mahyachatbanner

فرستاده از تشدید خشونت ها بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها “عمیقا آشفته” است

تور ونسلند روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: «ما در میانه چرخه خشونت هستیم که باید فوراً متوقف شود.

نگرانی برای غیرنظامیان

«من از ادامه خشونت‌ها و حملات شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینی‌ها در دو روز پیش در حوواره در نزدیکی نابلس، عمیقاً نگران هستم. اسرائیل به‌عنوان قدرت اشغالگر باید تضمین کند که از مردم غیرنظامی محافظت می‌شود و عاملان آن باید پاسخگو باشند.»

آقای. ونزلند خشونت شهرک نشینان اسرائیلی علیه فلسطینی ها و حملات فلسطینیان علیه اسرائیلی ها را محکوم کرد و افزود که همه غیرنظامیان باید از خشونت محافظت شوند.

وی گفت: «من همچنین از حوادثی که دیروز در جریان عملیات اسرائیل در جنین رخ داد که منجر به تبادلات مسلحانه بین نیروهای امنیتی اسرائیل و فلسطینیان مسلح شد، نگران هستم.

نظامیان اسرائیلی به یک اردوگاه پناهجویان در شهر کرانه باختری یورش بردند و شش فلسطینی از جمله مرد مسلحی را که ماه گذشته در حمله تروریستی در هوواره به دو برادر کشته شد، کشتند.

از تحریک بپرهیزید

آقای. ونزلند گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد با یک صدا صحبت کرده و از طرفین خواسته است تا آرامش و خویشتنداری را رعایت کنند و از اقدامات تحریک آمیز، تحریک و لفاظی های تحریک آمیز خودداری کنند.

اردن ماه گذشته میزبان مذاکرات بین مقامات اسرائیلی و فلسطینی بود و تعهدات انجام شده در آن زمان «اگر می‌خواهیم راهی به جلو پیدا کنیم باید اجرا شوند».

وی تاکید کرد که طرفین باید از اقدامات بعدی که منجر به خشونت بیشتر می شود خودداری کنند.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما