اختصاصی DNA: تجزیه و تحلیل سوء قصد علیه عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان | اخبار جهان

عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان در راهپیمایی طولانی حزب تحریک انصاف در شهر وزیرآباد استان پنجاب مورد اصابت گلوله به پای خود قرار گرفت. این حمله به عمران خان در راهپیمایی آزادی اتفاق افتاد. پس از حمله، عمران خان را از کانتینر بیرون آوردند و با خودروی ضد گلوله بردند و در بیمارستان بستری شدند. عمران خان از این حمله جان سالم به در برد، اما جراحات زیادی متحمل شد. وی در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد و وضعیت وی مساعد است. در این حمله یک نفر کشته و 9 نفر در این حمله مسلحانه زخمی شدند. در این حمله یک نفر دستگیر شده است و پلیس در تلاش است تا انگیزه او را در پشت حمله بفهمد.

در DNA امروز، روهیت رانجان از زی نیوز تمام زوایای مربوط به حمله به عمران خان را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و داستانی درونی از تلاش برای ترور ارائه می دهد.

اظهارات عمران خان نیز پس از این حمله بر سر زبان ها افتاده است. گفت: خداوند به من زندگی تازه ای داده است، دوباره با تمام قوا می جنگم.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان حمله به عمران خان را محکوم کرد. وی گفت: من از وزیر کشور درخواست کرده ام که گزارشی از این حادثه ارائه کند و برای عمران خان و مجروحان شفای عاجل دعا می کنم.

همچنین بخوانید: “می خواستم عمران خان را بکشم زیرا…”: مردی که به سمت نخست وزیر سابق پاکستان تیراندازی کرد جلوی دوربین اعتراف کرد – تماشا کنید

پس از این حمله به عمران، سوالات زیادی مطرح می شود. مردم همچنین آن را یک حمله با انگیزه سیاسی می نامند. یکی از دلایل مهم این امر این است که دولت شهباز پاکستان از این راهپیمایی طولانی عمران عصبی بود. راهپیمایی طولانی عمران خان قرار بود در 4 نوامبر به اسلام آباد برسد.

همچنین بخوانید: “خشونت نباید جایی در سیاست پاکستان داشته باشد”: شهباز شریف نخست وزیر پس از تیراندازی پای عمران خان

در این راهپیمایی طولانی عمران خان از طرف مردم حمایت زیادی می کرد. و این چیزی بود که دولت فعلی پاکستان را آزار می داد.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما