کارشناسان توسعه سازمان ملل متحد هشدار می دهند که اکنون 1.5 میلیون نفر در ترکیه پس از فاجعه زلزله بی خانمان هستند

این امر باعث می شود که این به وضوح بزرگترین فاجعه زمین لرزه در تاریخ ترکیه باشد شاید بزرگترین فاجعه طبیعی که کشور با آن مواجه شده استلوئیزا وینتون، نماینده مقیم ترکیه در برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) گفت.

دو زمین لرزه دیگر به بزرگی 6.4 و 5.8 ریشتر در روز دوشنبه شش نفر دیگر را در مرز ترکیه و سوریه کشتند و “294 نفر دیگر مجروح شدند و چند ساختمان دیگر در منطقه اطراف هاتای و برخی در سواحل مدیترانه فرو ریخت.” ادامه داد.

راه نجات سوریه ادامه دارد

در شمال غرب سوریه، که در آن بیش از نه میلیون نفر آسیب دیده اند و حداقل 6000 نفر کشته شده اند، واکنش بشردوستانه بین المللی ادامه یافته است. در مجموع 227 کامیون بارگیری شده با آذوقه از 9 فوریه از ترکیه عبور کرده اند. 195 با استفاده از گذرگاه باب الحوا، 22 در سراسر باب السلام و 10 در سراسر الراعی.

دکتر دکتر در گفتگو با خبرنگاران از طریق لینک ویدیویی از غازیانتپ در جنوب ترکیه. کاترین اسمالوود، مدیر حوادث زلزله سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اروپا، خاطرنشان کرد که این آژانس “نزدیک به 100 تن آن سوی مرز ترکیه» از زمان فاجعه، علاوه بر تدارکاتی که از قبل در سوریه مستقر شده بود.

آژانس های سازمان ملل در حال انتقال اقلام امداد زلزله از ترکیه به شمال غرب سوریه هستند.

© UNOCHA/Madevi Sun Suon

آژانس های سازمان ملل در حال انتقال اقلام امداد زلزله از ترکیه به شمال غرب سوریه هستند.

راه حل های پزشکی موبایل

این تجهیزات شامل داروهای ضروری، مواد مصرفی، داروهای بیهوشی، تجهیزات جراحی و سایر لوازم پزشکی برای 40000 تا 49000 مداخله اضافی برای افرادی است که به حمایت جراحی یا حمایت پزشکی برای آسیب های خاص زلزله نیاز دارند.

این مقام سازمان جهانی بهداشت افزود که 55 مرکز درمانی آسیب دیده و چندین “به طور کامل تخریب شده اند” اما این شش کلینیک سیار به شهرها و جوامع اطراف جیندیرس، یکی از مناطق آسیب دیده در شمال غرب سوریه، مستقر شده بود.

دکتر “اینها کلینیک های رومینگ هستند که خدمات پشتیبانی، پشتیبانی و پزشکی را مستقیماً به مردم ارائه می دهند.” اسمال وود توضیح داد.

ساکنانی که از زلزله جان سالم به در برده اند در آنجا مانده اند دمای بسیار سرد بدون آب آشامیدنی، برق یا سوخت برای گرمایش، و در معرض خطر از ساختمان های در حال فرو ریختن کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای غرب آسیا (ESCWA) هشدار داد که در حالی که آنها سعی در جستجوی سرپناه دارند.

پیشرفت مرتبط با خطوط متقاطع

اخبار بالقوه مثبت نیز نگران کننده ظاهر شد تحویل های مرتبط با خط متقابل از دمشق تا ادلب، که عمدتاً توسط نیروهای مسلح مخالف کنترل می شود و 4.1 میلیون نفر تقریباً به طور کامل به کمک های بشردوستانه وابسته هستند، پس از بیش از یک دهه جنگ در سوریه.

«در روز یکشنبه ۱۹ فوریه و دوشنبه ۲۰ فوریه، سه کاروان کمک‌های بشردوستانه هلال احمر سوریه به شیخ مقصود، یک منطقه تحت کنترل غیردولتی در شمال حلب، رفتند. بنابراین، ما در اینجا در مورد خطوط متقاطع صحبت می کنیم.”

زمین بایر

لوئیزا وینتون از UNDP با برجسته کردن مقیاس سرسام آور چالش بازسازی پیش رو، تخمین زده شد 116 تا 210 میلیون تن قلوه سنگ ابتدا باید پاکسازی شود

برای ارائه یک چارچوب مرجع، آخرین زمین لرزه بزرگ در ترکیه در سال 1999، که تعداد زیادی تلفات نیز داشت، اگرچه کمتر از نیمی از آنچه اکنون می بینیم، که منجر به 13 میلیون تن آوار شد. ،” او گفت.

در بلایای گذشته پس از زلزله و انفجار در نپال، هائیتی، لبنان و همچنین اوکراین، UNDP با پروژه هایی همکاری کرده است تا اطمینان حاصل شود که با آوارها به روشی ایمن از نظر زیست محیطی برخورد می شود. خانم “بسیاری از آن را می توان برای ساخت و ساز بازیافت کرد و همچنین می تواند به عنوان راهی برای ایجاد درآمد کوتاه مدت استفاده شود.” وینتون توضیح داد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما