمامی قواعد و قوانین لینک بیلدینگ را بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید. به طور کلی دوره سئو خارجی سایت به دلیل ارائه مفاهیم بهینه سازی خارج از صفحه در قالب سادهترین کلمات مناسب تمام افراد میباشد.
چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است. لینک سازی خارجی اگر به درستی انجام شود، میتواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند اما باید توجه داشت که لینک سازی خارجی باید به صورت طبیعی و با کیفیت انجام شود و نباید از روشهای نامناسبی مانند خرید لینک استفاده شود. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم.
در واقع لینک سازی طبیعی و مصنوعی در دو نقطه مقابل یکدیگر قرار دارند که هرکدام ویژگیهایی را یدک میکشند. نوشتن پست مهمان به معنای ارائه محتوایی باکیفیت برای وبسایتی دیگر با هدف دریافت بک لینک به وبسایت خود است. در این روش، شما به عنوان یک نویسنده، یک مطلب جذاب و باکیفیت برای وبسایت دیگری مینویسید و در این مطلب، به وبسایت خود لینک میدهید. برای نوشتن پست مهمان، ابتدا باید به دنبال وبسایتهای مرتبط با حوزه فعالیت خود بگردید و سپس با ارسال درخواست به مدیر وبسایت، از او بخواهید که شما را به عنوان یک نویسنده مهمان برای وبسایتشان بپذیرند.
- ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
- در ضمن اگر سایت مرتبط با کسب و کار شما جدید است و تازه راه اندازی کرده اید، پیشنهاد می کنیم برای لینک سازی عجله نکنید و سعی نکنید تمام موارد گفته شده در تهیه استراتژی لینک سازی خارجی را یک شبه انجام دهید، رقبای شما هم همچنین کاری را نکرده اند.
- اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد.
- ایجاد و ارائه محتوای ارزشمند، مفید و جذاب برای جذب و نگهداشت مخاطبان شما و جلب توجه موتورهای جستجو.
- اگر به دنبال شرکت در دوره حضوری سئو خارجی دی ام روم هستید، توجه داشته باشید که دی ام روم در دوره جامع آموزش سئو به صورت حضوری مبحث سئو خارجی را به طور کامل آموزش میدهد که چندین جلسه را به طور کامل به خود اختصاص داده است.
سوشال سیگنال و لینکهای دریافت شده از شبکههای اجتماعی جزو فاکتورهای گوگل در رتبهبندی نتایج نیستند و تاثیری بر جایگاه شما در نتایج ندارند. بله تا زمانیکه به این باور نرسیم شانسی برای موفقیت در سئو نخواهیم داشت. هر زمان که در مسیر جلب سفارش بک لینک رضایت کاربر قدم برمیداریم عملا در حال تقویت این پیوند دوستی هستیم و شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج جستجو خواهیم داشت. در این روش یک محتوای متنی در قالب خبر یا مقاله را نگارش کرده و در رسانههای معتبر و پربازدید منتشر میکنیم.
به این لیست میتوان سایتهای اشتراک گذاری محتوا (مثلا ویرگول و آپارات) یا شبکههای اجتماعی (اینستاگرام و لینکدین) را هم اضافه کرد. در بحث لینک سازی خارجی، شما به موضوع بک لینک های فالو و نوفالو برخورد خواهید کرد و قطعا به تعداد دفعات خیلی زیادی این کلمات را خواهید شنید. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید .
این لینکها که برخلاف لینک سازی داخلی، خارج از یک سایت قرار داشته و دو مقصد کاملا متفاوت با آدرسهای مختلف دارند، به روشهای مختلفی صورت میگیرند. ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما مترادفی داشته باشد که کاربر آن را جستجو کند، ولی محتوای شما جوابگوی نیازش باشد. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی مترادف و متنوعی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در رتبه بندی گوگل به دست بیاورید. همین حالا در دوره آموزش لینک سازی خارجی ثبت نام کنید و خودتان را برای متخصص شدن در این حوزه آماده کنید.
بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها!!! اما من به شما اطمینان می دهم که اگر لینک سازی انجام ندهید نمی توانید وارد رقابت جدی در سئو شوید. یکی از مهمترین موضوعات سئو این است که شما صفحات را دارید که برایتان مهم است. حالا یا ورودی زیادی دارد یا نرخ پرش پایین دارند و یا نرخ تبدیل بالایی دارد یعنی کاربرانی که راحت تر تبدیل می شود. چون بعضی پلاگین ها هستند به صورت اتوماتیک عمل میکنند و باید از اینکار اجتناب کنید. این کار فوق العاده اشتباه است و در واقع احتمال دارد که استراتژی سئو داخلی سایت تان را به هم بریزد.
نظر تمامی مهمانان به سمت شما جلب خواهد شد و همه دوست دارند تا با شما ارتباطی بگیرند و از رابطه شما با این شخص مهم سر در بیاورند. شما با انجام لینک بیلدینگ اصولی می توانید به راحتی رقبای خود را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها قد علم کنید. این تجربه ها براساس متن های ارسالی دوستان شرکت کننده در این دوره ارسال شده است. بله، اگر سوالی داشتید چه قبل از شرکت در دوره و چه بعد از آن می توانید از طریق تلگرام ارتباط بگیرید. شما فرض کنید حالا یک خانه را مثلا بخواهد لوله کشی کنیم باید تمام مسیرهایی که این خونه یعنی آبی که در خونه جریان دارد باز باشد و هیچ مسدودی نباشد و در سایت هم باید کارهایی را انجام بدهیم. باید خاطرنشان کرد به مرور زمان و در صورت نیاز به اصلاح، آپدیت و یا اضافه کردن آموزشهای بهروز، فیلمهای جدید به پنل اسپات پلیر اضافه خواهد شد.
سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . به طور کلی تکنیک co-occurrence به معنای ذکر نام برند بدون لینک دهی میباشد. در دوره آموزش سئو خارجی دی ام روم استفاده از تکنیک co-occurrence یکی از مهمترین مولفههای موثر در افزایش رتبه سایتها به شمار میرود که اعتبار سایتها را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. دریافت بک لینک از سایتهای دیگر معمولا رایگان انجام نمیشود و میبایست هزینه کنیم. در دوره خارجی سئو دی ام روم به تکنیکهایی اشاره میکنیم که در حال حاضر برای گوگل ناشناخته است و میتواند سبب افزایش رتبه ما در نتایج جستجو گردد.
با این وجود، برای بالا بردن درجه و رتبه وبسایت، باید بر روی ساختن یک استراتژی موثر سئو خارجی نیز تمرکز کرد. استفاده از خدمات سئو سایت میتواند بهترین روش برای تبلیغات در ایران به حساب بیاید؛ چرا که این روش در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی برتریهایی داشته و با تکیه بر این خصوصیات میتواند میزان ترافیک وب سایت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد. زمانی که توجه کاربران به سوی وب سایت شما جلب شود، به تبع از بین آنها بخش عظیمی به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد و چه از این بهتر؟! اثر سئو بر روی وب سایت شما به گونهای بوده که سبب میشود مراحل سختِ رسیدن به موفقیت به گامهای ساده و سهل تبدیل گردند. بالای ۸۰ درصد از سهم بازار متعلق به گوگل است و کاربران ترجیح میدهند برای خرید آنلاین از آن استفاده کنند؛ از این رو کسب و کاری موفق است که بتواند در بستر گوگل خود را نشان دهد و نظر کاربران را جلب کند.
لینک خارجی inbound که به عنوان بک لینک نیز شناخته میشود، لینکی از وبسایت دیگری است که کاربران را به وبسایت شما هدایت میکند. این لینکها برای سئو بسیار مهم هستند زیرا به موتورهای جستجو نشان میدهند که سایر وبسایتها محتوای شما را با ارزش و مرتبط میدانند. گوگل، PageRank را در سال 1998 معرفی کرد، سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینکهایی که به یک صفحه هدایت میشد، مقداری را به آن صفحه اختصاص میداد. این سیستم نحوه رتبهبندی وبسایتها را در موتورهای جستجو متحول کرد، زیرا تأکید زیادی بر لینکهای خارجی داشت. وبسایتهایی که لینکهای خارجی باکیفیتتری دریافت کرده بودند، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد.
در این میان به پاسخ سوال اصلی چگونه لینک بسازیم نیز خواهیم پرداخت و از نوه لینک سازی خارجی به مواردی اشاره خواهیم کرد. امید است در صورت همراهی با ما در ادامه مقاله بتوانید به اطلاعات مفید و کاملی دست پیدا کرده و نتایج مطلوبی را از این اطلاعات به دست آورید. برای آن که وب سایتی کارآمد و با کیفیت بالا داشته باشید، لازم است تا نکاتی از سئو را در آن رعایت کنید.
دامین آتوریتی یا به انگلیسی Domain Authority یکی از پارامترهایی است که توسط شرکت MOZ برای تحلیل و آنالیز سایتها ارائهشده است. این عدد هرچقدر به ١٠٠ نزدیک باشد، بیانگر اعتبار و قدرت بالاتر سایت نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو خواهد بود. لینکهای طبیعی همان لینکهایی هستند که به شکل طبیعی و با برنامهریزی کامل ساخته میشوند. لینکهایی که قرار است تا موثر واقع شده و نتیجه مناسب را به ارمغان بیاورند. به طور کلی هدف هر ابزار آنالیز بک لینک این است که کلمات کلیدی، لینکها و اعتبار سایتهایی که میخواهید از آنها لینک بگیرید را به شما ارائه کند.
توجه داشته باشید هر وب سایتی متناسب با میزان اعتبار صفحات و دامنه، رتبه فعلی در نتایج جستجو گوگل، نحوه تولید محتوا و سایر عوامل دیگر نیاز به سئو خارجی دارد. به همین سبب شرکت در دوره آموزش سئو خارجی تنها راه کمک به بهینه سازی خارجی سایت و بهبود رتبه صفحات در نتایج جستجو گوگل میشود. در ضمن اگر سایت مرتبط با کسب و کار شما جدید است و تازه راه اندازی کرده اید، پیشنهاد می کنیم برای لینک سازی عجله نکنید و سعی نکنید تمام موارد گفته شده در تهیه استراتژی لینک سازی خارجی را یک شبه انجام دهید، رقبای شما هم همچنین کاری را نکرده اند.
در این روش شما در سطح یک خود قوی ترین بک لینک های خود را قرار میدهید، برای مثال می توانید از رپورتاژها استفاده کنید، سپس برای سطح یک شروع به لینک سازی خارجی کرده و همینطور مجدد برای سطح دو خود نیز بک لینک هایی را ایجاد می کنید. در این دوره ما به طور کامل درمورد لینک های چندگرهی صحبت کرده و نحوه ی اجرای آن ها را به شما آموزش داده ایم. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. در تهیه و استفاده ار محتوای سئو شده باید به این نکته توجه داشت که متن محتوای سئو شده هیچ تاثیری در سئو سایت ندارد.
اجازه بدهید سایت استیبل بشه اونموقع درواقع وقتی به رتبه مسئله رتبه ۴ یا ۳ گوگل رسید آن موقع بحث بک لینک را پیش ببرید . این نظر منه حالا شاید نمیدانم تجربی است به نظر من تا وقتی به صفحه اول گوگل نیامدی و در رقابت نیستید اصلا بحثی که شما هزینه کنید برای بک لینک اشتباه. وقتی این کار را انجام می دهید در واقع به گوگل دارید میگوید این صفحه من برای این کلمه کلیدی خیلی مهم است و این کاری است که باید حتما انجام بدید. این صفحه تان در واقع میتواند پتانسیل بیشتری برای رتبه گیری داشته باشد. وقتی صفحات مهم سایت ما را مشخص کردیم صفحات مهم همتون میدونید صفحاتی هستند که روی کلمات رقابتی هدفگذاری کردهایم.
به روز رسانی محتوای وب سایت تأثیر بسیار زیادی بر سئو خواهد داشت؛ به ویژه اگر مدت زمان زیادی از انتشار محتوا گذشته باشد. هدف اصلی تیم تخصصی تاپ وردپرس از آنالیز وب سایت شما این است که بتواند استراتژی درستی را ارائه کند. زمانی که از جایگاه فعلی سایت باخبر باشید و بتوانید نقاط ضعف و قدرت آن را بررسی کنید، تصمیمگیری برای ادامه کار به مراتب آسانتر شده و میتوانید انتخابهای بسیار درستتری داشته باشید. ابزارهای مختلفی برای آنالیز وب سایت از لحاظ سئو وجود داشته که با یک جستوجوی ساده میتوانید آنها را از گوگل پیدا کرده و با ثبت نام اجرا کنید.
سئو تکنیکال سبب بهبود وضعیت ایندکس، خزنده و داشتن سایتی بهتر و کارآمدتر خواهد شد. حداقل زمانی که وب سایت شما برای رسیدن به نتیجه نیاز دارد، شش ماه الی یک سال است. البته توجه داشته باشید که زمینه فعالیت کسب و کارتان و رقبایی که دارید میتواند در این زمان تأثیرگذار باشد.
نرم افزار و ابزار هایی با کارکرد های تقریبا یکسان وجود دارد که می توانند در فرآیند سئو کردن به شما کمک کنند. در مقاله ای جداگانه به صورت کامل به معرفی ابزار های رایگان و غیر رایگان سئو صحبت کردیم و در این مقاله هم به توضیح پیرامون نرم افزار های سئو خواهیم پرداخت. معیار بالا برای دامنه کلی وبسایت است.اما Page Authority برای اعتبار یک صفحه از دامنه کلی وبسایت است که به صورت کمی بین ١ تا ١٠٠ اندازه گیری میشود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
صفحه وب سایت شما در حقیقت مکانی می باشد که لینک ها در آن قرار داده می شوند و همچنین دامنه ای است که به سایت مورد نظر اشاره دارد که همین موضوع می تواند برای موتورهای جستجو یک معیار مرتبط را فراهم آورد. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود. احتمالش خیلی کم است که در هفته اول یا دوم یکی از صفحات شما بیاد بالا و لینک اول یا دوم باشد. اگر میخواهید یک لینکسازی اصولی انجام شود و گوگل هیچ گونه شک و شبهای به سایت شما نداشته باشد، بهتر است قضیه لینک سازی را چند ماه بعد از راه اندازی سایت آغاز کنید، اگرچه شما میتوانید از روز اول نیز لینک سازی انجام دهید. برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینکهای خود در سایتهای مختلف را پیدا کنید. با پیدا کردن این بک لینکها میتوانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید.
رپورتاژ آگهی اگر در وبسایت های معتبر و با تگ فالو انجام شود به بهبود اعتبار وبسایت بسیار کمک میکند و روی رتبه بندی وبسایت به شدت تاثیر گذار خواهد بود. علاوه به افزایش اعتبار سایت از دید موتورهای جستجو، به افزایش کلیک و ترافیک غیر ارگانیک سایت نیز بسیار کمک میکند. برای اینکه صفر تا صد رپورتاژ را یاد بگیرید و از آن در استراتژی لینک سازی خارجی خود به کار ببرید، مقالالات ما در دسته رپورتاژ آگهی مطالعه بفرمایید. بهطورکلی، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبههای حیاتی سئو است و میتواند به شدت بر رتبهبندی و دیده شدن یک وبسایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وبسایتها، مشاغل و صاحبان وبسایتها میتوانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند.
با کمک آپدیت محتوا میتوان نوشتههایی که از لحاظ سئو ارزش پایینتری داشته و در حال حاضر بازدید زیادی دریافت نمیکنند را مجدداً بازنویسی کرده و آنها را به محتوایی ارزشمند و پربازدید تبدیل کرد. در به روز رسانی محتوا میتوان از کلمات کلیدی جدید و پربازده استفاده کرد. علاوه بر این، امکان به روزرسانی سئوی داخل صفحه، دریافت پیوندهای معتبر جدید، بهینهسازی تصاویر و ویدیوهای جدید برای پستهای قدیمی، ویرایش اشتباهات چاپی و بهبود خوانایی متن، به روز رسانی تاریخ پستهای قدیمی و… وجود خواهد داشت. جزئیات مربوط به پستهای آینده وب سایت، برنامه زمانی انتشار، توسعه مخاطبین و… همه و همه مواردی هستند که در برنامه محتوایی جای میگیرند؛ بدین شیوه محتواهایی که بر حسب کلمات کلیدی نوشته میشوند میتوانند بسیار موثر واقع شوند. اما آن چه که اهمیت دارد تنها نحوه انتشار و نگارش محتوا نیست، بلکه تمامی محتواهای منتشر شده به آپدیت نیاز دارند.
خدمات سئو یکی از بهترین و بهصرفهترین روشهای تعامل با کاربران به حساب میآید؛ اما در صورتی که صبر داشته باشید و وب سایت خود را به دست یک تیم متخصص و حرفهای سئوکار بسپارید. لینک بیلدینگ Link Building را می توان یکی از فاکتور های مهم در افزایش رتبه و بهینه سازی سایت برشمرد. لینک سازی را باید اصولی و مطابق با معیارهای White Hat Seo یا همان سئو کلاه سفید انجام داد. تکنیک های کلاه سفید در واقع روش هایی هستند که اصولی و قانونی بوده و گوگل حساسیت خاصی نسبت به آن ها ندارد. در دوره آموزش سئو خارجی، یک قسمت 50 دقیقهای به نوشتن رپورتاژ و اهمت آن در سئو سایت اختصاص داده شده است؛ اما اگر میخواهید رپورتاژ نویسی را به صورت تخصصی فرا بگیرید، دوره آموزش رپورتاژ آگهی دانشجویار حرفه ای و پربازده، یک دوره عالی برای این کار است.
به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است. این بدان معنی
است که در طول زمان وب سایت های بیشتری به شما متصل خواهند شد. در واقع در مطالعه ای که برایان انجام داد تعداد حوزه های اشاره منحصربفرد قوی ترین همبستگی در کل مطالعه بود. وب سایت هایی که دارای حوزه ارجاع بیشتری بودند رتبه های بالاتری داشتند. در بسیاری از موارد این اتفاق رخ میدهد که یک وبسایت، از برند شما در محتوای خود نام میبرد اما به سایت شما لینک نمیدهد. در این مواقع میتوانید به صاحب وبسایت اطلاع دهید و از او بخواهید تا روی اسم برند شما به شما لینک بدهد.
اگرچه لینک های نوفاولو اعتباری به وبسایت شما منتقل نمیکنند، اما داشتن آن ها در بک لینک ها لازم و ضروری است. ممکن است در ابتدا به نظر برسد که لینک سازی مصنوعی ممکن است کاملا نامناسب باشد و تنها موجب سقوط سایت و سئوی آن بشود. اما با همه نکات بیان شده تا به اینجا، باید توجه داشته باشید که استفاده از لینک سازی مصنوعی نیز میتواند با توجه به شرایطی مفید واقع شود. لینکها باید مربوط به مطالب موجود در وبسایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند.
البته پیش از بیان این نکات، لازم است بدانید که در صورت تشخیص گوگل از لینک خارجی شما به عنوان یک لینک مصنوعی، آن را حذف کرده و زحمت شما به هدر میرود. ضمن اینکه میتواند بر روی سایت شما تاثیرات منفی خود را داشته باشد و شرایط را برای رشد سایت شما سخت کند. از همین رو بهتر است تا با داشتن تخصص بالا به سمت لینک سازی مصنوعی بروید. خرید بک لینک به دلیل مشکلاتی که دارد اصلا پیشنهاد نمیشود و بهترین کار این است که خودتان آن ها را بسازید یا حداقل بر نحوه ساخت آن ها مدیریت داشته باشید. یکی از مهمترین فاکتورهایی که گوگل در رنک دهی خود در نظر می گیرد، بحث لینک هایی است که شما از سایت های مختلف دریافت کرده اید. از این طریق گوگل میزان اعتبار شما را در دنیای وب بررسی می کند و جایگاه های شما را بهبود می بخشد.
وبسایتی که تولید محتوای با کیفیت و نیز انتشار محتوای سئو شده را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد، به احتمال زیاد اشارات و مراجعاتی (بک لینک) از وبسایتهای دیگر خواهد داشت. این بکلینکها با ارتقای رتبه وبسایت سبب معرفی بیشتر آن در رسانههای اجتماعی شده و کاربران بیشتری را به سمت خود هدایت کند. سئو خارجی به عنوان یک استراتژی کلیدی برای بهبود رتبه و اعتبار وب سایت ها در موتورهای جستجو می باشد. ارتباط با وبسایت ها ، لینکسازی خارجی معتبر و با کیفیت می تواند اعتبار وبسایت را افزایش دهد، رتبه بندی را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کند.