مزایای Azki слер چیست؟

استارت آپ های بیمه در سال های اخیر از پتانسیل نمایندگان و بازاریابان بیمه که نقش واقعی در این زنجیره دارند استفاده نکرده اند. سایت ازکی با درک این نیاز اقدام به ایجاد سرویسی به نام «فروشنده ازکی» کرده است که تمرکز اصلی آن بر نمایندگان و بازاریابان بیمه و همکاری هر چه بیشتر و بهتر با آنها می باشد.

یکی از دلایل اصلی وجود این سرویس از طریق سایت این است که نمایندگان و بازاریابان بیمه امکان استفاده از خدمات تمامی شرکت های بیمه را ندارند و این موضوع به منظور حفظ و گسترش به روی بازاریابان و نمایندگان بیمه بسته است. مشتریان خود را

در واقع صنعت بیمه دارای نمایندگان و بازاریابانی است که در شرایط سنتی تنها می توانند خدمات یک شرکت بیمه را به مشتریان خود ارائه دهند و در این شرایط نمایندگان بیمه مجبورند برخی از مشتریان را به دفاتر و سایر شرکت های بیمه معرفی کنند.

AZKI Dat Kam پس از بررسی های خود به این نتیجه رسیده است که خدمات همکاری آنلاین برای فروش بسیار مفید و بالاتر از همه است. یعنی باید شرایطی فراهم شود که نمایندگان و بازاریابان بیمه بتوانند انواع بیمه مشتریان خود را به صورت آنلاین از تمامی شرکت های بیمه خریداری کنند و همچنین اطمینان داشته باشند که ارتباط با مشتریان فقط از طریق خودشان حفظ می شود و می توانند آن را به خریداران ثابت کنند. به خودت وفادار باش به این ترتیب سرویس به صورت قطعات راه اندازی شد.

مزایای نمایندگان و بازاریابان بیمه چیست؟

امکانات مختلفی را در اختیار نمایندگان و بازاریابان بیمه قرار می دهد که در ادامه با برخی از آنها بیشتر آشنا می شویم.

  • امکان خرید از تمامی شرکت های بیمه: مهمترین مزیت این سرویس این است که فرقی نمی کند نمایندگی کدام شرکت بیمه را داشته باشید، هر نماینده می تواند از تمام شرکت های بیمه برای مشتری بیمه خریداری کند. در واقع در برخی موارد محدودیتی برای نیاز مشتری به فروش بیمه وجود ندارد و این توانایی در نهایت باعث افزایش تعداد مشتریان، نمایندگان و بازاریابان می شود.
  • بدون نیاز به قطع همکاری با شرکت بیمه: برای استفاده از این سرویس جدید، لازم نیست نمایندگان و بازاریابان بیمه با شرکتی که نمایندگی می کنند قطع شوند. نمایندگان و بازاریابان بیمه می توانند علاوه بر فروش انواع بیمه از شرکت واقعی که نمایندگی می کنند، بیمه های دیگری را نیز به طور همزمان بفروشند.
  • تعهد به عدم ارتباط با نمایندگان مشتری: یکی از مهمترین مزایای آزکی سلر این است که نمایندگان بیمه و بازاریابان می توانند به راحتی اطلاعات مشتریان را در پنل ثبت کنند، زیرا این سرویس به فروشندگان تعهد کامل می دهد که (بدون درخواست یا تایید فروشندگان) با مشتریان ارتباط برقرار نکند. .
  • پرداخت سریع هزینه ها و محاسبه نردبان: حق الزحمه فروشندگان بیمه در بیشتر موارد به صورت هفتگی پرداخت می شود و نیازی نیست که فروشندگان بیمه تا پایان ماه منتظر بمانند. همچنین در صورت تمدید بیمه فروخته شده به مشتریان از طریق این سرویس در سال های بعد، هزینه آن به حساب نماینده یا بازاریاب واریز می شود. کارمزد به صورت پلکانی و بر اساس موجودی نمایندگان فروشنده محاسبه می شود. به بیان ساده، هر چه نماینده فروش و بازاریاب بیمه بیشتری داشته باشند، درصد کارمزد بالاتر خواهد بود.
  • بدون محدودیت در مکان و زمان: در پنل علاوه بر فروش انواع بیمه از تمامی شرکت های بیمه، محدودیت زمانی و مکانی برای فروشندگان وجود ندارد. آنها می توانند فروشنده خود را در هر زمان و هر مکان ثبت کنند.
  • عضویت و ثبت نام رایگان: این سرویس که به عنوان فروشنده تک پنلی تعریف می شود، به نمایندگان بیمه اجازه می دهد تا به صورت آنلاین فعالیت کنند و با ثبت نام و عضویت رایگان در پلتفرم، نیازهای مشتریان خود را برآورده کنند.

استفاده از کلمات ساده چگونه است؟

کاربران پنل فقط باید اطلاعات مشتری را در پنل ثبت کنند و زمان خود را برای مشتری بعدی رزرو کنند. کل فرآیند صدور بیمه و ارسال آن برای مشتری را آسان می کند. همچنین خدمات ویژه ای را به فروشندگان ارائه می دهد که می تواند به آنها در جذب مشتریان جدید کمک کند.

بازاریابان و نمایندگان بیمه با عضویت در این سرویس می توانند از امکاناتی مانند بازرسی بیمه بدنه خودرو (به تنهایی) و خدمات پرداخت آنلاین خسارت برای مشتری استفاده کنند که برای مشتریان آنها بسیار جذاب خواهد بود. همچنین تیم پشتیبانی ما در هیچ ساعت از شبانه روز فروشندگان را تنها نمی گذارد و به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و پاسخگویی می باشد.

علاوه بر تمامی این مزایا، محتوای آموزشی رایگان نیز در اختیار فروشندگان قرار می دهد تا بتوانند روز به روز فروش خود را افزایش دهند.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما