علی بابا باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود

زیان در بسیاری از بخش‌های غیرسودآور علی‌بابا، از جمله کسب‌وکارهای ابری، تحویل غذا و رسانه‌های دیجیتال، کاهش یافته است.


عکس:

قیلای شن/اخبار بلومبرگ

غول تجارت الکترونیک چین علی بابا بابا -4.49٪

دوران لاغری را پشت سر می گذارد حداقل کمربندش خوب پیش میره.

بر اساس گزارش S&P Global Market Intelligence، هولدینگ گروه علی بابا روز پنجشنبه گزارش داد که درآمد سه ماهه منتهی به سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش یافته است که اندکی کمتر از انتظارات تحلیلگران است. فروش در تجارت اصلی مدیریت مشتری آن – از جمله پلتفرم های Taobao و Tmall – نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش یافت. رکود اقتصادی چین و محدودیت های همه گیر بیشترین ضربه را به مصرف کنندگان وارد کرده است.

ضعف برای مدتی ادامه خواهد داشت. خرده فروشی چین در ماه اکتبر نسبت به سال قبل 0.5 درصد کاهش یافت. علی‌بابا حجم فروش روی پلتفرم‌های خود را در روز مجردها در این ماه فاش نکرد – یک ارزش خرید مشابه جمعه سیاه – اما فقط گفت که نتایج مطابق با سال گذشته است. علی بابا گفت ارزش ناخالص کالا در روز مجردها در سال گذشته 85 میلیارد دلار بود، اگرچه رشد در دو سال گذشته کند شده است. علی بابا نیز از سال گذشته با تشدید بررسی‌های نظارتی، وضعیت پایین‌تری را در این روز حفظ کرده است.

اما علی بابا به لطف هزینه های کمتر، توانست سود عملیاتی بهتر از حد انتظار را به دست آورد. سود عملیاتی آن نسبت به سال قبل 68 درصد افزایش یافت، اگرچه زیان در سرمایه گذاری های سهام شرکت را به زیان خالص سوق داد. کل هزینه ها و هزینه ها نسبت به سال قبل 2 درصد کاهش یافته است. کاهش عمده مربوط به هزینه های فروش و بازاریابی بود که نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش یافت. با کاهش قیمت سهام علی بابا، غرامت مبتنی بر سهم نیز کاهش یافته است. زیان در بسیاری از بخش‌های بی‌سود آن از جمله تجارت ابری، تحویل غذا و رسانه‌های دیجیتال کاهش یافته است.

پکن اخیراً در حال تنظیم برخی از سیاست های محدودکننده در مورد کووید و بدهی اموال است که ممکن است امیدی برای بهبود اقتصادی ایجاد کند، اما ممکن است هنوز مدتی طول بکشد. سهام علی بابا در این ماه 27 درصد افزایش یافته است، اما از اواخر سال 2020، زمانی که توقف ناگهانی عرضه عمومی اولیه گروه مورچه وابسته مالی آن، طوفان نظارتی بخش فناوری در چند سال گذشته را آغاز کرد، هنوز حدود سه چهارم کاهش یافته است. .

علی بابا به سرعت قبل رشد نمی کند، اما حداقل سعی می کند خود را با واقعیت جدید وفق دهد.

به جکی وانگ در [email protected] بنویسید

اصلاحات و تقویت
زیان در بسیاری از بخش های غیرسود هولدینگ گروه علی بابا کاهش یافته است. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که زیان در بسیاری از بخش‌های سودآور آن کاهش یافته است. (تصحیح در 17 نوامبر)

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما