mahyachatbanner

چگونه در ایران بیت کوین می خریم؟

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به یکی از مهم‌ترین مکان‌های کسب سود و درآمد تبدیل شده است و هر روز بر تعداد طرفداران و معامله‌گران این بازار افزوده می‌شود. در این بازار، معاملات همواره بر روی برخی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (سلطان نمادها) و تتر متمرکز بوده است. ورود به چنین دنیایی در میان کشورهایی که به دلایل مختلف از جمله تورم و تحریم با کاهش شدید ارزش پول خود مواجه هستند و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما مشکلی که معامله گران ایرانی هنگام ورود به این بازار با آن مواجه هستند، سختی تحریم های مالی گسترده است که باعث شده بسیاری از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال مانند بایننس از ارائه خدمات خود به معامله گران ایرانی خودداری کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید ارزهای دیجیتال در ایران امکان پذیر است؟ و اگر پاسخ این سوال مثبت است، چگونه در ایران بیت کوین و بیت کوین خریداری می کنید؟ برای دریافت پاسخ این سوال تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

چند روزی است که به دلیل گسترش تحریم های مالی به دنیای ارزهای دیجیتال، صرافی های بزرگی مانند بیت کوین، کوکوین، جمینی و صرافی های مشابه به طور کامل خدمات خود را به معامله گران ایرانی لغو کرده اند و در صورت جذب کاربران ایرانی، آنها بلافاصله اقدام خواهند کرد و همچنین حساب را مسدود کرده و دارایی های موجود در حساب را مسدود می کنند. البته ممکن است این صرافی ها فقط دسترسی کاربران به خدمات خود را محدود کنند و شاید به نظر نمی رسد چنین محدودیت هایی را برای معامله گران ایرانی در نظر داشته باشند. اما در عمل شرایط معامله در بازار ارزهای دیجیتال ایران را آنقدر سخت و دشوار می کند که اکثر این افراد پس از مدتی از معامله در این بازار دلسرد می شوند. مشکل زمانی جالب است که بدانید هیچ تضمینی وجود ندارد که چنین صرافی هایی به تحریم های موجود علیه ایران متصل نشوند و ممکن است در یک تصمیم ناگهانی که در صرافی بایننس برای کاربران ایرانی اتفاق افتاده است دوباره تکرار شود. .

البته با مطالعه مطالب فوق می توان تصور کرد که با توجه به شرایط فعلی نمی توان با خیال راحت وارد چنین بازاری برای کاربران ایرانی شد! اما واقعیت چیز دیگری است و با مجوزهای صادر شده در سال 1998 و به رسمیت شناخته شدن چنین بازاری در ایران، صرافی های قدرتمند و قابل اعتمادی مانند Oki Exchange آموختند و توانستند با صرافی های خارجی مانند Binance، Git و Gemini رقابت کنند. ساده ترین راهی که معامله گران ایرانی می توانند از آن برای خرید بیت کوین و اتریوم در ایران استفاده کنند این است که این صرافی های معتبر ایرانی نیز ثبت شده باشند و تمام فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام دهند و در هنگام استفاده از خدمات آنها نگرانی خاصی در مورد بلاک وجود داشته باشد. به دارایی های شما دسترسی نخواهد داشت.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید بیت کوین و بیت کوین

همانطور که در مطالب فوق به طور کلی به این نکته اشاره کردیم، در قوانین جمهوری ایران منعی برای ورود به بازار ارزهای رمزپایه و ارزهای دیجیتال وجود ندارد و این خلأ قانونی مطابق با نگرش مالی جهانی است. سیستمی که در حال تغییر است بسیاری از افراد به دنبال جایگزینی این گونه نمادها با ارزهای فیات مانند دلار، پوند، یورو و غیره هستند. حتی در سال‌های اخیر مجوز استخراج و استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است و با توجه به چنین تحولاتی، برخی صرافی‌های معتبر مانند OK Exchange مجوز قانونی برای خرید کسب کرده‌اند. و فروش ارزهای دیجیتال از موسسات دولتی را دریابید و حتی فعالیت کاملا قانونی خود را در این زمینه آغاز کنید.

اما متاسفانه در سایه چنین گشایش هایی که در این بازار به وجود آمده است، بسیاری از صرافی های غیرقابل اعتماد (به دلیل ارزش بالای بیت کوین و اتریوم) با هدف به دام انداختن سرمایه های معامله گران ایرانی و با دادن وعده های فریبنده در فضای مجازی رشد کرده اند. بازرگانان ایرانی نیز مرتکب کلاهبرداری و اخاذی از سرمایه می شوند. مشکل به این محدود نمی شود و بسیاری از صرافی های معتبر ایرانی با یافتن کارمزدهای بسیار بالا عملا شرایط معاملات را برای کاربران ایرانی این بازار سخت و دشوار می کنند. صرافی اوکی ایران دارای مجوز قانونی برای معامله است و با توجه به کارمزدهای بسیار پایین، خود را به بهترین صرافی ایرانی برای خرید بیت کوین و تتر تبدیل کرده و خدمات خود را به بهترین نحو در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد.

سینه خرید بیت کوین و تتر از سرافی وکی اکشکنج

در سال های اخیر صرافی ایرانی اوکی اکسچنج با فراهم کردن شرایط ساده و کاملا امن برای خرید بیت کوین و بیت کوین محبوبیت زیادی در بین معامله گران ایرانی پیدا کرده است. به طوری که در مدت کوتاهی تعداد معامله گران این صرافی مطمئن ایرانی از مرز یک میلیون نفر گذشت و به یکی از صرافی های واقعی و پرطرفدار این حوزه تبدیل شد.

با توجه به شرایط فعلی مبادلات ارزی و حواله هزینه های بسیار بالایی را به کاربران و معامله گران ایرانی تحمیل می کند. با خرید بیت کوین و تتر در سرافی اوکی اکشکنج نکریں شد نکرید بیت کوین; زیرا این صرافی ایرانی با ارائه پرداخت های واقعی به کمک معامله گران ایرانی آمده است و شما به راحتی می توانید تمامی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و تتر را با نرخ دلخواه با ارز کیشور (ریال) خریداری کنید و حساب ایرانی خود را با اعتبار ایرانی شارژ کنید. کارت. انجامش بده شبیه صرافی های خارجی است اما با پی پال و کارت های اعتباری بین المللی (مانند مسترکارت و ویزا) مشکلی نخواهید داشت.
چگونه در ایران بیت کوین می خریم؟

برای خرید بیت کوین از صرافی OK کافی است با این صرافی یک حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل احراز هویت را طی کنید و سپس شروع کنید. معامله و خرید تتر، بیت کوین، دوج کوین و غیره ناگفته نماند که این گروه ایرانی به دلیل داشتن تیم پشتیبانی 24 ساعته در بین صرافی ها شهرت قابل توجهی پیدا کرده است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با این تیم پشتیبانی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. چالش ها و مسائل.

ساده ترین راه خرید بیت کوین و بیت کوین در ایران

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، ارزهای دیجیتال وارد شده به بازار به یکی از مهمترین معامله گران واقعی ایرانی تبدیل شده اند. زیرا با وجود تحریم های مالی، سد محکمی در برابر این تجار قرار گرفته است. اما این وضعیت در چند سال اخیر و با تغییراتی که در نظام حقوقی ایران رخ داده تغییر کرده است و برخی صرافی های معتبر مانند Oki Exchange توانسته اند شرایط قانونی را برای خرید تتر و سایر ارزهای رمزنگاری شده فراهم کنند.

صرافی با توجه به سابقه خود خوب است، سطح کارمزدها پایین است، سرعت احراز هویت بالا است، امکان معامله 24 ساعته وجود دارد و داشتن یک تیم پشتیبانی قدرتمند ساده ترین راه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال است و خرید تتر و بیت کوین توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال خرید TT یا سایر ارزهای رمزنگاری شده هستید و موانع موجود در مبادلات خارجی شما را سردرگم کرده است، به صرافی اوکی ایرانی به آدرس https://ok-ex.io/ مراجعه کنید و از خدمات لذت ببرید. این صرافی کاملا قابل اعتماد و امن است.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما