مراقب کلاهبردارانی باشید که سعی می کنند از بخشش وام دانشجویی استفاده کنند

در ماه ژوئن، این دفتر علیه مالک یک شرکت اعطای بدهی دانشجویان، متهم به برداشت صدها هزار دلار از حساب های بانکی وام گیرندگان بدون مجوز شد. آقای. چوپرا در آن زمان گفت که ارتباط ضعیف سرویس‌دهندگان، شرکت‌هایی که پرداخت‌های وام‌ها را دریافت می‌کنند، این موضوع را تشدید کرد.

وی در اظهارات آماده شده گفت: زمانی که سرویس دهندگان وام دانشجویی اطلاعات شفاف و دقیقی را در اختیار وام گیرندگان قرار نمی دهند، زمینه را برای ورود کلاهبرداران فراهم می کند.

FTC در آگوست اعلام کرد. 18 که در حال بازپرداخت مبلغی بالغ بر 822000 دلار به هزاران وام گیرنده فریب خورده در یکی از این طرح‌های غیرقانونی بخشودگی بدهی بود.

FTC به مصرف کنندگان هشدار داده است که برای ثبت نام در برنامه لغو بدهی، توقف پرداخت وام یا برنامه بازپرداخت مرتبط با درآمد، نیازی به پرداخت هزینه ندارند. این سازمان می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌تواند شما را زودتر به خدمت بگیرد، به شما کمک کند تا از خط خارج شوید یا واجد شرایط بودن را تضمین کنید.

وام گیرندگان باید بدانند که هیچ عجله ای برای انجام کاری فوری وجود ندارد. اگر تماس گیرنده به شما بگوید که با عدم اقدام فوری فرصت را از دست خواهید داد، برای کمک به شما پول می خواهد یا اطلاعاتی مانند شماره تامین اجتماعی یا شناسه دانشجویی فدرال شما را درخواست می کند، این یک پرچم قرمز است.

خانم “در صورت شک، از طریق تلفن اطلاعات ندهید.” Grajales از FTC گفت.

مدافعان وام گیرندگان وام دانشجویی توصیه می کنند برای جزئیات رسمی در مورد برنامه لغو بدهی، وب سایت فدرال کمک دانشجویی را بررسی کنید. تایمز همچنین صفحه اطلاعات خود را در مورد اعلامیه دولت بایدن به طور دوره ای به روز می کند. و وزارت آموزش و پرورش نکاتی را به صورت آنلاین برای جلوگیری از کلاهبرداری های بدهی دانش آموزان ارائه می دهد، خواه از طریق تلفن، ایمیل یا پیامک باشد.

در اینجا چند سوال و پاسخ در مورد تماس هایی که دانشجویان وام گیرنده را هدف قرار می دهند، آورده شده است.

تلفن را قطع کنید و مستقیماً با مسئول وام دانشجویی خود تماس بگیرید، آقای. پیرس گفت. اگر نمی دانید سرویس دهنده شما کیست، StudentAid.gov را بررسی کنید. اگر وام های شما در آنجا ظاهر نمی شوند، احتمالاً از وام دهندگان خصوصی هستند و واجد شرایط لغو نیستند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما