در حالی که اوکراین خرسون را پس می گیرد، ایالات متحده به دیپلماسی نگاه می کند قبل از اینکه زمستان شتاب را کاهش دهد

مقامات ارشد ایالات متحده شروع به تشویق کیف برای شروع به فکر کردن در مورد گفتگوهای صلح در صورتی که زمستان شتاب خود را متوقف کند، پس از بازپس گیری خرسون توسط اوکراین در یکی از خیره کننده ترین پیروزی های خود در جنگ، آغاز کرده اند.

آغاز قریب الوقوع زمستان – همراه با ترس از تورم ناشی از افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی، میلیاردها دلار تسلیحات از قبل به اوکراین پمپاژ شده و ده ها هزار تلفات از هر دو طرف – در واشنگتن صحبت از یک انحراف بالقوه را برانگیخته است. نقطه در جنگ، در حال حاضر در نهمین ماه آن است.

نیروهای اوکراینی پس از خروج نیروهای مسکو از سوی ساکنان خرسون هنگام ورود به این شهر استراتژیک مورد تشویق قرار گرفتند. WSJ به چگونگی پیشرفت روسیه از تصرف تا از دست دادن پایتخت منطقه، در یکی از بزرگترین شکست های نمادین خود در جنگ می پردازد. تصویر: ادل مورگان

ایالات متحده و متحدانش متعهد شده‌اند که به حمایت از اوکراین ادامه دهند، اما مقامات ارشد واشنگتن با صدای بلند شروع به تعجب کرده‌اند که چه مقدار قلمرو بیشتر می‌تواند توسط هر یک از طرفین بدست آید و به چه قیمتی. در همین حال، برخی از مقامات اروپایی نسبت به شانس اوکراین بیشتر خوش بین هستند.

ژنرال ارتش گفت: “باید یک شناخت متقابل وجود داشته باشد که پیروزی نظامی، به معنای واقعی کلمه، ممکن است از طریق ابزار نظامی قابل دستیابی نباشد، بنابراین شما باید به ابزارهای دیگر روی آورید.” مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش و افسر ارشد ارتش آمریکا روز چهارشنبه به باشگاه اقتصادی نیویورک گفت. همچنین یک فرصت در اینجا وجود دارد، یک پنجره فرصت، برای مذاکره.»

یک خودروی سوخته در جاده ای خارج از شهر خرسون که نیروهای اوکراینی هفته گذشته آن را بازپس گرفتند.


عکس:

والنتین اوگیرنکو/رویترز

این چشم انداز که اوکراین در هفته های آتی به دستاوردهای عمده ای در میدان نبرد نخواهد رسید، ایالات متحده و برخی از مقامات اروپایی را به این سوال سوق داده است که چه زمانی فشار عمومی برای درخواست حل و فصل ظاهر خواهد شد.

یک مقام اروپای غربی با اشاره به پتانسیل مذاکرات گفت: ما به اوکراینی ها می گوییم که این به آنها بستگی دارد که چه زمانی این کار را انجام دهند. اما ممکن است ایده خوبی باشد که این کار را زودتر انجام دهیم.

مقامات ایالات متحده، به نوبه خود، فکر نمی کنند اکنون زمان مناسبی است، اما بیشتر آنها معتقدند هفته ها و ماه های آینده فرصتی برای گفتگو در مورد مذاکرات فراهم می کند.

ایالات متحده و برخی از متحدانش نگران هستند که ذخایر تسلیحات آنها، از جمله مقداری مهمات، با سرعتی ناپایدار تمام شود. حمایت نظامی ایالات متحده از اوکراین در سال جاری، که اکنون نزدیک به 19 میلیارد دلار است، بسیار بیشتر از کمک های اروپا بوده است.

یکی دیگر از مقامات غربی گفت: ما شاهد مشکلات واقعی و عملی برای پیشرفت نظامی هستیم، ما شاهد کمبود مهمات هستیم.

همان روزی که ژنرال مایلی از فرصتی برای گفتگو صحبت کرد، رئیس جمهور بایدن نیز پیشنهاد کرد که زمان مناسبی خواهد بود.

آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین، اوایل ماه جاری با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده در کیف، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.


عکس:

افرم لوکاتسکی/ آسوشیتدپرس

باید دید که آیا در مورد آمادگی اوکراین برای سازش با روسیه قضاوتی صورت خواهد گرفت یا خیر. بایدن در کاخ سفید گفت. او افزود: «آنها هر دو زخم‌هایشان را لیس می‌زنند، تصمیم می‌گیرند که در زمستان چه کاری انجام دهند، و تصمیم می‌گیرند که سازش کنند یا نه».

واشنگتن به اوکراین پیام داده است که حداقل کیف باید برای یک راه حل مذاکره آماده به نظر برسد. آقای. جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی بایدن، این پیام را به رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی و معاونانش در کیف در نوامبر ارسال کرد. 4، به گفته افرادی که با این بحث آشنا هستند، نشان می دهد که کیف با نشان دادن گشایش در مذاکرات، اهرم فشاری به دست خواهد آورد.

دو دیپلمات اروپایی در جریان این گفتگوها گفتند: سالیوان توصیه کرد که آقای. تیم زلنسکی در مورد خواسته ها و اولویت های واقعی خود برای مذاکرات، از جمله بازنگری در هدف اعلام شده خود برای بازپس گیری کریمه که در سال 2014 به اوکراین ضمیمه شد، فکر کرد.

ساکنان خرسون عقب نشینی روسیه از شهر را جشن می گیرند که یکی از بزرگترین موفقیت های اوکراین در جنگ است.


عکس:

لسکو کرومپلیتز/رویترز

مقامات اداری از جمله آقای سالیوان، همچنان در انظار عمومی اعلام می کند که واشنگتن کیف را برای یک مسیر دیپلماتیک تحت فشار قرار نخواهد داد، رویه ای که متحدان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ایالات متحده را گیج کرده است. به گفته دو مقام ارشد اروپایی، مقامات وزارت امور خارجه هفته گذشته به برخی از شرکای اروپایی در واشنگتن اطلاع دادند تا نگرانی ها در مورد تغییر رویکرد را کاهش دهند.

او گفت: “وظیفه ما این است که آنها را در بهترین موقعیت در میدان نبرد قرار دهیم تا وقتی و اگر فرصتی برای دیپلماسی وجود دارد، آنها در بهترین موقعیت در میز مذاکره قرار گیرند.” سالیوان روز پنجشنبه گفت. “ایالات متحده اوکراین را تحت فشار قرار نمی دهد. ما در مورد اوکراین اصرار نداریم.»

در همین حال، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت که برخی از تحریم ها علیه روسیه ممکن است حتی پس از هرگونه توافق صلح نهایی با اوکراین باقی بمانند و چشم انداز تلاش بلندمدت ایالات متحده برای تحت فشار قرار دادن اقتصاد روسیه را افزایش می دهد. خانم. یلن در مصاحبه‌ای در اندونزی، جایی که در گردهمایی رهبران گروه 20 شرکت می‌کند، گفت که هرگونه توافق صلح نهایی مستلزم بازنگری در مجازات‌هایی است که آمریکا و متحدانش علیه اقتصاد روسیه اعمال کرده‌اند.

او گفت: «با توجه به آنچه اتفاق افتاد، احتمالاً احساس می‌کنیم که احتمالاً برخی تحریم‌ها باید پابرجا باشند.

یک مرکز فرهنگی در منطقه خرسون با رنگ‌های پرچم اوکراین در ویرانه‌ای قرار دارد.


عکس:

ویرجینی نگوین هوانگ برای وال استریت ژورنال

روز جمعه، نیروهای اوکراین پس از تکمیل عقب نشینی نیروهای روسیه از پایتخت منطقه، در یکی از بزرگترین شکست های استراتژیک و نمادین کرملین از زمان آغاز تهاجم این کرملین، وارد شهر جنوبی خرسون شدند. در آخر هفته، مقامات اوکراینی پس از سرزنش نیروهای روسی به خرابکاری در تاسیسات شبکه برق و خلع دکل‌های سلولی و سایر زیرساخت‌ها هنگام خروج، شروع به بازیابی خدمات ضروری کردند. رومن هولونیا، مشاور شهردار خرسون، به تلویزیون اوکراین گفت که کمبود آب در شهر وجود دارد، در مورد کاروان هایی که از سایر مناطق اوکراین حرکت می کنند.

پیشروی اوکراین دومین تغییر ناگهانی جنگ در کمتر از سه ماه گذشته است. نیروهای اوکراین در ماه سپتامبر بخشی از قلمرو شمال شرقی این کشور را بازپس گرفتند. پیشرفت اخیر احتمالاً به چشم انداز روسیه برای پیشروی به سمت اودسا، بزرگترین شهر و بندر ساحلی اوکراین پایان می دهد.

با پیروزی نیروهای اوکراینی در زمین، آقای. زلنسکی و دستیاران ارشد او علناً هشدار داده‌اند که ادامه مذاکرات صلح با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، تسلیم بی‌ضروری است. برخی از متحدان اروپایی آمریکا گفته‌اند که پیشرفت‌های اوکراین دلیل کمی برای تسلیم شدن به کی‌یف دارد. خواسته های پوتین

آنها بر این باورند که اگر تسلیحات غربی به جریان خود ادامه دهند، اوکراین می تواند قلمروهای بیشتری را پس بگیرد و موقعیت خود را در مذاکرات نهایی تقویت کند. وعده جدید واشنگتن مبنی بر 400 میلیون دلار کمک امنیتی دیگر، اعتماد اروپایی ها را به حمایت آمریکا از ارتش اوکراین تقویت کرد.

آرتیس وزیر دفاع لتونی گفت: ما به عنوان غرب باید بسیار مراقب باشیم که اوکراین را تحت فشار قرار ندهیم زیرا می دانیم که این جنگ توسط روسیه آغاز شده است و اگر روسیه به سادگی تصمیم به پایان آن بگیرد، این جنگ می تواند در یک دقیقه پایان یابد. پابریک.

خانه ای که بر اثر گلوله باران در منطقه خرسون آسیب دیده است، تلفات شخصی حمله روسیه را نشان می دهد.


عکس:

ویرجینی نگوین هوانگ برای وال استریت ژورنال

مقامات برخی از کشورهای اروپایی، به ویژه در شرق و شمال، گفته اند که فشار علنی برای گفت و گو می تواند به تلاش های اوکراین آسیب برساند و اهداف روسیه را برای تجزیه اتحاد ناقص کند.

یکی از مقامات اروپای شمالی گفت: ما باید در مورد هزینه صلح صحبت کنیم. اگر جنگ اکنون به پایان برسد، «پیامی که اوکراینی‌ها دریافت می‌کنند این است که جنگ آنها بی‌معنی بوده است. پیامی که روسیه دریافت می کند این است که اکنون زمان بازسازی و بازسازی اقتصادی است. هیچ کس باور نمی کند [Russia] تا زمانی که به هدف استراتژیک خود دست یابند متوقف خواهند شد.”

آقای. پوتین گفته است که روسیه برای گفتگوهای صلح باز است و استدلال کرده است که اگر واشنگتن به آقای ترامپ دستور دهد. زلنسکی برای مذاکره می‌نشیند، کیف این کار را انجام می‌دهد. با آخرین شکست‌ها در میدان نبرد، مقامات غربی گفته‌اند که به نظر می‌رسد کرملین از پیش‌شرط‌های قبلی خود برای گفتگو، مانند پذیرش الحاق خاک اوکراین به روسیه، عقب‌نشینی کرده است.

کافی مقامات اروپایی و آمریکایی گفته اند که نشانه کمی از علاقه کرملین به مذاکرات جدی می بینند. شرکت کنندگان در این نشست گفتند، در نشست گروه هفت در اوایل ماه جاری، وزرای خارجه توافق کردند که تصمیم گیری در مورد زمان مناسب بودن شرایط نظامی و سیاسی برای دستیابی به آتش بس و پیگیری مذاکرات به عهده اوکراین است. وزیران پس از آن در بیانیه‌ای گفتند که درخواست کرملین برای گفتگوهای صلح معتبر نیست. پوتین به تشدید جنگ ادامه می دهد.

روز دوشنبه، آقای زلنسکی گفت: شرایط اوکراین برای مذاکرات شامل بازگرداندن کنترل اوکراین بر سرزمین‌های این کشور، جبران خسارت حمله مسکو به کیف و محاکمه عاملان جنایات جنگی است.

برای اختلافات بین متحدان در مورد چگونگی پیگیری فوری دیپلماسی، ارزیابی‌های متفاوتی از چشم‌انداز بیشتر شدن اوکراین در ماه‌های زمستانی پیش رو بسیار مهم است.

جشنی در میدان استقلال کیف در روز جمعه به مناسبت آزادی اخیر شهر خرسون در جنوب این کشور برگزار شد.


عکس:

سرهی کوروواین برای وال استریت ژورنال

برخی از متحدان ناتو بر این باورند که اوکراین برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تلاش خواهد کرد، زیرا به مناطقی حمله می‌کند که شهری‌تر و نزدیک‌تر به روسیه هستند و نیروهای روسی مدت طولانی‌تری در آن حضور داشته‌اند و فرصت داشتند تا دفاع خود را تقویت کنند. در همین حال، روسیه در هفته‌های اخیر زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین را مورد ضرب و شتم قرار داده و خاموشی و کمبود برق و آب را بر میلیون‌ها اوکراینی تحمیل کرده است.

برخی دیگر که بیشتر از شانس اوکراین اطمینان دارند، باور ندارند که جنگ متوقف شود. زرادخانه رو به رشد سیستم های دفاع هوایی این کشور در رهگیری موشک ها و پهپادها کارآمدتر شده است.

یک دیپلمات غربی گفت که در میان برخی از شرکای اروپایی این نگرانی وجود دارد که واشنگتن اوکراین را برای مذاکره پیش از آنکه نیروهایش به دستاوردهای بیشتری دست یابند، تشویق کند.

— مکس کولچستر در لندن و اندرو دوئرن در نوسا دوآ، اندونزی در این مقاله مشارکت داشتند.

برای گوردون لوبولد در [email protected]، نانسی آ. یوسف در [email protected]، لارنس نورمن در [email protected] و درو هینشاو در [email protected] بنویسید.

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما