mahyachatbanner

گوهر پنهان لوستر

چه در ورودی، سرسرا، اتاق خواب، اتاق پودر یا اتاق ناهارخوری، یک لوستر ظاهری زیبا به هر فضای داخلی می بخشد. این یک شیشه دانه‌دار مات دارد که به جذابیت اسرارآمیز آن بیشتر می‌افزاید و درام به فضا می‌افزاید. ترکیبی از خطوط منحنی و مستقیم، ریتم ظریفی را به این حمام آبی و سفید می‌افزاید و از مینیمالیسم بیش از حد واضح جلوگیری می‌کند. در دنیای شلوغ و شلوغ، جذابیت مینیمالیسم آشکار است. این لوسترها می توانند گران باشند، با این حال، در این لیست از 9 لوستر گران قیمت در سراسر جهان، ما در مورد قیمت های بالای 9 میلیون دلار صحبت می کنیم. این روکش ها با پایه های آهنی مشکی پشتیبانی می شوند و ارتفاع آن 39 اینچ است. همان آبی کم رنگ و سفید که با حوله ها و اکسسوری های سبز لیمویی جوان و شاداب به نظر می رسد، با حوله ها و اکسسوری های مشکی بسیار پیچیده به نظر می رسد.

Buy A Chandelier

آویز زنگ بزرگ لومینا 1 روشن به رنگ مشکی آویز زنگ بزرگ لومینا فلزی مدرن به رنگ مشکی آویز زنگ بزرگ لومینا فلزی مدرن به رنگ مشکی; مشکی؛ برای بیان یک بیانیه در اتاق خود، سعی کنید این نور را چندتایی جمع کنید تا جلوه ای عالی داشته باشید. اگر زیبایی شناسی مینیمالیستی برای شما مناسب نیست، سعی کنید رنگی قوی اضافه کنید تا حمام شما به فضایی جذاب تبدیل شود. همچنین این مکان ایده‌آل برای امتحان یک الگو (به راه راه‌های پهن یا یک شابلون سرگرم‌کننده فکر کنید) است تا کمی شخصیت بیافزایید بدون اینکه زیاده روی کنید.

برای راهنمایی به صفحه بعدی مراجعه کنید.

لوسترهای کوچک نسخه‌های کوچک‌تری از قطعات بزرگ‌تر هستند که این را برای آپارتمان‌ها و اتاق‌های کوچک ایده‌آل می‌کنند. برای اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن و آشپزخانه، داشتن نور روشن بسیار مهم است. یکی از نکات تخصصی برای نورپردازی اتاق نشیمن این است که در نظر داشته باشید که چگونه نور از وسایل شما به بقیه اتاق می رسد. برای راهنمایی به صفحه بعدی مراجعه کنید. برای ایده هایی برای ترکیب نور طبیعی خورشید، صفحه بعدی را ببینید. ما همچنین ایده هایی برای فضاهای زندگی در فضای باز مانند عرشه و پاسیو داریم. در قسمت نشیمن، فضای بیشتری برای وسایل دیگر خواهید داشت یا به سادگی فضای بازتری ایجاد خواهید کرد. درهای جیبی در دو انتهای حمام اتاق را از نظر بصری ساده و فضای محدود کف را بدون مانع نگه می دارند. نورهای هالوژن کوچک ولتاژ پایین (چراغ های قوطی ارزان قیمت که روی زمین قرار می گیرند) نور را به سمت دیوارها و سقف منعکس می کنند.

آنها را دور نریزید! این کاشی‌های کف ایتالیایی درجه صنعتی به‌طور تصادفی به شکل ذوزنقه‌ای برش داده می‌شوند و مانند ستاره‌باران از نقطه مرکزی اتاق پخش می‌شوند. او همچنین مدیر بازاریابی مصرف‌کننده و تجاری مرکز طراحی مسکونی شیکاگو Merchandise Mart بود. لوسترهای کریستالی می توانند هر نوع طراحی داشته باشند. آنها بر اساس استفاده از کریستال در هر طرح لوستر طبقه بندی می شوند. در کاتوندو ما تا حد امکان از مواد محلی، طبیعی و بازیافتی استفاده می کنیم. آرزوی مالک این بود که قدیم و جدید را تا حد امکان هنرمندانه ترکیب کند — درخواستی که معمار با خوشحالی با آن موافقت کرد. معمار مجبور شد با یک وان خیساندن به دوش در واحدهای به هم پیوسته برای صرفه جویی در فضا متصل شود. استفاده عاقلانه از شیشه و آهن وقار بی انتها و روستایی فضا را بیشتر می کند.

The Price Of The Chandelier

درب شیشه ای سبز رنگ و روشویی هماهنگ کننده رنگ و درخشندگی ظریفی را ارائه می دهند. شیشه سبز، ماده ای بادوام اما ظریف به نظر می رسد، برای رویه و درب روشویی زیبا و کاربردی است و یک تصویر دلپذیر "آبی" را برای حمام ایجاد می کند. اگر بودجه شما اجازه می دهد، می توانید ظاهر را با مواد نصب شده ایجاد کنید که تغییرات دلپذیری در تم رنگ شما ایجاد می کند. لوسترهای محیطی به هر لوستری گفته می شود که برای بهبود محیط نصب شود. رنگ‌های تازه سبز لیمویی و آبی روی دیوارها به فضای سرزنده این حمام‌ها می‌افزاید. برای تاج گذاری، صاحبان قطعات هنر معاصر را با دقت انتخاب کردند. یک سینک درخشان از جنس استنلس استیل نقطه کانونی خیره کننده ای برای روکش شیشه ای سبز رنگ ملایم است. سینک فوق‌العاده و وان چدنی فوق‌العاده‌ای که بسیار چشمگیرتر است زیرا اصل‌های قدیمی هستند، به چند عنصر جدید انتخاب شده از جمله قفسه شیشه‌ای و میله حوله پیوستند. پانل آینه ای بالای سینک شیشه ای هنرمندانه در واقع نمای جلوی یک کمد توکار است، در حالی که مجموعه ای عمودی از طاقچه های قفسه بندی فرورفته برای نمایش لوازم جانبی استفاده می شود.

وقتی یک صعود عمودی انجام می‌دهید، حرکات زیر را انجام می‌دهید: پایه‌ای خوب پیدا کنید، ابزار خود را به داخل یخ بچرخانید، با هر دو پا بالا بروید، بالا بروید، دوباره بالا بروید و غیره. برای یافتن یک حمام الهام‌بخش که ممکن است ایده‌هایی در مورد چگونگی دستیابی به این تعادل به شما بدهد، به صفحه بعد ادامه دهید. کلید هر طراحی انتقالی دستیابی به تعادل بین ویژگی های سنتی و معاصر است. میدان‌های رنگ قوی که در برابر وسایل سفید روشن بازی می‌کنند، دستور العملی بی‌خطر برای طراحی هیجان‌انگیز حمام معاصر است. نتیجه یک بعد اضافه بسیار جذاب تر از دیوارهای سفید استریل قبلی بود. نتیجه بافت و افتضاح بود، بنابراین من آن را سمباده می‌زنم و دوباره روی برنز مالیده شده با روغن می‌پوشانم. این یک قاب فلزی عمداً کدر شده با رشته‌هایی از مهره‌های چوبی دارد که مانند جواهرات لایه‌ای درشت فرو می‌روند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما