mahyachatbanner

یک ماه مانده به انتخابات میان دوره ای ایالات متحده: چرا سقط جنین یک موضوع کلیدی در مبارزات انتخاباتی است

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:

در ایالات متحده، کمتر از یک ماه دیگر به دوره میان ترم باقی مانده است. مسابقات محلی و ایالتی در سراسر کشور با 435 کرسی مجلس و یک سوم مجلس سنا برگزار می شود. همانطور که آنت یانگ از FRANCE 24 از کنتاکی گزارش می دهد، سقط جنین به یکی از مسائل مهم تبدیل شده است.

و در برزیل کمتر از سه هفته تا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. هر روز که می گذرد، حامیان رئیس جمهور سابق چپ، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا – که به عنوان نامزد پیشتاز به دور اول رفت – به طور فزاینده ای نگران می شوند که نامزد آنها واقعاً شکست بخورد. از زمانی که رهبر فعلی، ژایر بولسونارو محافظه کار، در دور اول نمایشی قوی تر از حد انتظار داشت، شتاب او رو به کاهش بوده است. نگاهی دقیق‌تر به این می‌اندازیم که چگونه لولا تلاش می‌کند تا قبل از رای‌گیری در 30 اکتبر تمام موانع را کنار بگذارد.

در یک یادداشت سبک تر، تعداد ما در هفته 1161 است. این وزن بزرگترین کدو تنبل آمریکا بر حسب کیلوگرم است. بیش از یک تن کدو تنبل توسط یک معلم باغبانی در مینه سوتا پرورش داده شد. او 35 ساعت با آن در سراسر کشور راند و در چهل و نهمین مسابقات جهانی وزنه برداری کدو تنبل در کالیفرنیا قهرمان شد. و در حالی که آن کدو تنبل آمریکایی یک کدو تنبل بزرگ است، اما هنوز از رکورد جهانی فاصله دارد. این افتخار به یکی از آنها تعلق می گیرد که سال گذشته در ایتالیا رشد کرده است و دویست پوند به دست می آید – این 90 کیلو بیشتر است. اما هنوز هم برای هالووین حکاکی کردن عالی است…

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما