چگونه در طراحی قالب وردپرس در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

با دیدن این آموزش دیگه نمیگید کارفرما قسط آخرشو پرداخت نکرده، تلفنشو جواب نمیده، بدقولی میکنه، پولمو نمیده یا… من دوره آموزش طراحی سایت، وردپرس، php، html css و… بعنوان شخصی که بیش از ۱۰ سال در حوزه طراحی سایت با وردپرس و طراجی قالب وردپرس فعالیت میکنم چالش های زیادی را تجربه کردم و میدانم هر کسی که وارد این حوزه میشود احتمالا با این چالش ها روبرو میشود چالش هایی مثل انتخاب قالب در شرایط مختلف، انتخاب افزونه، فرم سازی در شرایط مختلف، انتخاب هاست در شرایط مختلف، انتخاب هاست دانلود، درگاه پرداخت، مشکلات و خطاهای سایت، مشکلات با کارفرما و… به جرات میتوانیم بگوییم ۹۹درصد این وبسایت ها با وردپرس طراحی میشوند و این یعنی کلی فرصت درآمدزایی برای شما برنامه نویسان وردپرس تا با طراحی قالب وردپرس و قراردادن آن در سایتی مثل “ژاکت” یا “راست چین” افرادی که به محصول (قالب وردپرس) شما نیاز دارند آن را خریداری کنند با این کار هم شما فروش و درآمد بالایی تجربه میکنید هم نیاز بازار با محصول شما تامین میشود و چه ازین بهتر!

شرکت طراحی وب سایت دارکوب بر اساس تجربه و همچنین نیاز های بازار اقدام به طراحی قالب های مختلفی کرده است که می توانید بر اساس نوع و موضوع کسب و کار خود از آنها استفاده نمایید. حالا قالب را در سایت ژاکت قرار میدهیم تا فروش و کسب درآمد میلیونی آغاز شود. به همین دلیل هنگام طراحی قالب وردپرس ارزان مورد نظر خود و یا خرید یک قالب از پیش ساخته خیلی مهم است که ویژگی هایی که می خواهید در سایت خود داشته باشید را از قبل مشخص کرده باشید. برای صرفه جویی در هزینه هنگام ساخت یک وب سایت وردپرس، یکی از این سازندگان تم وردپرس پیشنهادی را امتحان کنید. یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین این سیستم ها،وردپرس است.وردپرس به دلیل راحت بود در یادگیری و کاربرپسند بودن این محبوبیت را به دست آورده است. یک قالب وردپرس محتوای شما را جایگذاری می کند، اما نحوه ارائه سایت و محتوا را تغییر می دهد. که بالاتر تصاویر آن را قرار دادیم با همین بخش از آموزش انجام شده که نحوه پیاده سازی آن را بصورت کامل یادمیگیرید.

با ورود و بسط روز افزون استانداردهای بینالمللی در این حیطه، به مرور زمان به طور روز افزونی این حیطه نیز جزئی از اصول فنی و تکنیکی در طراحی و اجرای سیستمهای مدیریت محتوا قلمداد شده و جای خود را به عنوان یک علم ظریف در این حوزه باز کرد. یکی از خدمات گروه طراحی ماندگار وب که در راستای رفع نیاز کاربرانِ سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ایران به انجام آن همت کرده است، طراحی و اجرای قالبهایی مناسب و استاندارد برای انواع سطوح کاربری این سیستم قدرتمند، برطبق سلیقه و مناسب با نوع فعالیت آنان و رفع نیاز فارسی زبانان به مجامع غیرفارسی زبان است.

وردپرس به دلیل محیط کاربر پسند و کاربری فوق العاده آسانش به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا تبدیل شده است. در فاز دوم ضمن یادگیری مبانی و دستورات برنامه نویسی php در وردپرس، قالب را به وردپرس منتقل میکنیم و آن را به بهترین شکل ممکن با روش ها ومتدهای روز به یک قالب وردپرس حرفه ای تبدیل میکنیم – این مرحله شامل طراحی پنل تنظیمات قالب (پنل آپشن حرفه ای با استفاده از cmb2) نیز میشود. بله صددرصد – شما علاوه بر امکان ارتباط مستقیم با پشتیبان دوره در واتساپ و تلگرام، عضو گروه پرسش و پاسخ هنرجویان دوره در واتساپ هم میشوید که میتوانید ضمن ارتباط و تعامل با دیگر شرکت کنندگان دوره، سوالات تخصصی و متفرقه تان را بپرسید و از تجربیات همدیگر استفاده کنید. نسخه اصلی : هنرجویان دوره علاوه بر ارتباط مستقیم با پشتیبان دوره در تلگرام و واتساپ، عضو گروه پرسش و پاسخ هنرجویان دوره در واتساپ هم میشوند تا ضمن ارتباط و تعامل با دیگر شرکت کنندگان دوره، از تجربیات یکدیگر نیز استفاده کنند.

اما فاکتور های دیگری نیز در طراحی وجود دارند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم باعث بهبود رتبه سایت در موتور های جستجو می شوند. اما خبر خوب اینکه اگر شما در طراحی قالب وردپرس حرفه ای باشید دیگر مهم نیست که در کدام شهر یا شهرستان یا حتی روستا زندگی میکنید، مهم نیست چندسال دارید، مهم نیست سربازی رفته اید یا نه، خانم هستید یا آقا، پیر هستید یا جوان، مدرک تحصیلی دارید یانه و… پنل تنظیمات قالب قبلا داخل دوره با روشی دیگر آموزش داده شده بود اما با توجه به درخواست هنرجویان دوره، سبکی متفاوت از طراحی پنل تنظیمات قالب حرفه ای نیز تولید و بصورت کاملا رایگان در اختیار هنرجویان دوره قرار گرفت. نکته : در نهایت برای پیاده سازی این بخش نیاز به نصب و فعال بودن هیچ پلاگینی نیست و کدهای استفاده شده کاملا با خوده قالب ادغام میشود تا در نهایت قالب ما کاملا حرفه ای و بدون وابستگی به چیزی در اختیار مشتری قرار گیرد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما