mahyachatbanner

استارت ایرانی تعکوندوکار بری کریں از کرها مرگ

کد خبر: 1940850 |
09 خرداد 1402 ساعت 10:30 |
5.3K بازدید |

0
نقطه نظر

اسماعیلی حذف شد، دختران ایران همچنان پیروز شدند

زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور 3 تکواندوکار ملی پوش ایران در دومین روز از مسابقات جهانی باکو هستند.

استارت ایرانی تعکوندوکار بری کریں از کرها مرگ

به گزارش “ورزش سه”، بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از 25 مهرماه به طور رسمی در سالن 25 هزار نفری “کریستال” شهر باکو به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز شد.

در این دور از مسابقات 949 تکواندوکار در 16 وزن (8 وزن بانوان + 8 وزن آقایان) به مدت 7 روز به رقابت می پردازند و تیم ملی ایران 3 نماینده دارد.

در وزن 58- کیلوگرم مردان با 71 شرکت کننده، علیرضا حسین پور از ایران در دور نخست مقابل وینسنته پیزارو از شیلی به برتری رسید و راهی دور بعد شد. اما این تکواندوکار جوان ایران قرار است در دور شانزدهم به مصاف وتو از ایتالیا برود. قهرمانی جهان در سال 2022 و قهرمان المپیک توکیو از افتخارات این تکواندوکار است که نشان می دهد حسین پور مشکلات زیادی را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 67- کیلوگرم که 48 شرکت کننده دارد، زینب اسماعیلی از ایران در دور نخست مقابل سوبیرجونوا از ازبکستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 73- کیلوگرم بانوان، زهرا پوراسماعیل در دقیقه بعد مقابل «سیمراگلیا» از ایتالیا پیش می رود و در صورت پیروزی، برنده در مونته نگرو و کره جنوبی دیدار می کند. دابین لی از کره جنوبی یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران سنگین وزن جهان محسوب می شود. در کنار میز، پورت اسماعیل «نادیکا بوزانیچ» از صربستان قرار دارد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما