mahyachatbanner

شرمساری بزرگ مهاجران ایالات متحده

به جز هجوم باز هزینه‌های فدرال، هیچ مسئله‌ای بیش از آشفتگی مهاجران، که اکنون از تگزاس تا تاکستان مارتا را در بر می‌گیرد، فروپاشی کامل دولت مسئول را نشان نمی‌دهد.

مشکل مهاجرت سال‌ها در پس‌زمینه سیاست ایالات متحده به‌عنوان یک موضوع لاینحل و درجه دوم مطرح بوده است. اکنون غیرممکن شده است که متوجه نشویم. در اواخر تابستان، یک نظرسنجی NPR/Ipsos پرسید که آیا “تهاجم” به مرز جنوبی ایالات متحده وجود دارد یا خیر. اکثر پاسخ دهندگان گفتند بله، این یک تهاجم است. اگر اینطور نباشد، «تهاجم» معنایی ندارد.

WSJ Opinion Live: آیا جمهوری خواهان می توانند کنگره را پس بگیرند؟

به پاول گیگوت، سردبیر صفحه تحریریه مجله و کیمبرلی استراسل و کارل روو، روزنامه نگاران، به صورت زنده از دالاس بپیوندید تا در مورد چگونگی تأثیر تورم، دونالد ترامپ و حکم سقط جنین دادگاه عالی بر میان دوره ای بحث کنند. در مجلس و سنا چه چیزی در خطر است؟ آیا موج قرمز همانطور که خیلی ها پیش بینی می کنند برخورد خواهد کرد؟ این هیئت به تشریح معنای انتخابات برای اقتصاد، دستور کار قانونگذاری پرزیدنت بایدن و رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 می پردازد.

از اعضای WSJ دعوت می‌شود تا در این رویداد انحصاری عضو به صورت زنده در دالاس، تگزاس، یا از طریق پخش زنده آنلاین در دوشنبه، 17 اکتبر، ساعت 7:00 عصر CT / 8:00 عصر به وقت شرقی، شرکت کنند. بلیط های رویداد زنده در دالاس را خریداری کنید یا برای پخش زنده مجازی ثبت نام کنید.

با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای، دموکرات ها در حال دفاع هستند. سن آریزونا مارک کلی در مناظره ای با رقیب بلیک مسترز گفت: “من زمان زیادی را در مرز جنوبی خود گذرانده ام و اجازه دهید فقط بگویم که اوضاع به هم ریخته است. این یک هرج و مرج است. بحران پشت بحران است.” او سیاست های مهاجرتی دولت بایدن را “احمقانه” خواند. سن امتیاز نظرسنجی کلی حدود 4 امتیاز است.

در رقابت های انتخاباتی سنای نوادا، کاترین کورتز ماستو، رئیس دموکرات فعلی، از آدام لاکسالت، رقیب جمهوری خواه، که ضربه سختی به مرز وارد کرده بود، عقب افتاد.

کامالا هریس که جو بایدن او را در مارس 2021 منصوب کرد تا درگیر مشکلات مهاجران شود، هفته گذشته سفری نادر به تگزاس انجام داد و در آستین برای جمع آوری کمک مالی و صحبت در مورد آن حضور یافت. . . سقط جنین منصفانه است که بگوییم رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور به طور کامل از مرز خارج شده اند.

تهاجم مهاجران – دو میلیون نفر در مرز جنوبی در سال گذشته دستگیر شدند – هفته گذشته هنگامی که دو مرد روسی که از خدمت سربازی ولادیمیر پوتین در اوکراین فرار می کردند، در یک قایق در خیابان آلاسکا غوطه ور شدند. جزیره لورنس، جمعیت 1475 نفر، به دنبال پناهندگی از ایالات متحده در وسط دریای برینگ.

در حاشیه منطقه تئاتر در شهر نیویورک، با ورود اتوبوس‌های مهاجران از تگزاس، فاجعه بزرگ‌تری در جریان است که باعث می‌شود شهردار اریک آدامز وضعیت اضطراری اعلام کند. مردم محلی در این شهر 8.8 میلیون نفری در حال بحث و جدل هستند که در آن شهر چادری برای چند هزار نفر از مسافران ایجاد کنند. در حال حاضر، برای جزیره رندال، در وسط رودخانه شرقی، در نظر گرفته شده است.

آقای. آدامز می‌گوید تا پایان سال، مهاجران ممکن است یک میلیارد دلار برای شهر هزینه داشته باشند (همه چیز در شهری که شهردار سابق مایک بلومبرگ زمانی آن را “محصول لوکس” می‌نامید، هزینه بیشتری دارد) و او می‌خواهد جو بایدن برای او پول بفرستد.

زمانی که فرماندار جمهوری خواه فلوریدا رون دیسانتیس ماه گذشته ده‌ها مهاجر را به تاکستان مارتا برده بود، دموکرات‌ها و مطبوعات گفتند که او به دلیل «قاچاق انسان» با واکنش‌های شدید مواجه خواهد شد. از آن زمان، نظرسنجی اسپکتروم نیوز/ کالج سینا نشان داد که نیمی از مردم فلوریدی از این پروازها پشتیبانی می کنند. با توجه به اینکه چگونه دولت دیسانتیس از تلاش رسانه ها برای برچسب زدن او به دلیل شکست در طوفان ایان جان سالم به در برد و قبل از آن شکست فرضی او در کووید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که او را تفلون رون بنامیم.

آنهایی از ما که این تورنت انسانی را تماشا کرده‌ایم، عمدتاً به لطف پوشش مداوم فاکس نیوز، در مقطعی از امسال متوجه شدیم که مهاجران متفاوت شده‌اند. در واقع، موج جدیدی از کوبا، نیکاراگوئه و ونزوئلا وارد شده است. به عبارت دیگر، اکنون بسیاری از دیکتاتوری های کمونیستی از اینجا فرار می کنند. حدود 200000 کوبایی در سال جاری به ایالات متحده آمده اند، بی شباهت به افرادی که 60 سال پیش از کوبا گریختند تا فلوریدا را بزرگ کنند.

شکست کنونی مهاجران یک شرمساری ملی است. کسانی از ما که در منطقه شهر نیویورک زندگی می کنیم، زیاد به دیدن مجسمه آزادی می رویم. این هر بار چشمگیر است و تقریباً همه آمریکایی ها در مورد آنچه که نشان می دهد اتفاق نظر دارند. با نمایشی که هر روز در ریو گرانده رخ می دهد، ایده اصلی فرار به سوی آزادی – که کاملاً منحصر به آمریکا است – در حال شکسته شدن است، شاید غیرقابل جبران باشد.

با این حال، این امکان وجود دارد که سیاست غیرقابل حرکت مهاجرت ممکن است امسال تغییر کند.

جمهوری خواهان با وجود استدلال هایشان مبنی بر اینکه این موضوع در مورد حاکمیت قانون است، نه مهاجر، برچسب “ضد مهاجر” داده شده است.

دموکرات‌های مترقی خود را به عنوان طرفدار مهاجران معرفی کرده‌اند، اما تحت فشار دنیای واقعی، این موضع به یک تقلب تبدیل می‌شود. فاجعه سیاست «ببین و هیچ کاری نکن» دولت بایدن – غرق شدن، کودکان رها شده، مهاجران غیرقانونی که در کشور سرگردان هستند، بحران اعتیاد به فنتانیل که در کنار آن در حال ظهور است – اکثر آمریکایی ها را شوکه کرده است. ژست شهر مقدس فرو ریخته است. هر مزیتی که دموکرات ها فکر می کردند در مهاجرت دارند، تیم بایدن هریس آن را از بین برد. آنها ادعا می کنند که این مشکل را به ارث برده اند. خوب، آنها آن را منفجر کردند.

جمهوری خواهان نباید دیگر بخواهند با این بن بست سیاسی و شرمساری اخلاقی همراه شوند. سیاست های سال های ترامپ یک شست در خاک بود، نه یک راه حل پایدار. من را جزو کسانی بشمار که فکر می کنند آقای. ترامپ می دانست که به چیزهای بیشتری نیاز است.

دموکرات‌ها در ایالت‌های مرزی ممکن است در ماه نوامبر هزینه‌های سیاسی را برای آقای او بپردازند. عدم تعهد بایدن در مورد افزایش مهاجران. اما این آشفتگی غم‌انگیز باقی خواهد ماند و اکثر آمریکایی‌ها متعجبند که چه زمانی رهبران سیاسی آن‌ها آن را به گونه‌ای حل می‌کنند که به ایده‌هایی که بحران بی‌احترامی می‌کند – مرز، قانون، آزادی و فرصت، احترام بگذارد.

شکست حزبی که در قدرت است به نسل بعدی رهبری جمهوری خواهان گشایش بزرگی داده است، اگر آنها آن را قبول کنند.

[email protected] را بنویسید.

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما