mahyachatbanner

قیمت کف و سقف آپارتمان در منطقه 22 تهران

فاصله قیمت در نظر گرفته شده بین کف و سقف قیمت پیشنهادی هر متر مربع برای فروش آپارتمان در منطقه غرب تهران به بالاترین حد خود از گذشته رسیده است.

بررسی های «دنیای اقتصاد» حاکی از آن است که بانک مرکزی در تازه ترین گزارش خود از وضعیت بازار مسکن در تهران میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در منطقه 22 تهران را 38 میلیون تومان اعلام کرده است. در حال حاضر شکاف زیادی در قیمت های پیشنهادی برای فروش آپارتمان وجود دارد.

در میان پرونده هایی که روز گذشته در منطقه 22 تهران به بازار املاک ارائه شد، کف قیمت 30 میلیون تومان و سقف قیمت هر متر مربع 85 میلیون تومان تعیین شد. این بدان معناست که کف قیمت پرونده های عرضه شده به بازار مسکن منطقه 22 برای فروش در روز گذشته حدود 30 میلیون تومان بوده است. در حالی که برخی ساختمان های نوساز با شرایط و تسهیلات ویژه تا متری 85 میلیون تومان نیز برای فروش در بازار مسکن این منطقه عرضه شده است. البته استارتاپ های عرضه کننده این واحدها آپارتمان هایی با قیمت متری بیش از 60 میلیون تومان را در لیست واحدهای با قیمت نامشخص قرار داده اند. جزئیات پرونده های عرضه شده به بازار فروش مسکن در این منطقه حکایت از افزایش محسوس فاصله کف تا سقف دارد.قیمت فروش واحدهای مسکونی در آنجا واقع شده است.

تنوع قیمت در فایل های فروش ملک در این منطقه به حدی است که متقاضیان خرید ملک در صورت نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی از بازار املاک منطقه با سردرگمی مواجه می شوند. نکته حائز اهمیت در رابطه با بازار مسکن در منطقه 22 تهران این است که بسیاری از پرونده هایی که با عنوان نوساز به بازار این منطقه عرضه شده است در واقع واحدهای نیمه تمام در حال ساخت هستند که بایگانی شده اند. به عنوان واحدهای نوساز و معرفی به متقاضیان در حال انجام است بنابراین متقاضیان باید در فرآیند جستجوی خود برای خرید مسکن در این منطقه به این موضوع توجه کنند.

قیمت کف و سقف آپارتمان در منطقه 22 تهران

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما