اولین مواجهه جرمین استون با شراب به طور تصادفی اتفاق افتاد، زمانی که او در انبار Zachys، خردهفروش شراب و خانه حراج Westchester، مشغول به کار شد تا خود را در کالج بگذارد.
یک خواننده رپ مشتاق از بخش Wakefield در برانکس، Mr. استون که اکنون 38 سال دارد، به سرعت در شراب پیشرفت کرد و به عنوان مدیر و حراجدار شراب خوب، ابتدا در Zachys و سپس در Wally’s در لس آنجلس، حرفه خود را آغاز کرد.
اکنون، به عنوان یک مشاور مستقل شراب و کارآفرین رسانههای اجتماعی، او از هیپ هاپ به عنوان وسیلهای برای آوردن شراب به فرهنگها و جوامعی استفاده میکند که از لحاظ تاریخی توسط صنعت نادیده گرفته شدهاند، در حالی که با مؤلفههای اصلی تجارت برای گسترش و تنوع بخشیدن به پایگاه مصرفکنندگان خود کار میکند. همانطور که بسیاری پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 قول داده بودند انجام دهند.
در پادکست ها، از طریق ویدیوها و با شرکتش، Cru Luv Wine، Mr. استون به دنیای شراب نشان داده است که چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.
او در مورد هیپ هاپ با شخصیت های مشهور شراب مانند ساسکیا د روچیلد، مدیر اجرایی Château Lafite Rothschild در بوردو، و Jeremy Seysses از Domaine Dujac در بورگوندی بحث کرده است.
او با برخی از بزرگترین شرکت های شراب و مشروبات الکلی، مانند Constellation Brands، صاحبان لیبل های معروف از جمله Robert Mondavi، Kim Crawford، Ruffino و The Prisoner کار کرده است. انجمن های تجارت شراب در ایتالیا، آلمان و استرالیا و همچنین شرکت های شراب مانند Piper-Heidsieck، تولید کننده شامپاین، و Cellar Tracker، یک رسانه اجتماعی و ابزار مدیریت انبار، از مشتریان او هستند.
آقای. استون چیزبرگر را با لافیت جفت کرده است. ساندویچ پنیر خرد شده، مخصوص نیویورک، با کورناس؛ و ساندویچ پنیر کبابی با بورگوندی.
هدف او حذف تظاهر و قرار دادن شراب در چارچوب عناصر آشنا و محبوب فرهنگ سیاه است.
آقای میگوید: «مسئله این است که همه فرهنگها در کنار هم احساس راحتی کنند. استون گفت. «شراب و هیپ هاپ همان چیزی هستند که من هستم. اگر می خواهم تغییری را ببینم، باید تغییر دهنده باشم. تغییر نیز چیزی است که من هستم.»
برای نسلها، به استثنای موارد نادر، صنعت شراب توسط مردان سفیدپوست با میراث اروپایی اداره میشد. طی 50 سال گذشته، با انگیزه فرصتهای تجاری روشن، در سطح بینالمللی، عمدتاً در آسیا، جایی که رشد کرده و سود برده است، باز شده است. و با روی کار آمدن نسل جدید، استقبال از زنان بیشتر شده است، به طوری که دختران املاک خانواده را در دست می گیرند و زنان نقش های شراب سازی و اجرایی دست نیافتنی را بر عهده می گیرند.
با این حال، صنعت شراب تا حد زیادی جوامع سیاهپوست و قهوهای را نادیده گرفته است و این تصور را تقویت میکند که شراب برای سفیدپوستان است.
در عواقب آقای با قتل فلوید، بسیاری از شرکت های شراب خود را متعهد به تنوع کردند. برای خیلی ها، این یک سرویس لب بود.
Ikimi Dubose-Woodson مدیر اجرایی Roots Fund است، یک سازمان غیرانتفاعی که ماموریت آن کمک به سیاه پوستان، بومیان و دیگر رنگین پوستان برای دسترسی به صنعت شراب است. او گفت که در حالی که گروه کوچکی از شرکتها تعهد صادقانه خود را نشان دادهاند، در مجموع او از پیگیریها ناامید شده است.
او در یک مصاحبه تلفنی گفت: “آنها به جلسات آموزش آنلاین 30 دقیقه ای بسنده کرده اند و احساس می کنند که مشکل حل شده است.” «آنها حاضر نیستند به شیوه ای متفاوت استخدام کنند یا به فرهنگ شرکتی که برای یک میلیون سال داشته اند نگاه کنند. آنها بیشتر به این فکر می کنند که چقدر پول و کار لازم است.»
بخش عمده ای از ابتکار Roots Fund، خانم. Dubose-Woodson گفت، ترکیب موسیقی و فرهنگ با شراب است تا مردم را با شراب بیشتر درگیر و راحت کند. استون انجام داده است.
او گفت که یکی از شرکتهایی که این کار را انجام میدهد، Constellation Brands، یکی از بزرگترین فروشندگان شراب و مشروبات الکلی در جهان است که آقای دکتر را استخدام کرده است. استون میزبان رویدادهای سراسری شرکت با مخاطبان بیش از 1000 نفر است.
رابرت هانسون، معاون اجرایی Constellation گفت: “ما با او کار کرده ایم تا دیدگاهی متنوع تر ایجاد کنیم و در تیم هایمان همدلی ایجاد کنیم.” «سخت است که صحبتها را طی کنید و نتایجی را که صنعت به آن متعهد شده بود ارائه دهید، بدون اینکه کل پایگاه کارمندتان متعهد باشد.»
برای آقای Hanson و Constellation، به معنای قرار دادن افراد رنگین پوست در موقعیت های اقتدار و سرمایه گذاری پول در کارآفرینان سیاه پوست، اسپانیایی تبار و زن است. برای مثال، بوکولا اکوندایو، یک زن سیاهپوست، معاون و مدیر کل شرکت شراب زندانی، یکی از محبوبترین برندهای Constellation است، و Constellation متعهد شده است که دو صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از سرمایهگذاریهای تجاری تحت رهبری اقلیتها و زنان تامین کند.
برای نسلهای قدیمیتر دوستداران شراب، دیدن یا شنیدن آقای شراب چیز غیرعادی است. متن ترانه های Stone Trading Jay-Z با خانم. د روچیلد یا آقای. سیسس اما این نشان می دهد که برخلاف صنعت شراب، چگونه هیپ هاپ در سطح جهانی مورد استقبال قرار گرفته است. حداقل در دسترس مخاطبان، هیپ هاپ ممکن است یک مدل آرزویی برای شراب ارائه دهد.
خانم “دنیای شراب می تواند بسیار منحصر به فرد و قدیمی به نظر برسد.” د روچیلد در ایمیلی نوشت. در چشم اکثر مردم، هنوز هم به عنوان یک محصول سفره سفید که متعلق به دنیای مقدس شام های نشسته است، دیده می شود.
با آقای استون، او گفت، لافیت امیدوار است با فرهنگ هایی مانند هیپ هاپ و غذاهای خیابانی از دنیای به ظاهر محصور خود عبور کند.
به نوبه خود، آقای سیسس، از دوژاک، می گوید که متوجه شده است که شراب را نمی توان از سیاست جدا کرد.
او با ایمیل گفت: «شراب فرانسوی در طول سالهای جورج دبلیو بوش تحریم شد، ترامپ آن را در تعرفههای خود گنجاند، سیاست مهاجرت تأثیر زیادی بر نیروی کار اصلی تولیدکننده شراب ایالات متحده دارد، تغییرات آب و هوایی مستقیماً بر ما تأثیر میگذارد». “مبارزه با نژادپرستی و برای برابری بیشتر و فرصت های بیشتر بخشی از همه اینهاست. ما می خواهیم به ساختن یک جامعه واقعا پایدار کمک کنیم. این از تاکستانها تا کارخانه شرابسازی تا افرادی که در تجارت شراب کار میکنند و مصرفکنندگان ما میرود.»
این یک سفر طولانی برای آقای بود. استون که دوران کودکی اش در برانکس فقیر شده بود. پدرش که یک مهاجر جامائیکایی بود، یک کارگر آهن بود که وقتی شغلش را از دست داد، شرکت جوشکاری خود را راه اندازی کرد.
“من تماشا کردم که او چیزی از خودش درست می کند، بنابراین همیشه آن روحیه کارآفرینی را داشتم.” استون گفت. او همه چیز را به من آموخت.
در سال 2004، در حالی که شبانه در کالج مونرو شرکت می کرد، جوانتر آقای. استون روز به روز در انبار زاکیس شروع به کار کرد. او به سرعت به خاطر انرژی و سختکوشی خود متمایز شد.
آقای. استون به زودی یک هماهنگ کننده تدارکات با حراج شراب شد. او گفت که نه تنها اولین مواجهه او با شراب بود، بلکه اولین مواجهه واقعی او با سفیدپوستان نیز بود. بخشی از کار او این بود که در کنار حراجدار بایستد تا مطمئن شود که همه پیشنهادات تایید شده است.
او گفت: «وقتی در آن اتاق قدم میزنی، میتواند بسیار ترسناک باشد – ثروت، هوا، متفاوت است. “من هیچ دوست سفید پوستی نداشتم، من در اطراف فرهنگ های دیگر نبودم. بیشتر مردم تصور می کنند که من چگونه هستم، اما من هیچ کدام از اینها را نگرفتم. این به من آموخت که هر کسی یک فرد است. مردم خیلی دوست داشتنی و خوش برخورد بودند. هیچ کس هرگز با من بی اهمیت برخورد نکرد.»
آقای. استون دارای ترکیبی از اعتماد به نفس، خودآگاهی و همدلی است که به او اجازه می دهد بدون احساس دلسردی بیش از حد در جهان های ناآشنا حرکت کند.
او گفت: “درک من از نژادپرستی این است که سطوح مختلفی وجود دارد.” «بسیاری از آنچه مردم به عنوان نژادپرستی کلاسیک طبقه بندی می کنند، در واقع جهل نژادی است. اگر من در هنگ کنگ هستم و کارت ویزیت خود را با دو دست به شما ندهم و سرم را خم نکنم، ممکن است بی احترامی تلقی شود. شما باید آن را یاد بگیرید. من راهی پیدا میکنم، اگر از بالا به من نگاه کنید، تا زمین بازی را مساوی کنم.”
او در سال 2016 به تنهایی بیرون رفت و به دنبال انعطاف پذیری برای مراقبت از مادرش بود که به سرطان مبتلا شده بود. او علاوه بر مشاوره، پادکست «شراب و هیپ هاپ» را در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرد.
او یادآور شد: «تلفن واقعاً بعد از قتل جورج فلوید شروع به زنگ زدن کرد. “با ایجاد احساس راحتی در همه فرهنگ ها در کنار هم، مردم فهمیدند که من قبلاً این کار را انجام می دادم.”
تشکیل می دهد. دوبوز-وودسون، مهمترین چیز در حال حاضر اقدام مستقیم است.
او گفت: “بزرگترین چیز، من می خواهم آن را از بالای کوه فریاد بزنم، ما زمان زیادی را صرف استراتژی می کنیم.” ما نیازی به برنامه ریزی برای 10 سال نداریم، فقط باید شروع کنیم.
کار آقای او گفت که استون در کنار شرکتهای متعهدی که به آن اشاره کرد، از جمله تولیدکنندگان بورگوندی مانند Dujac، Domaine des Comtes Lafon، Domaine Roulot، Maison Joseph Drouhin و Domaine de Montille که به برنامههای سطح کارشناسی ارشد متصل میشوند، مثال خوبی است. کالج ها و دانشگاه های سیاهپوست از نظر تاریخی
او گفت: “آنها به رنگین پوستان مجوز دسترسی کامل به بهترین شراب می دهند.” «این حوزهها آموزش، ارائه دورههای کارآموزی و سفر برای بازدید هستند. آنها مکان هایی در شراب بوده اند که دست نیافتنی بودند.»
صوتی تولید شده توسط جک دیزیدورو.