هفت ریپورتاژ بسیار مفید برای مشاغل کوچک

ریپورتاژ آگهی چیست ؟ گران بودن ریپورتاژ آگهی یک سایت، به معنای اثربخشی بیشتر نیست! یعنی شما به ازای یک هزینه مشخص در سایت A ریپورتاژ منتشر میکنید تا از اعتبار و کاربران آن برای افزایش ترافیک یا فروش محصولات سایت B کمک بگیرید. هر چه تعداد لینک های شما بیشتر باشد، ارزش و اعتبار لینک ها کمتر می شود، زیرا ارزش و اعتبار کل صفحه بر تعداد لینک ها تقسیم می شود. بدون شک داشتن لینک از یک وب سایت با رتبه صفحه بالا و نتیجه منفی کم ، تاثیر زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت. موضوعی به نام لینک دهی هرمی وجود دارد که یک استراتژی بسیار قدرتمند لینک سازی ست. از آنجا که وردپرس 30 درصد از اینترنت را تأمین می کند ، بیش از 11000 قالب مختلف و 50 هزار افزونه مختلف وجود دارد که همه آنها به این معنی است که می توانید تقریباً بدون نیاز به کد نویسی هر کاری را انجام دهید.

در دنیای تبلیغات، یک اصل وجود دارد که می گوید: بهترین نوع تبلیغات، عدم نمایش تبلیغات است.یکی از بهترین نمونه های آن شرکت سیگار مارلبرو است که به دلیل ممنوعیت تبلیغات سیگار، با قرار دادن تصویر بارکد محصولات خود بر روی بدنه خودروهای فرمول ۱ فراری، قدرت و خلاقیت خود را به نمایش گذاشت. رسانه های دیجیتال این پتانسیل را دارند که برند ما را بسازند و به عنوان یک کانال ارتباطی بین ما و تقاضای مشتری عمل کنند . نگاهی به بازدید سایت بیندازید و بررسی کنید که این سایت در زمینه کاری چند بازدید دارد. با اتخاذ استراتژی درست در این زمینه و همچنین شیوه های درستی مانند رپورتاژ آگهی، درج بک لینک در سایت های معتبر و غیره می توان به کمک بازاریابی محتوایی جهشی قابل توجه در کسب و کار و معرفی خدمات آنلاین به دست آورد و به کمک آن حاشیه سود را به صورت چشمگیری افزایش داد.

تشویق مشتریانتان برای به اشتراک گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی و تگ کردن شرکت شما نیز روشی عالی برای افزایش آگاهی از برند بصورت آنلاین ، تبلیغ ریپورتاژهای شما و بهدست آوردن محتوای تولید شده توسط کاربران است. رپورتاژ آگهی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین برای برندسازی هستند. همچنین یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند. جایی که معروف ترین برندهای دنیا محصولات و خدمات جدید خود را به این شکل ارائه می دهند. افرادی که رپورتاژ های آگهی را می بینند احتمالا برای مشاهده و خرید محصولات یا خدمات به سایت شما مراجعه میکنند. مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی نسبت به خرید لینک، دائمی بودن آن است. از این روی ریپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاعرسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط موثر و مفید با مخاطبان تاثیر بسزایی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت. سعی کردیم در این مطلب، نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی را به طور کامل بیان کنیم. رپورتاژ آگهی در واقع وظیفه نوشتن یک پست مهمان را دارد که با قرار دادن لینک سایت شما در متن رپورتاژ تبلیغات می تواند سیگنال رتبه بندی قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کند.

چراکه معرفی وبسایت شما در یک وبسایت معتبر از منظر گوگل به معنای اعتبار وبسایت شما خواهد بود و قطع به یقین در ارتقای رتبه شما در رتبه بندی بعدی اثر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که اعتبار دامنه و رتبه بندی هرزنامه سایت توسط عوامل moz تعیین می شود و کمی با فاکتورهای SEO ارائه شده توسط گوگل متفاوت است، اما می توانند تا حدودی به ما در ارزیابی دقیق سودمندی ،کمک کنند. خودت یه سئو کار حرفهای شو؛ روی کلمه قبلی سرچ کنید تا تمام فنون یک محتوای سئو شده را یاد بگیرید. رپورتاژ آگهی یک روش عالی برای بازاریابی است. رپرتاژ آگهی خوب، جزئیات و نکات ریز خاصی دارد. به علاوه این ترافیک ایجاد شده برای سایت شما و بالا رفتن تعداد بازدیدهایتان اثر بسیار مثبتی بر روی سئوی سایت شما نیز دارد. حال اگر این بک لینک در قالب یک داستان و تفسیر جالب ایجاد شود، ریپورتاژ(Repertage ) نامیده می شود. لازم نیست از یک متن برای چندین گزارش استفاده کنید. گزارش خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید و مطمئن شوید که سایت تبلیغ کننده از نظر موضوع و محتوا به سایت شما نزدیک است. تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی محتوا چیست؟

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما