ضروری آگاتا کریستی – نیویورک تایمز

شما این کتاب‌ها را برای بینش روان‌شناختی یا رشد شخصیت نمی‌خوانید – همانطور که بسیاری از منتقدان اشاره کرده‌اند، اگر بازیگران را بهتر بشناسید، می‌توانید رازها را در یک لحظه حل کنید. نه.

اگرچه کریستی عاشق اسلحه‌های قتل عجیب و غریب است – خنجر باستانی، صفحه شطرنج برق‌دار، ریسمان یوکلل – اکثر قربانیان او مسموم می‌شوند: با ضربه دارت آغشته به سمی کشنده، بخار آرسنیک که از کاغذ دیواری پخش می‌شود، چای آغشته به تالیم. کریستی، که به عنوان دستیار داروساز آموزش دیده است، یک بار گفته است: “هر بار نمی توان آنها را مسموم کرد، اما وقتی آنها مسموم می شوند، من خوشحال تر هستم.”

اگر هیچ یک از رمان های او را نخوانده اید، اینجاست که از کجا شروع کنید.

پوآرو در یک حکایت خلاصه شده است: وقتی مردی غمگین با او روبرو می شود و می پرسد: «تو کی هستی؟ پوآرو بدون غرور آگاهانه به او اطلاع می‌دهد که او «بهتر از پلیس» است. از نظر او این یک بیان ساده از واقعیت بود.”

“قتل های ABC” که کارآگاه بلژیکی را در برابر یک قاتل زنجیره ای قرار می دهد، او را در بهترین حالت خود به نمایش می گذارد. اول، آلیس اشر در اندور می میرد. سپس، شخصی بتی برنارد را در بگزیل خفه می‌کند – و هرکسی که این افراد را به ترتیب حروف الفبا به قتل می‌رساند، در مجموعه‌ای از نامه‌ها نیز به پوآرو طعنه می‌زند: «تو دلت برای حل معماها نیست، نه؟ ببینیم آقای پوآرو باهوش، چقدر می‌توانی باهوش باشی.»

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما