mahyachatbanner

نظر | ما ظالم نیستیم، رئیس جمهور بایدن. فقط مراقب باش

این فراتر از سرما است. نزدیک به بی رحمی است.

سه شنبه شب، هنگام ایراد سخنرانی وضعیت اتحادیه، انرژی بیشتری از آنچه که فکر می کرد جمع آوری کرد، اعتماد به نفس خود را به همان اندازه که تا به حال داشت نشان داد و طنز خوبی را منتشر کرد که با بار سنگین ریاست جمهوری در تضاد است. این نوعی اجرا بود که به جهاتی باید شک و تردید مردم را خاموش کند. اما نمی شود.

می دانم چون شک و تردیدهایم برطرف نمی شود. من بریو دوست داشتنی او را در حین بیان اظهاراتش ثبت کردم، اما سکندری هایش را نیز ثبت کردم، لحظاتی که به نظر می رسید راهش را گم کرده بود. او بسیاری از آنها را در سال های اخیر داشته است. مطمئناً تعداد بسیار زیاد دیگری در راه است.

و در حالی که غیرممکن است که بگوییم منظور آنها چیست یا چقدر است، به همان اندازه غیرممکن است که انکار کنیم که آنها می توانند معنایی داشته باشند. اینکه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری از نظر جسمی و روانی یک اودیسه طاقت فرسا برای هر کسی است، چه رسد به کسی که 80 سال دارد. و اینکه هر بی‌ثباتی بایدن نشان دهد فرصتی برای یک رقیب جمهوری‌خواه است. این یک نگرانی بزرگ و مشروع است.

بایدن در مبارزات انتخاباتی برای نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، به ما گفت که او را بر سایر رقبا انتخاب کنیم زیرا خطرات محروم کردن ترامپ از یک دوره دوم غیرقابل محاسبه بود و او مطمئن‌ترین شرط در برابر ترامپ بود. او کمترین ریسک را داشت.

خب، مخاطرات در سال 2024 فرق چندانی با هم ندارند، چه ترامپ نامزدی حزبش را تضمین کند یا نه، زیرا هر جمهوری خواه پیروز از انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان بیرون بیاید، با انکار انتخابات ترامپ، حملات او به نهادهای دموکراتیک، و اشتیاق او به این انتخابات آسیب دیده و فاسد شده است. تحریک، رنجش، تفرقه افکنی او.

بنابراین، دموکرات‌ها باید یک بار دیگر مسیری محتاطانه را طی کنند. این احتیاط تناقض نظرسنجی را که قبلاً به آن اشاره کردم توضیح می‌دهد، و این احتیاط درس و میراث بایدن است – که او باید به آن نگاه کند. رای دهندگان دموکرات بی ایمان یا بی ثبات نیستند. آنها می ترسند، همانطور که او به آنها گفته بود.

به عبارت دیگر، از زمانی که ترامپ آمده است به حرف های او گوش می دهند. این یک تعریف برای او است. این یک ادای احترام است. باشد که از آن لذت ببرد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما