گزارشی برای تماشای وقایع اراک پس از درگذشت «مهرشاد شهیدی‌نژاد»

تسنيم نوشت: به إلي فراخوان روز چهارشنبه 4 آبان ترکراات بري ابرگرانه تحميلات، در اراک و از کولي سامت 19، ترکي کريتي شريفه.

در ادامه این گزارش آمده است: پس از این رسانه ها به مخالفت و خط تخریب اغتشاش گران پرداختند که در هفته های اخیر به دنبال تسری پروژه کشتار به شهر اراک که یکی از شهرها محسوب می شود. استان های امن کیشور، خط خبری درگذشت «مهرشاد شهیدی نژاد» جوان 20 ساله اراکی آغاز شد. با این حال بلافاصله رئیس کل دادگستری استان مرکزی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این خصوص شفاف سازی کردند.

بهنام نظری دستیار بازرس گفت: متوفی فاقد هرگونه مدارک هویتی و حتی تلفن همراه بوده و هویت وی نیز مشخص نیست و روز پنجشنبه در پی مراجعه خانواده وی به مراجع قانونی، وی هویت توسط خانواده او مشخص شده است.» بر خلاف شایعات شبکه های دشمن هیچ گلوله ای به سمت وی ​​شلیک نشده است و تکذیب می شود که وی بر اثر اصابت ضربه به بدن و سر جان باخته است ضمن اینکه پزشکی قانونی شکستگی دست و پا و جمجمه را نیز رد کرده است. و خونریزی مغزی و کلیه موارد با حضور خانواده ایشان بررسی و مستند گردید.

پس از این اتفاق، از ابتدای روز جمعه و در ابتدای سفارش، فراخوان حضور در مقابل رستورانی که محل کار «شهیدی‌نژاد» بود، پراکنده شد که باعث ایجاد جوی داغ از ابتدای شب جمعه تا حوالی ساعت 21:00؛ اما دومین تماس از دیروز برای حضور در ساعت 10 صبح روز شنبه و همزمان با مراسم تشییع و خاکسپاری «شهدا»، البته از ساعات اولیه امروز، ازدحام جمعیت بود. که اکثراً جوانان بودند قبل از ساعت 10 و خیلی زودتر به قبرستان اراک رسیدند.

این در حالی است که در زمان تشییع و ازدحام جمعیت تعداد حاضران را چند صد نفر تخمین زدند و برخی رسانه های استانی نیز از حضور 500 نفر در این مراسم خبر دادند. در پایان مراسم تدفین «مهرشاد شهیدی نژاد» جمعیت به سمت مرکز شهر واقعی اراک حرکت کردند.

در حین حرکت به تدریج از جمعیت حاضر در تجمع کاسته شد و تا جمعیت به حدود 300 نفر رسید به خروجی شازند و لرستان به سمت خروجی بزرگراه امام علی (ع) در شهر اراک

پس از طی مسافت چند صد متری از خروجی خیابان شهدا (کشترگاه)، ازدحام جمعیت به سمت این خیابان وارد شد که باعث نابسامانی عمومی شد و نیروهای اداری و امنیتی که از صبح امروز در محل حضور داشتند، مجبور شدند. پرتاب گاز اشک آور ضروری است جمعیتی که ضمن مسدود کردن مسیر تردد شعارهای تخریبی سر می دادند، متفرق شود.

این دخالت عوامل اداری همزمان با مرکزی بودن اراک است و در روزهای اخیر عموماً بخشی از مناطق مرکزی شهر درگیر این تحرکات بوده و امروز جریان تلاش می کند تا هرج و مرج و ناآرامی را به مناطق پیرامونی سرایت کند. اراک گرچه در روزهای اخیر مردم هم سر خود هستند، رع از اغتشاشگران جدا شده بود و در کل ظرف یکی دو ساعت آشوب و بی نظمی جمع شده بود.

گزارش میدانی از مرکز شهر اراک نیز حاکی از حضور نیروهای اداری در مرکز شهر به دلیل جست و جوی جمعیت برای رسیدن به مرکز شهر و البته با توجه به اینکه مدارس اراک از ساعت 12 تعطیل شد، شاهد شلوغی ترافیک در مناطق مختلف شهر بودیم، اغتشاش گران و اغتشاش گران در صدد برآمدند تا جمعیت را به آشوب بکشانند که در این راه نیز موفق نشدند.

البته حضور در قبرستان از بین رفته است، شعارهای معاند و کشف حجاب و رفتارهای اخلالگرانه اغتشاشگران موجب نارضایتی و خشم مردم مؤمن و انقلابی شده است. آنها طی ساعات گذشته در فضای مجازی به صورت خودجوش خواستار برخورد با متخلفان حرمت شکن امروز اراک شدند.

از صبح امروز اینترنت شهر اراک با اختلال مواجه شده است که به سندی برای برخی از رسانه های اصلاح طلب استان تبدیل شده است که برای دامن زدن به التهابات تصویب شده است.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما