یک فعال آب و هوا در جام لیور خود را به آتش کشید

لندن – یک معترض پس از دویدن به زمین در جریان مسابقه روز جمعه در مسابقات تنیس لیور کاپ، بازوی خود را آتش زد، تماشاگران ظرفیت ورزشگاه O2 لندن را متحیر کرد و برای مدت کوتاهی سطح بازی را آتش زد.

مرد جوان معترض با یک تی شرت سفید که روی آن نوشته شده بود «به جت‌های خصوصی بریتانیا پایان دهید» در جریان مسابقه انفرادی بعدازظهر بین استفانوس سیتسیپاس و دیگو شوارتزمن در زمین حاضر شد. مردی که در نزدیکی تور در سمت دادگاه شوارتزمن نشسته بود، در حالی که مأموران امنیتی به سمت او دویدند، برای مدت کوتاهی بازوی راست او و دادگاه را آتش زد.

به نظر می رسد معترض بلافاصله از تصمیم خود برای آتش زدن پشیمان شد و به سرعت با دست چپ شعله های آتش را خاموش کرد در حالی که آتش کوچکی در محوطه کنار او می سوخت. یکی از کارکنان آتش در دادگاه را با یک کت کت و شلوار خفه کرد در حالی که معترض با آرامش منتظر بود تا او را بردارند.

پس از خاموش شدن آتش، و با حفظ فاصله ایمن شوارتزمن، سه نگهبان این مرد را به بیرون از دادگاه بردند و در میان هیاهوهای جمعیت حاضر شدند.

تسیسیپاس گفت: «او از جایی بیرون آمد. “من نمی دانم این در مورد چه چیزی بود. من قبلاً در مسابقه ای چنین اتفاقی نیفتاده بودم. امیدوارم حال او خوب باشد.”

به نظر می رسد این مرد آسیب جدی ندیده باشد.

ایجاد اختلال در رویدادهای ورزشی پرمخاطب طی سال گذشته به تاکتیکی رایج از سوی فعالان محیط زیست در اروپا تبدیل شده است و برخی از آنها به طرق مختلف از جمله چسبیدن به پست های گل در مسابقات لیگ برتر فوتبال موفق شده اند. نقض زمین در مسابقات قهرمانی تنیس آزاد فرانسه؛ و مسدود کردن مسیر دوچرخه سواری تور دو فرانس.

به نظر می رسید که حادثه در جام لیور، زمین را بدون آسیب دیدگی ترک کرد و بازی پس از یک تاخیر کوتاه از سر گرفته شد. تسیسیپاس در ست های مستقیم شوارتزمن را شکست داد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما