mahyachatbanner

گروه سیاسی کمکی: جمعیتی که به خیابان آمدند 70 هزار نفر بودند

سازمان سیاسی کمکی بسیج کیشور گفت: دشمنان در فتنه گذشته علیرغم جست و جوی گسترده شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در آخرین اغتشاشات به خیابان آمدند 70 هزار نفر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سیدجلال حسینی عصر چهارشنبه با حضور آران و بادگل نمایندگان رسانه های استان اصفهان، رئیس آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ناحیه مقاومت بسیج در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلساتی را برگزار کرد. چه کسی.

رئیس سازمان سیاسی بسیج کیشور با بیان اینکه مردم با انتخاب رئیس جمهور سیزدهم به هراس انقلابی رای دادند، خاطرنشان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ روایت های منتشر شده در فضای مجازی به دنبال توقف توسعه کیشور در سه سال آینده است. .

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد فضای مجازی کیشور در اختیار دشمن است، اظهار داشت: دشمنان در فتنه اخیر علیرغم جست و جوی گسترده شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که به خیابان ها آمدند. در اغتشاشات اخیر 70 هزار نفر و کمتر از 3 میلیون دانش آموز و 10500 دانش آموز در این ناآرامی ها شرکت کردند.

کیسینجر (سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آمریکایی آلمانی-آمریکایی که به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و مشاور امنیت ملی ایالات متحده در دولت های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت می کرد) اخیراً گفته است: «ایران با «تفکر شیعی تنها تفکری است که توانست در برابر اندیشه لیبرالیسم که بر جهان مسلط شده بود بایستد و در نتیجه صدها الگوی غیر دینی پابرجا بماند» به انقلاب اسلامی ایران رسید.

وی با بیان اینکه در مدارس و دانشگاه ها از نظر معلمان و معلمان فکری با مشکلات زیادی مواجه هستیم، تاکید کرد: آموزش و پرورش در گزینش های خود باید به جذب معلمان انقلابی همسو با استان توجه جدی داشته باشد.

تشکل سیاسی مسئول بسیج کیشور با اشاره به تفاوت فتنه اخیر با فتنه های گذشته خاطرنشان کرد: 70 درصد دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر زیر 20 سال سن دارند و از زنان و دختران در این فتنه بسیار استفاده شده است.

و تاکید کرد که اگر بهترین حکومت تاریخ نیز وجود داشته باشد، اما نتواند سنت را به درستی تبیین کند، دولت در عمل نمی تواند موفق شود.

به گفته حسینی، دولت اگر به موازات انتظارات مردم و تا حدودی فراتر از رشد جامعه رشد کند، مشکلی ندارد، اما اگر رشد جامعه بیش از انتظارات جامعه باشد، دولت با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا مردم با ایجاد شبهه قانع نمی شوند و منطقی فکر نمی کنند.

وی با بیان اینکه مردم در فتنه اخیر از اغتشاشگران استقبال نکردند، تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی و روش های بسیار خشن و حرفه ای وارد صحنه شده بود و اغتشاشگران از چاقو و سلاح استفاده می کردند.

رئیس سازمان سیاسی بسیج کیشور در پایان گفت: اگر بهترین دولت تاریخ کیشور در راس امور باشد اگر نتواند انتظارات مردم را برآورده کند با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما