mahyachatbanner

فرماندار میشیگان پس از تهدید آتش سوزی در پالایشگاه، وضعیت اضطراری انرژی را وضع کرد

فرمان اجرایی صادر شده توسط ویتمر قوانین ساعات کار برای حمل و نقل بنزین و گازوئیل را لغو می کند و به طور موقت برخی قوانین و مقررات را برای افزایش ذخیره سوخت به حالت تعلیق در می آورد.

ویتمر در بیانیه ای گفت: “من برای کمک به رفع نیاز سوخت میشیگان پس از آتش سوزی و قطع برق در پالایشگاه BP در ایندیانا، اقدام می کنم.” “تأثیرات قطعی تاسیسات وایتینگ در سراسر منطقه ما گسترده خواهد بود و من اقدامات پیشگیرانه ای برای کمک به مردم میشیگان برای دریافت سوخت مورد نیاز برای رانندگی خودروهای خود و کمک به کسب و کارها برای حفظ محصولات خود انجام می دهم.”

فرماندار گفت: پالایشگاه 435000 بشکه در روز BP در ویتینگ، ایندیانا، در حال ارزیابی خسارت در پی آتش سوزی چهارشنبه است. در این فرمان اجرایی آمده است که پالایشگاه وایتینگ ششمین پالایشگاه بزرگ در ایالات متحده است. تقریباً 20 تا 25 درصد از بنزین تصفیه شده، سوخت جت و گازوئیل مورد استفاده در ایلینویز، ایندیانا، میشیگان و ویسکانسین را تامین می کند.

ویتمر گفت: «با اقدام امروز، من عرضه گاز بیشتری را آزاد می‌کنم و هرگونه مانع برای تحویل گاز را برای کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌ها از بین می‌برم.»

بریتیش پترولیوم روز شنبه در بیانیه ای به سی ان ان گفت که به آتش سوزی برق در پالایشگاه در روز چهارشنبه پاسخ داده است. این شرکت اعلام کرد که در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسیده است و هیچ اثر شناخته شده ای در خارج از پالایشگاه وجود نداشته است.

بریتیش پترولیوم گفت که اولویت های آن حفاظت از ایمنی خدمه، امدادگران و مردم است. همکاری با آژانس های محلی و ایالتی برای نظارت بر تأثیرات؛ و ادامه ارزیابی زمانی که می‌تواند راه‌اندازی مجدد واحدهای آسیب‌دیده انجام شود.

دستور اجرایی استانداری تنها در مدت زمان چالش های تامین مربوط به آتش سوزی پالایشگاه و یا تا پایان روز ۲۴ شهریور بسته به اینکه کدام اول باشد به قوت خود باقی است.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما