mahyachatbanner

نظر | آیا برای مقابله با ترامپ برای دیسانتیس دیر شده است؟

تشکیلات جمهوری خواه فکر می کرد که بدون شخص دونالد ترامپ می تواند جذابیت سیاسی دونالد ترامپ را داشته باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از برجسته ترین صداها در سیاست و رسانه های محافظه کار پشت سر ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، به عنوان رهبر احتمالی حزب جمهوری خواه در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 صف کشیده اند. او اعتبار سنتی، نخبگان و دیدگاه‌های محافظه‌کار ارتدکس را با عاطفه‌ای ترومپوزانه ترکیب می‌کند. به عقیده دیسانتیس، می‌تواند حامیان طبقه کارگر ترامپ را نگه دارد و جمهوری‌خواهان حومه شهر را که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 به مراتع آبی‌تر رها شده بودند، بازپس گیرد.

برای نامزد شدن، البته، DeSantis باید نامزدی را برنده شود. و برای برنده شدن در نامزدی، او باید ترامپ را که بزرگترین بدنه مداری در سیاست جمهوری خواهان است، سرنگون کند. کشش ترامپ به قدری قدرتمند است – نفوذ او آنقدر زیاد است – که اساساً بسیاری از حزب جمهوری خواه، از جمله رقبای احتمالی، را مجبور به دفاع از او در پی کیفرخواست او توسط هیئت منصفه منهتن کرد.

به عبارت دیگر، برتری دادن به ترامپ مستلزم مهارت، ظرافت و جسارت سیاسی است.

دیسانتیس باید راهی برای حمله به رئیس جمهور سابق بیابد و در واقع ضربه بزند، زیرا می داند که می تواند لشکر رای دهندگان جمهوری خواه را در این روند از خود دور کند. او باید به نحوی حامیان ترامپ را متقاعد کند که می‌تواند کار بهتری – موثرتر و کم‌تر هرج‌ومرج‌تر – انجام دهد، بدون اینکه ترامپ را تا حدی تحقیر کند که او، دیسانتیس، دیگر قابل دوام نباشد. و او باید همه این کارها را انجام دهد قبل از اینکه ترامپ بتواند مانند رقبای خود در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال 2016 روی او بغلتد.

مشکل DeSantis این است که ممکن است خیلی دیر شده باشد.

بر اساس نظرسنجی اخیر فاکس نیوز، بیش از 50 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه از ترامپ برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنند، در حالی که این رقم برای فرمانداری 24 درصد است. دسانتیس. بر اساس نظرسنجی اخیر دانشگاه کوئینیپیاک، 51 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه از ترامپ حمایت می کنند، در حالی که این رقم برای دیسانتیس 40 درصد است. و بر اساس نظرسنجی اخیر مورنینگ کانسالت، 52 درصد جمهوری خواهان از ترامپ حمایت می کنند، در حالی که این رقم برای دیسانتیس 26 درصد است.

خیلی چیزها ممکن است بین الان و سال آینده تغییر کند. ترامپ ممکن است سقوط کند و دیسانتیس می تواند قطعات را از بین ببرد. اما بیایید زمینه 13 سال گذشته سیاست جمهوری خواهان را در نظر بگیریم. رای دهندگان جمهوری خواه همیشه ترامپ را دوست داشته اند. وقتی در نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز در سال 2011 از آنها پرسیده شد که چه کسی می‌خواهد نامزد حزب شود، 17 درصد گفتند که ترامپ درست پس از میت رامنی و سارا پیلین و نیوت گینگریچ را پشت سر گذاشته است. ترامپ حتی در آن زمان چنان تأثیرگذار بود که رامنی از او حمایت کرد و در یک کنفرانس خبری شرم آور در لاس وگاس، صحنه را با غول املاک و مستغلات به اشتراک گذاشت.

ضعیف ترین ترامپی که تا به حال در میان رای دهندگان جمهوری خواه بوده است در اوایل ژانویه بود. 6، زمانی که به نظر می رسید که کل طبقه سیاسی، از جمله جمهوری خواهان، آماده اند تا او را از دست بدهند. اما این کار را نکردند. رهبران برجسته جمهوری خواه او را در جمع نگه داشتند. رسانه های محافظه کار از اقدامات او دفاع کردند. او آسیب پذیر بود، بله. اما او همچنان چهره غالب در سیاست جمهوری خواهان باقی ماند.

دیسانتیس زمانی که رئیس جمهور سابق ضعیف بود می توانست ضربه بزند. او این کار را نکرد. و اکنون محتمل ترین نتیجه این است که ترامپ دوباره تاج را در دست بگیرد و رقبای خود را مانند مجموعه ای از عروسک های قدیمی کنار بزند.

آنچه در همه اینها مشخص است این است که تشکیلات جمهوری خواه – از جمله دیسانتیس، به نظر می رسد – به همان اندازه که وقتی ترامپ در سال 2015 از پله برقی پایین آمد، از وضعیت فعلی خود بی خبر است. به نظر می رسد آنها فکر می کنند که می توانند انرژی ترامپ را بدون تسلیم شدن در اختیار بگیرند. خود ترامپ اما رای دهندگان جمهوری خواه ترامپ را می خواهند و هیچ جایگزینی را انتخاب نمی کنند.

جذابیت ترامپ این است که او یک سرگرم کننده و نمایشگر است که این مهارت ها را علیه دشمنان سیاسی خود تبدیل می کند. دسانتیس ممکن است شایستگی بیشتری داشته باشد، اما رای دهندگان جمهوری خواه یک مدیر نمی خواهند، بلکه یک مجری می خواهند. اگر مخالفان ترامپ بتوانند از او پیشی بگیرند، شاید شانسی داشته باشند. اما در مبارزه برای جلب توجه بین یک سلبریتی کارکشته و یک آپاراتچی محافظه کار، می دانم شرطم را کجا بگذارم.


ستون سه شنبه من در مورد شعار “حقوق والدین” و معنای واقعی آن بود.

واقعیت جنبش «حقوق والدین» این است که قصد دارد اقلیت محافظه‌کار و مرتجع والدین را برای دیکته کردن آموزش و برنامه‌های درسی به بقیه افراد جامعه قدرت دهد. در اصل، این نهادینه‌سازی حق وتوی هکر است که در آن یک والدین مجرد – یا واقعاً هر فردی – می‌توانند صدها کتاب را حذف کنند یا درس‌های خود را بر اساس ناراحتی سیاسی که احساس می‌کنند تعطیل کنند. به عبارت دیگر، «حقوق والدین» زمانی است که برخی از والدین حق تسلط بر دیگران را دارند.

و ستون جمعه من در مورد مسخره ای بود که ادعای حزب جمهوری خواه برای “حمایت از کودکان” است.

وقتی همه اینها را کنار هم بگذارید، تصویر واضح است. حزب جمهوری خواه از قانون و دولت استفاده خواهد کرد تا تا حد امکان از کودکان در برابر دانش، تأثیرات فرهنگی و فناوری هایی که توسط رأی دهندگان، فعالان و دستگاه هایی که اولویت های آن را شکل می دهند و هدایت می کنند، تفرقه افکن، بحث برانگیز یا برانداز تلقی می شوند، استفاده خواهد کرد. وقتی تاکر کارلسون، کریستوفر روفو و مادران برای آزادی می گویند بپر، تنها سوال آنها این است: چقدر بالا؟

اما وقتی نوبت به تهدیدات واقعی برای زندگی کودکان آمریکایی می‌رسد – از فقر، گرسنگی، بیماری و اسلحه – پس، خوب، حزب جمهوری‌خواه از ما می‌خواهد سرعت خود را کاهش دهیم و هزینه‌ها و عواقب و حتی بیهودگی احتمالی گرفتن را در نظر بگیریم. هر اقدامی برای کمک


ادوارد اونگوسو جونیور ده سرمایه گذار خطرپذیر برای Slate.

آدام سرور در مورد “بیداری” برای آتلانتیک.

کلر پاتر در مورد خشونت با اسلحه در خبرنامه خود.

من چند عکس دیگر دارم که می خواهم از سفرم به هاوایی در دسامبر گذشته به اشتراک بگذارم. این فانوس دریایی نقطه Makapu’u است که در انتهای مسیری زیبا با ارتفاع مناسبی قرار دارد. من چند عکس مختلف از این فانوس دریایی گرفتم، از چند زوایای مختلف، اما این عکسی بود که فکر می کنم بهترین کار را داشت.


همه ما در این خانه در مورد ماکارونی و حبوبات هستیم – بچه ها طرفداران پر و پا قرص این ترکیب هستند – و این دستور غذا از آشپزی نیویورک تایمز یک تنوع خوب در موضوع است. من معمولاً این گیاهخواری را درست می کنم، اما در صورت تمایل می توانید پانچتا را سرخ کرده و سبزیجات را در چربی رندر شده بپزید.

عناصر

  • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر، به علاوه بیشتر برای سرو

  • 1 پیاز زرد، درشت خرد شده

  • 8 حبه سیر له شده و پوست کنده

  • نمک کوشر و فلفل سیاه

  • 1 فنجان عدس قهوه ای یا سبز

  • 3 شاخه آویشن

  • 3 برگ بو تازه یا خشک (اختیاری)

  • 1 (28 اونس) قوطی گوجه فرنگی کامل پوست کنده، له شده

  • 10 اونس شیرینی لوله ای یا رج دار مانند پنه

  • ½ فنجان پارمزان تازه رنده شده، به علاوه بیشتر برای سرو

  • جعفری تازه برای تزئین

جهت ها

در یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی، روغن را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. پیاز و سیر را اضافه کنید، نمک و فلفل بزنید و بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا قهوه ای طلایی و نرم شود، ۵ تا ۷ دقیقه. 5 فنجان آب، عدس، آویشن و برگ بو را اضافه کنید (در صورت استفاده). تا حدودی روی آن را بپوشانید، بگذارید تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنید و تا زمانی که عدس‌ها کاملاً آل دنته شوند، بجوشانید، 25 تا 30 دقیقه.

گوجه فرنگی و 1 قاشق چایخوری نمک را اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. پاستا را اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا پاستا به قابلمه نچسبد، تا زمانی که پاستا آل دنته شود، ۱۰ تا ۲۰ دقیقه. (ممکن است بیشتر از زمان پخت روی بسته طول بکشد.) اگر قابلمه در هر نقطه شروع به خشک شدن کرد، هر بار ¼ فنجان آب بیشتری اضافه کنید.

حرارت را خاموش کنید، آویشن و برگ بو را دور بریزید، سپس پارمزان را هم بزنید. روی آن را بپوشانید و بگذارید 3 دقیقه بماند تا طعم ها با هم مخلوط شوند و سس غلیظ شود. با نمک و فلفل مزه دار کنید. با پارمزان بیشتر و مقداری روغن زیتون بخورید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما