mahyachatbanner

نیهار پاتل برای پروژه بعدی خود به ناچیکت لله می پیوندد | اخبار

بسیاری از خوانندگان با استعداد از Indian Idol به عنوان بستری برای نمایش توانایی های خود و تثبیت خود به عنوان ستاره های خانگی استفاده کرده اند. یکی از این ستاره‌ها که از طریق این برنامه ظهور کرده و در بخش موسیقی هند نامی برای خود ایجاد می‌کند، ناچیکت لله است. او یک خواننده جوان و با استعداد است که در زیرژانر مذهبی فولکلور تخصص دارد. تلفیق ایده آل موسیقی محلی سنتی و ژانرهای موسیقی معاصر در موسیقی Nachiket Lele، آن را برای نسل جوان متمایز و جذاب می کند.

نیهار پاتل، تهیه کننده خلاق موسیقی Quick، یکی از اعضای اصلی تیم است. با حمایت تیم فیلم، استعداد ناچیکت و دید خلاقانه او، آهنگ های برجسته ای را خلق کرده اند. چند موزیک ویدیوی نمادین را با نوازندگان معروفی از جمله دارشان راوال، صنم: گروه، شرلی ستیا، کرتیدان گدوی، جیگاردان گدوی، آیشواریا مجمودار، کینجال دیو و بسیاری دیگر تولید کرد. پاتل در کنار Parth Bhalerao، فیلم های کوتاهی نیز تولید کرده است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

گروه فیلمبرداری این پروژه متشکل از Dhruwal Patel و Shyam Sidhwat است. در موزیک ویدیوهای خود، آنها کار خارق العاده ای در محصور کردن ماهیت موسیقی Nachiket و زنده کردن آن انجام داده اند. تصاویر همراهی ایده آل برای صدای ناچیکت و سبک موسیقی هستند و لذت گوش دادن به آهنگ های او را افزایش می دهند.

Quick Music، نامی که به سرعت در حال گسترش در صنعت موسیقی هند است، پشت این موسیقی است. آنها به خلق موسیقی با کالیبر بالا معروف هستند و موسیقی ناچیکت گواه آن است. Nachiket اکنون این فرصت را به دست می آورد تا به لطف Quick Music توانایی خود را به جهانیان نشان دهد. Believe Music، یک توزیع کننده برجسته موسیقی در هند، مسئولیت توزیع موسیقی Nachiket را بر عهده دارد. آنها موسیقی ناچیکت را به طور گسترده در دسترس قرار دادند و از آن زمان، محبوبیت او افزایش یافته است.

موفقیت او تا حد زیادی به تیم سازنده آهنگ او نسبت داده شده است که شامل گروه ویدیو، تهیه کننده خلاق، برچسب و توزیع کننده نیز می شود. با کمک آنها، موسیقی ناچیکت به رشد خود ادامه خواهد داد و او مطمئناً در سراسر صحنه موسیقی هند شناخته شده خواهد شد.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما