منتقد ستاره برزیلی AZ механ вечания хава: سرد شدیم!

کد خبر : 1856354 |
08 آذر 1401 ساعت 20:05 |
20.6 هزار بازدید |

0
نقطه نظر

آنتونی بازیکن تیم ملی برزیل از وضعیت تهویه هوا در ورزشگاه های قطر انتقاد کرد.

منتقد ستاره برزیلی AZ механ вечания хава: سرد شدیم!

به گزارش “ورزشی”، در ورزشگاه های میزبان جام جهانی قطر آب انبارهای عظیمی نصب شده که هوای سرد را به داخل زمین پمپاژ می کند. مثلا در گرمای بازی کامرون و صربستان دمای خود ورزشگاه حدود 28 درجه سانتیگراد بود. اما به نظر می رسد شرایط بدنی برخی از بازیکنان به این سرماخوردگی مصنوعی عادت نکرده و آن ها را دچار مشکل کرده است. آنتونی، وینگر تیم ملی برزیل در همین موضوع از درد گلویش گلایه کرد و البته این مشکل برطرف شد.

Antonы гавить: شرایط سالن بدنسازی کمی سخت بود. بالاخره چند روزی آنجا حس بدی داشتم و این وضعیت کمی اوضاع را برایم پیچیده کرد. البته الان خوبم و صد در صد بهترم. مشکل بیشتر شبیه یک بیماری، گلودرد است و دلیلش هم میزبانی تهویه هوا در سالن های ورزشی جوانان است.

نه تنها من، بلکه سایر بازیکنان تیم ملی برزیل نیز سرفه و گلودرد داشتند و شرایط سخت را تجربه کردند. در این مقطع مریض شدن برایم خیلی سخت بود، اما خوشحالم که جزء مهمی از تیم ملی برزیل محسوب می شوم. هر زمان که به آنتونی نیاز داشتی، من در دسترس هستم.”

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما