mahyachatbanner

گران ترین تورهای خارجی چقدر است؟

در رفتن– تور جزیره موریس اکنون برای هر نفر حدود 130 میلیون تومان هزینه دارد. آژانس های مسافرتی این قیمت را برای اقامت شش روزه در هتلی پنج ستاره در جزیره موریس واقع در جنوب شرقی آفریقا می گیرند که یکی از گران ترین تورهای خارجی در تابستان 1401 محسوب می شود. از دیگر تورهای خارجی گران قیمت، تور مشترک اروپا شامل شهرهای رم، بارسلون و پاریس توسط برخی آژانس ها بیش از 100 میلیون به فروش می رسد و برای رزرو تور ژوهانسبورگ نیز باید تقریباً همین مبلغ را پرداخت کنید.

ثور موریس؛ حداقل 58 میلیون حداکثر 130 میلیون

به گزارش فراری، جزیره موریس در شرق آفریقا قرار دارد و این تور یکی از گران ترین گزینه ها برای ایرانیان به حساب می آید. به طوری که کف قیمت تور موریس در تابستان 1401 از 58 میلیون تومان شروع می شود و این مبلغ به 130 میلیون تومان می رسد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی آژانس های مسافرتی، هزینه تور موریس با اقامت در دو اتاق در هتل چهار ستاره Ocean V حدودا 58 میلیون تومان خواهد بود و این هزینه در چهار ستاره به 65 میلیون تومان افزایش می یابد. هتل Seapoint. اگر به دنبال هتل های پنج ستاره در خرز موریس باشیم، قیمت تور موریس از حدود 76 میلیون تومان شروع می شود و اقامت در گران ترین هتل های پنج ستاره جزیره، هزینه تور را به 130 میلیون افزایش می دهد. تومان. تور موریس در تابستان 1401 معمولاً توسط آژانس های مسافرتی به مدت پنج شب و شش روز انجام می شود و مسافران آن با پروازهای امارات و قطر به جزیره موریس می روند.

گران ترین تورهای خارجی

تور موریس تابستان امسال حداقل 58 میلیون تومان بودجه نیاز دارد و فکر می کنم گزینه های گران تری برای ایرانیان برای سفر به کشورهای آفریقایی وجود دارد. اکنون قیمت تور ژوهانسبورگ – بزرگترین شهر آفریقای جنوبی – 35 میلیون تومان به اضافه 1000 و 790 دلار بلیط است. یعنی چیزی حدود 90 میلیون تومان. برخی از آژانس های مسافرتی برای یک تور 9 روزه ژوهانسبورگ که شامل چهار شب اقامت در کیپ تاون می شود، این مبلغ را دریافت می کنند. در بین تورهای چند ترکیبی اروپا، بلیط هواپیما بارسلونا، رم و پاریس را با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با هزینه اضافی ۲ هزار و ۶۴۰ یورو به فروش می‌رسانند. به این ترتیب هزینه این تور برای ایرانی ها حدود 112 میلیون تومان است. به گفته گوگل، ریمینی ایتالیا یکی از مقاصدی است که ایرانی ها به دلیل قیمت آن را انتخاب کرده اند. اقامت یک هفته ای در هتل سه ستاره این شهر که در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد، حدود 19 میلیون تومان هزینه دارد و حدود دو هزار یورو به قیمت بلیط اضافه می شود، به طوری که هزینه یک تور ریمینی ایتالیا حداقل 83 میلیون تومان. یکی از گران ترین تورهای روسیه امسال با قیمت 45 میلیون تومان به فروش می رسد که حدود 40 میلیون تومان آن صرف اقامت در هتل های پنج ستاره مسکو و سن پترزبورگ مانند رادیسون بلو و کورینثیا می شود. هتل ها تور قبرس شمالی یکی دیگر از گران ترین تورهای خارجی در تابستان 1401 است. اقامت 6 روزه در هتل های پنج ستاره این کشور مانند هتل مریت رویال برای هر نفر حدود 83 میلیون تومان هزینه دارد. تور بلغارستان و اقامت یک هفته ای در این کشور می تواند امسال حدود 53 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

تور مالدیو امسال توسط برخی از آژانس های مسافرتی بیش از 80 میلیون تومان به فروش می رسد و به همین دلیل آن را به یکی از گران ترین گزینه ها تبدیل کردیم. وی با اشاره به اینکه در اسفند و شهریور ماه سال جاری اقامت پنج روزه در هتل پنج ستاره مالدیو و تجربه پرواز با شرکت هواپیمایی امارات برای ایرانیان نزدیک به 80 میلیون تومان هزینه دارد و در بین سایر تورهای آسیایی گران است. تور یک هفته ای دبی با قیمت 63 میلیون تومان. این مبلغ از مسافران تور دبی درخواست می شود که در حال حاضر با بودجه تقریبی 10 میلیون تومان امکان رزرو تور دبی را دارد. یا مثلا تور زمینی ترکیه که شاید کمتر از دو یا سه میلیون تومان هزینه داشته باشد اما از طریق برخی آژانس ها تور ترکیبی استانبول و آنتالیا با اقامت هشت روزه و با قیمت حدود 25 میلیون تومان ارائه می شود. به مسافران مسافران این تور در هتل های پنج ستاره این دو شهر اقامت خواهند داشت و از خدمات UALL استفاده خواهند کرد.

گران ترین تورهای خارجی برای مسافران ایرانی

وب

مدت اقامت

هتل درجه

قیمت

موریس

شش روز

پنج ستاره

حداقل 76 میلیون تومان

ژوهانسبورگ

9 روز

پنج ستاره

90 میلیون تومان

بارسلونا، رم و پاریس

10 روز

پنج ستاره

112 میلیون تومان

ریمینی، ایتالیا

1 هفته

سه ستاره

83 میلیون تومان

روسیه

هشت روز

پنج ستاره

45 میلیون تومان

قبرس شمالی

شش روز

پنج ستاره

83 میلیون تومان

بلغارستان

1 هفته

پنج ستاره

53 میلیون تومان

مالدیو

پنج روز

پنج ستاره

80 میلیون تومان

دبی

1 هفته

پنج ستاره

63 میلیون تومان

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما