بسکتبال کالج مردانه با مبارزه خون آبی ها تعادل دارد

برخلاف فوتبال کالج، جایی که گرجستان این هفته به قهرمانی کشور دست یافت، در این فصل هیچ تیم مسلط آشکاری در بسکتبال کالج مردان وجود ندارد.

10 تیم می‌توانند در 1 آوریل در ورزشگاه NRG هیوستون، تورهای خود را قطع کنند. 1 هیوستون، شماره 2 کانزاس (قهرمان حاکم) و حتی No. 9 آریزونا در میان برترین ها.

جیم بوهایم، که اکنون در چهل و هفتمین فصل مربیگری خود در سیراکیوز است، دوشنبه گفت: «تعادل در کشور بسیار خوب است، وقتی به تعداد تیم‌ها نگاه می‌کنید، امسال رفتن به مسابقات دشوار خواهد بود. “مردم می خواهند بگویند که این حد وسط است، اما اینطور نیست. فقط تعادل خوبی وجود دارد. تیم های خوب زیادی وجود دارد.»

شماره رتبه 1 در نظرسنجی 25 برتر آسوشیتدپرس قبلاً چندین بار تغییر کرده است و کارولینای شمالی، پردو و هیوستون همگی رتبه های برتر را در اختیار دارند. پوردو تا آغاز سال 2023 شکست ناپذیر باقی ماند اما اولین باخت خود را در ژانویه متحمل شد. 2 در خانه به راتگرز، تیمی که شکست داد سپس-نه. 1 دیگ بخار فصل قبل هم.

نیومکزیکو تا ژانویه بدون شکست باقی ماند. در 3، زمانی که در ایالت فرسنو شکست خورد و سپس در بازی بعدی خود مقابل UNLV کانکتیکات باخت فصل را با 14 برد متوالی آغاز کرد و سپس در مسابقات بیگ شرق در جاده مقابل خاویر و پراویدنس شکست خورد، تیم‌های فزاینده اکنون در بین تیم‌ها قرار گرفته‌اند. 25 برتر

در اینجا چندین موضوع وجود دارد که باید با گرم شدن فصل بسکتبال کالج به خاطر داشت.

همانطور که انتظار می رفت، کنفرانس Big 12 کاملاً از بالا به پایین انباشته شده است، و این امکان وجود دارد که هشت یا نه تیم از 10 تیم لیگ (بله، 10 تیم در Big 12 وجود دارد) بتوانند در مسابقات مردان NCAA شرکت کنند. نیمی از کنفرانس رتبه بندی شده است: خیر. 2 کانزاس، شماره 10 تگزاس، شماره 11 ایالت کانزاس، شماره 14 ایالت آیووا و شماره 17 TCU

دو قهرمان ملی گذشته از 12 بزرگ – بیلور در سال 2021 و کانزاس در سال گذشته آمده اند. تکزاس تک در سال 2019 به بازی قهرمانی رسید و در وقت اضافه به ویرجینیا باخت.

بیل سلف، مربی کانزاس و تیمش، به نظر می‌رسد که در مجموع، شماره بالقوه‌ای است. 1 امتیاز امسال، به خصوص پس از شکست 10 امتیازی در نیمه دوم سه شنبه برای شکست دادن اوکلاهما در آلن فیلدهاوس.

ما امسال بسیار مورد آزمایش جنگی قرار گرفتیم، به خصوص با بازی های نزدیک. ما همیشه راهی برای حفظ آرامش می‌یابیم.» ما فقط به بازی با توپ خود ادامه دادیم. هیچ بازی 10 امتیازی وجود ندارد، بنابراین عجله کردن در ضربات فایده ای ندارد.”

ده بزرگ از زمان ایالت میشیگان در سال 2000 موفق به کسب قهرمانی ملی نشده است. از آن زمان، کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس هشت قهرمانی، شش قهرمانی بزرگ شرق (عنوان لوئیزویل در سال 2013 بعداً خالی شد) و کنفرانس بزرگ 12 و جنوب شرقی سه قهرمانی را به دست آورده است.

بوهایم وقتی ده بزرگ را در ابتدای فصل به خبرنگاران خواند، سخنانش را کوتاه نکرد و گفت که لیگ در مسابقات سال گذشته NCAA خوب نبود.

Big Ten فصل گذشته 9 تیم را در زمین 68 تیمی قرار داد و تنها دو تیم – پوردو و میشیگان – به مرحله یک شانزدهم رسیدند، جایی که هر دو شکست خوردند.

بوهایم گفت: “اگر نمی توانید در مسابقات بازی کنید، پس خوب نیستید.”

ده بزرگ فقط دو تیم رتبه بندی شده در رتبه بندی دارند. 3 پوردو و شماره 18 ویسکانسین اما پیش بینی می شود که بیش از نیمی از 14 تیم خود را در مسابقات NCAA شرکت دهد.

پوردو، با مرکز 7 فوتی خود، زک ادی، نامزد بهترین بازیکن ملی سال، ممکن است بهترین امید لیگ برای پایان دادن به خشکسالی قهرمانی باشد.

کارولینای شمالی پس از رسیدن به بازی قهرمانی NCAA در فصل گذشته و بازگشت به چهار نفر از پنج شروع کننده، به عنوان شماره پیش فصل رتبه بندی شد. 1 در میان انتظارات مبنی بر اینکه می تواند هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور این برنامه را کسب کند.

هوبرت دیویس که در اولین فصل خود به عنوان سرمربی تیم پاشنه‌های تار را به قهرمانی رساند، در مصاحبه‌ای گفت: «من می‌خواهم آن‌ها در آن دوشنبه شب تورها را قطع کنند و می‌خواهم دوران حرفه‌ای طولانی در NBA داشته باشند. سپتامبر.

پاشنه های تار در اوایل دسامبر پس از باخت چهار بازی متوالی به طور کلی از رده بندی ملی سقوط کردند. آنها برای مدت کوتاهی بازگشتند، دوباره کنار رفتند و پس از باخت سه شنبه در ویرجینیا به 11-6 سقوط کردند. آرماندو باکو، مرکز ستاره UNC در جریان اولین مالکیت این تیم در بازی، از ناحیه مچ پا آسیب دید.

اگر امتیازی برای طرفداران کارولینای شمالی وجود داشت، این بود که آنها فصل گذشته را با رکوردی مشابه (12-6) شروع کردند و قبل از کشف موجو خود در ماه مارس جنون.

کنتاکی، برنده هشت دوره مسابقات قهرمانی کشور، فصل را در شماره شماره آغاز کرد. 4 و همچنین رتبه بندی نشده است در حالی که طرفداران به طور فزاینده ای از مربی جان کالیپاری دلسرد می شوند.

کنتاکی علیرغم داشتن بهترین بازیکن ملی سال، اسکار شیبوه و استعدادهای حامی فراوان، (10-6، 1-3 SEC) بازی های متوالی را در آلاباما با 26 امتیاز و در خانه مقابل کارولینای جنوبی شکست داده است. . کنتاکی هنوز صاحب یک برد در Quad 1 نیست، معیاری که کیفیت حریف را برای کمیته انتخاب NCAA ارزیابی می کند.

هواداران کالیپاری را روز سه شنبه در راپ آرنا هو کردند و یکی از آنها به دلیل امتناع از کنار گذاشتن تابلوی خطاب شده به مربی که روی آن نوشته شده بود: «لطفا به تگزاس بروید» اخراج شد.

تگزاس هفته گذشته مربی کریس بیرد را تقریبا یک ماه پس از دستگیری او به اتهام خشونت خانگی اخراج کرد. کالیپاری که یک قرارداد مادام العمر با کنتاکی دارد، به طور آشکاری با این کار مرتبط بود، اما او این هفته گفت: “من با کسی صحبت نکرده ام.”

در مورد پیام او به طرفداران کنتاکی: “ما باید بهتر باشیم و این به عهده من است. ما در یک ماموریت هستیم.”

دوک، زیر نظر مربی سال اول، جان شایر، 35 ساله، که جانشین مایک کرژیفسکی شد، در چنین وضعیت بدی قرار ندارد، اما تیم او به رتبه اول سقوط کرده است. 24 بعد از شروع فصل در شماره 7. شیاطین آبی (12-4) دو بازی از چهار بازی گذشته خود را باخته اند.

ویلانووا (9-8)، یک آبی سن جدید که دو قهرمانی ملی را با مربیگری جی رایت به دست آورد، همچنین تحت مربیگری سال اول، کایل نپتون، 37 ساله، که تنها یک سال سابقه سرمربیگری در فوردهام داشت قبل از اینکه هدایت شود، دست و پنجه نرم می کند. برای رایت زمانی که در آوریل بازنشسته شد. گربه‌های وحشی چهار بازی از پنج بازی گذشته خود را باخته‌اند و بدون نگهبان ارشد جاستین مور، که سال گذشته در جریان دویدن ویلانوا به فینال فور، تاندون آشیل راست خود را پاره کرد، به بازی ادامه می‌دهند. اگر Wildcats در تورنمنت کنفرانس بزرگ شرق پیروز نشود، به نظر می رسد که برای اولین بار از سال 2012، مسابقات NCAA را از دست خواهند داد.

کالیپاری تنها مربی روی صندلی داغ نیست.

پاتریک یوینگ، ستاره سابق جورج تاون و نیکس، در 27 بازی متوالی فصل عادی در بیگ ایست به عنوان سرمربی خود در رشته دانشگاهی شکست خورده است. در روز سه‌شنبه، هویاها در نیمه دوم دوباره سقوط کردند و با 15 امتیاز در خانه در باخت 66 بر 51 مقابل ستون هال پیش افتادند.

برخی از هواداران در لحظات پایانی بازی شعار “آتش یوینگ” سر دادند. هویاها در فصل گذشته اولین تیمی بودند که 0-19 در بیگ شرق پیش رفتند، و از مارس 2021، همان سالی که تورنمنت بیگ شرق را بردند، در یک بازی لیگ فصل عادی پیروز نشدند.

اوینگ 60 ساله هفته گذشته گفت: “آینده من آینده من است.” “من اینجا هستم تا سرمربی جورج تاون باشم تا زمانی که رئیس یا هیئت مدیره تصمیم بگیرند که به کار ادامه دهم.

“اما تا آن زمان—یکی از دوستانم امروز برایم نقل قولی فرستاد، «این مهم نیست که چند بار زمین خوردی، مهم این است که چند بار بلند می شوی.» بنابراین زمین خوردیم، تنها کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که به بلند شدن ادامه دهیم.”

برخی از هواداران جورج تاون در شبکه های اجتماعی از مدرسه می خواهند که یووینگ را با مربی آیونا، ریک پیتینو، یکی از موفق ترین و بحث برانگیزترین مربیان تاریخ معاصر و مربی سابق یوینگ در نیکس، جایگزین کند. برخی از هواداران در St. جانز و سایر مدارس همچنین خواستار برنامه های خود برای استخدام پیتینو، یکی از سه مربی برای هدایت پنج برنامه به مسابقات NCAA هستند.

یک سال پیش، سنت پیترز، مدرسه کوچکی در شهر جرسی سیتی، یک حرکت خیره کننده به مرحله هشتم نهایی مسابقات NCAA انجام داد.

امسال مدرسه دیگری به نام راتگرز در نیوجرسی خبرساز شده است.

مربی استیو پیکیل، شوالیه های اسکارلت را برای سومین حضور متوالی در مسابقات NCAA پس از آن که این برنامه از سال 1991 برگزار نشده بود، در مسیر قرار داد. 1 پوردو (این بار در جاده ها)، و به عنوان یک تیم سرسخت و دفاعی شهرت پیدا کرده است که شکست دادن آن در خانه بسیار سخت است. در حال حاضر در رتبه شماره قرار دارد. 21 در رده بندی NET برای کمک به تعیین زمین مسابقات استفاده می شود.

نیوجرسی همچنان به پرورش استعدادهای نخبه دبیرستانی ادامه می دهد. این ایالت شش بازیکن در ترکیب برای بهترین بازیکن ملی دبیرستان پسرانه نایسمیت دارد، از جمله بازیکنان متعهد به خون آبی مانند کنتاکی، دوک و کارولینای شمالی.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما