شهباز شریف: عمران خان با «کلاهبردار» مذاکره نمی‌کند مگر اینکه عذرخواهی کند | اخبار جهان

اسلام آباد: شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، هرگونه مذاکره بین دولت و عمران خان، رئیس تحریک انصاف پاکستان (PTI) را رد کرد، مگر اینکه نخست وزیر سابق به اشتباه خود اعتراف کند و عذرخواهی عمومی کند. نخست‌وزیر شریف روز سه‌شنبه در هنگام سخنرانی در مجلس ملی، از خان انتقاد کرد و او را “متقلب” خواند و گفت که نمی‌توان با کسی که “کشور را غارت کرده، به قوه قضاییه حمله کرده و به قانون اساسی و عدالت اعتقادی ندارد، صحبت کرد.” خبر گزارش شد. جلسه مشترک پارلمان هفته گذشته برای بحث در مورد مسائل کلیدی پیش روی پاکستان و ارائه رهنمودهایی برای رسیدگی به این مسائل برگزار شد.

به نقل از شریف، «من معتقدم نمی توان با فردی که دائماً و با اغماض دعوت ها را برای گفتگو در مورد همه چیز رد می کند، چه کووید-19، چه وضعیت تروریسم در کشور، چه نشست کمیته عالی، یا کنفرانس کشمیر، هیچ بحثی نمی شود». شمارش به عنوان.

شریف با اشاره به ناکامی اخیر در جریان دادرسی رئیس تحریک انصاف گفت که یک «محبوب» در هیچ دادگاهی حاضر نمی شود، هر چقدر هم که برای او اخطاریه صادر شده باشد.

شریف با انتقاد از سخنان خان علیه قاضی زن حاضر و اینکه تاکنون هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است، گفت: «او در تاریکی شب در دادگاه های مختلف تمدید می شود و قوه قضاییه را به سخره می گیرد». .

«خان زمانی که در دولت بود و با صندوق بین‌المللی پول قرارداد امضا کرد، پرونده‌های دروغینی علیه مخالفان ساخت [International Monetary Fund] نخست وزیر ضمن برشمردن تخلفات دولت سابق تحریک انصاف گفت: و آن را نقض کرد.

نخست وزیر با دعوت از خان برای سوق دادن کشور به سمت ورشکستگی، تکرار کرد که ائتلاف فعلی به رهبری دولت مسلم لیگ نواز پاکستان (PML-N) “کشور را نجات داد”.

شریف گفت: “امروز صندوق بین المللی پول در هر مرحله از ما ضمانت می گیرد. ما تمام شروط صندوق بین المللی پول را انجام داده ایم. به وزیر دارایی که شرایط معامله با صندوق را نهایی کرد، تبریک می گویم.”

پاکستان با کمبود نقدینگی در انتظار یک قسط 1.1 میلیارد دلاری از وام دهنده جهانی پول مستقر در واشنگتن است که در ابتدا قرار بود در نوامبر سال گذشته پرداخت شود.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما