آنچه از هفته 8 در NFL آموختیم

در نهایت، داک پرسکات شروعی قاطعانه داشت که از کوارتربک فرنچایز Cowboys انتظار می رفت.

در باخت ابتدای فصل 19-3 مقابل بوکانیرز، او یک قطع توپ و صفر تاچ داون انجام داد و در هفته هفتم، زمانی که از آسیب دیدگی انگشت شست که او را به مدت 5 هفته از میادین دور نگه داشت، بازگشت، در پیروزی مقابل یک تیم کاملاً خوب عمل کرد. تیم درهم و برهم شیرها اما در شکست دادن خرس‌ها، 49-29، در روز یکشنبه، پرسکات فوق‌العاده بود، و دو تاچ‌دان در 21 از 27 پاس برای 250 یارد پرتاب کرد و به لیگ یادآوری کرد که او و کابوی‌ها وقتی احساس می‌کنند چه گناهی می‌کنند.

کابوی ها (6-2) در شش درایو تهاجمی خود (به استثنای مالکیت نهایی که در آن دالاس بازی را به زانو درآورد) به گل رسید. پرسکات با کمک چند دوش انفجاری از تونی پولارد (14 بار، 131 یارد)، بارها به پایین زمین رفت و دفاع خرس ها (3-5) را با متانت و جسارت جدا کرد.

هر یک از دو درایو اول پرسکات یک نمایشنامه داشت که لحن را برای بقیه روز تعیین می کرد.

در حالی که 12:47 دقیقه به پایان کوارتر اول باقی مانده بود، کابوی ها از خط 46 یاردی خود با 3 و 6 یافتند. کابوی ها در سمت چپ آرایش بیش از حد بارگذاری کردند و به مایکل گالوپ اجازه دادند یک توپ تک به تک به سمت راست بازی کند. گالوپ یک شیب ساده را اجرا کرد، اما پس از استراحت هیچ جدایی به دست نیاورد، و پرسکات این را می دانست.

پرسکات به جای اینکه توپ را بالا و در سینه دریافت کننده برای مسابقه نگه دارد، توپ را پایین و بیرون از گالوپ پرتاب کرد و او را به زور روی زمین انداخت. گالوپ باید روی توپ بازی می کرد، اما مدافع کرنر، حتی با پوشش تنگ، تقریباً هیچ شانسی برای واکنش نشان دادن و یافتن توپ پرسکات برای افزایش 11 قدم نداشت. آن رانندگی با دویدن پرسکات در امتیاز 7 یارد به پایان رسید.

درایو بعدی Cowboys در خط سوم و 9 در خط 21 یارد Bears با 5:19 باقی مانده در کوارتر اول در خطر به نظر می رسید. دالاس بره را از راست به چپ به حرکت فرستاد، و خرس‌ها به جای دنبال کردن یک گوشه، یک ایمنی به نام جاکوان بریسکر را به پایین چرخاندند تا با او هماهنگ شود.

پرسکات می‌دانست که این مسابقه‌ای بود که لمب می‌توانست برنده شود – پرسکات فقط باید پرتاب را انجام می‌داد تا امنیت را شکست دهد. او دقیقاً این کار را انجام داد و ضربه‌ای به سمت چپ زد که به لمب رسید، درست زمانی که او از خط دروازه عبور کرد و کابوی‌ها را با نتیجه 14-0 بالا برد.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

Digital currencyخبربهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزdigital currency channeldigital currency tutorialدانشگاهبهترین سالن زیبایی اصفهانGuide to buying household appliances
تماس با ما