مرگ ساتیش کاوشیک: سوال پلیس دهلی از مالک مزرعه ویکاس مالو، همسر دوم | اخبار مردم

دهلی نو: مقامات گفتند که پلیس دهلی روز سه شنبه از مالک خانه مزرعه ای که ساتیش کاوشیک در یک مهمانی یک روز قبل از مرگش شرکت کرده بود، و همسرش که از او جدا شده بود، پس از اینکه او ادعا کرد که شوهرش “در حال برنامه ریزی برای خلاص شدن از شر” بازیگر-فیلمساز است، بازجویی کرد. کاوشیک (66) در ساعات اولیه روز پنجشنبه در حالی که در حال رفتن به بیمارستان گوروگرام بود پس از سکته قلبی درگذشت. آنها گفتند که او اواخر شب چهارشنبه احساس سرگیجه کرد و به بیمارستان فورتیس در گوروگرام منتقل شد و در آنجا اعلام شد که “در بدو ورود مرده است.”

در حالی که صاحب خانه مزرعه حدود سه ساعت و نیم مورد بازجویی قرار گرفت، همسرش که از او جدا شده بود تقریباً سه ساعت به طور جداگانه مورد بازجویی قرار گرفت. پلیس گفت که مالک خانه مزرعه در ساعت 1 بعد از ظهر در ایستگاه پلیس کاپاشرا در منطقه جنوب غربی به تحقیق پیوست و در مورد توالی وقایعی که منجر به مرگ کاوشیک شد مورد بازجویی قرار گرفت.

یکی از افسران ارشد گفت: “او حوالی ساعت 1 بعد از ظهر آمد و بازجویی در ساعت 4.30 بعد از ظهر به پایان رسید. او در حین بازجویی به پلیس گفت که کاوشیک برای جشن هولی با آنها آمده بود و در خانه مزرعه خود اقامت داشت.” افسر گفت: “او گفت که بیش از 30 سال بازیگر را می شناسد و آنها دوستان خانوادگی بودند. او (کاوشیک) در مهمانی هولی عملکرد خوبی داشت اما ساعاتی بعد از درد شکایت کرد و به دنبال آن سریع به بیمارستان منتقل شد.”

او گفت که صاحب خانه مزرعه زمانی که کاوشیک از درد ناگهانی در قفسه سینه شکایت کرد، حضور داشت. این افسر گفت وقتی در مورد اتهامات مطرح شده از سوی همسرش که از همسرش جدا شده است، او آنها را “بی اساس” خواند و افزود که در روزهای آینده دوباره برای بازجویی فراخوانده خواهد شد.

در همین حال همسر مالک مزرعه در رابطه با شکایت خود در دفتر وکیل خود مورد بازجویی قرار گرفت. این افسر افزود: “او بر ادعاهای خود می ایستد اما هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاهای خود ندارد.”

در شکایتی خطاب به کمیسر پلیس دهلی، این زن ادعا کرده بود که شوهرش 15 کرور روپیه از کاوشیک وام گرفته و مایل به بازگرداندن آن نیست. این زن مدعی شد که توسط همسرش به کاوشیک معرفی شده است و در 23 آگوست 2022، این بازیگر در دبی به ملاقات آنها رفته و از شوهرش 15 کرور روپیه طلب کرده است.

“من در اتاق پذیرایی حضور داشتم که هم کاوشیک و هم شوهرم درگیر مشاجره شدند. شوهرم به کوشیک قول داد که به زودی پول را پس خواهد داد. وقتی از شوهرم پرسیدم، او ادعا کرد که پول کاوشیک را در طول همه گیری کووید از دست داده است. شوهرم هم گفته که قصد دارد از شر کوشیک خلاص شود.»

با این حال پلیس هرگونه بازی ناخوشایند در مرگ این بازیگر را رد کرده است.

به گفته آنها، گزارش کالبدشکافی علت اولیه مرگ را ایست قلبی ناشی از انسداد عروق کرونر مرتبط با بیماری عروق کرونر اعلام کرد و نحوه فوت طبیعی به نظر می رسد.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما