mahyachatbanner

کارلوس آلکاراز پس از قهرمانی یو اس اوپن در سال 2023 چشم اندازهایی دارد: ‘گرند اسلم های بیشتر’

این حکایت از شخصیت مصمم و ماهیت رقابتی این جوان 19 ساله دارد که او در حال حاضر به یک قهرمانی دیگر در گرند اسلم در سال 2023 فکر کرده است.

پیروزی آلکاراز در نیویورک پس از دو هفته تنیس طاقت فرسا – این جوان سه مسابقه ماراتن پنج ست متوالی را در راندهای منتهی به فینال انجام داد – او را به جوانترین بازیکنی تبدیل کرد که از زمانی که رافائل نادال اولین 14 مسابقه فرانسوی خود را بالای سر برد، یک گرند اسلم را برد. عناوین باز در سال 2005.

مقایسه آلکاراز و نادال هر دو از اسپانیا و طبیعی بودن روی خاک رس اجتناب ناپذیر بود. علیرغم اینکه آلکاراز در دوران رشد به بت نادال می‌پرداخت، همیشه از نام‌های «نادال بعدی» یا «مینی نادال» کنار گذاشته شده است، در عوض اصرار دارد که می‌خواهد میراث خود را بسازد.

روز یکشنبه، او اولین – و شاید سخت ترین – قدم را در آن سفر برداشت.

آلکاراز پس از پیروزی در چهار ست مقابل کاسپر رود به کارولین مانو از CNN Sport گفت: “من در دو سال گذشته واقعاً بسیار سخت کار کردم، در این مسیر نیز رنج زیادی کشیدم تا به این جام برسم.” “البته، زمان آن فرا رسیده است که همچنان به کار خود ادامه دهیم، سال ها در اوج بمانیم یا سعی کنیم گرند اسلم های بیشتری کسب کنیم.
خواندن: کارلوس آلکاراز با شکست کاسپر رود در فینال اوپن آمریکا، جایگاه خود را در تاریخ ثبت کرد
کارلوس آلکاراز با پیروزی آمریکا در اوپن مقابل کاسپر رود تاریخ ساز شد.

“در مسیر همیشه خوشحال نیست، شما باید رنج های زیادی را تحمل کنید، لحظات سخت زیادی را در زندگی خود تحمل کنید، بنابراین باید بر آن غلبه کنید. من برای این کار، واقعا، واقعا سخت کار کردم.

“من اولین بازی را در 19 سالگی گرفتم، امیدوارم سال آینده یکی دیگر را بگیرم، اما این دو هفته رنج زیادی کشیدم، بنابراین می دانم که گرفتن یک گرند اسلم واقعا، واقعا سخت است، اما من برای آن کار خواهم کرد. یکی دیگر. من برای به دست آوردن یکی دیگر خواهم جنگید و بنابراین این یک هدف برای من در سال آینده است.”

رکورد شکن

با پیروزی خود، آلکاراز نیز مدعی شماره 1 شد. رتبه 1 جهان برای اولین بار، تبدیل شدن به جوان ترین بازیکن در تاریخ ATP که این کار را انجام داده است. این یک راه مناسب برای پایان دادن به سالی شگفت انگیز برای مرد جوان اهل ال پالمار در منطقه مورسیا است.

پس از کسب اولین عنوان خود در ATP در سال 2021، آلکاراز در سال 2022 شکوفاتر شد و چهار عنوان – از جمله دو تورنمنت Masters 1000 – را به دست آورد تا از شماره شماره رده بندی بالاتر رود. 32 در ابتدای سال.

شماره جهانی  1 ایگا سویاتک برنده یو اس اوپن، سومین عنوان اصلی او شد

نبرد یکشنبه مقابل رود یک مسابقه است که طرفداران تنیس احتمالاً در آینده شاهد بازی‌های بیشتری خواهند بود، زیرا بسیاری از افراد نروژی قهرمان گرند اسلم آینده می‌گویند.

پس از به دست آوردن امتیاز مسابقه، یک آلکاراز کاملاً احساسی روی زمین افتاد، اگرچه این احتمالاً می‌توانست به همان اندازه که احساس خستگی داشته باشد، در اثر خستگی باشد. او به نوعی توانست قدرت بالا رفتن از سکوها را پیدا کند تا به جعبه هوادارانش برسد و با دوستان، خانواده و مربی خود، شماره سابق جهان، در آغوش بگیرد. 1 خوان کارلوس فررو.

آلکاراز پس از پیروزی خود گفت: “این لحظه برای من بسیار مهم است، این چیزی است که از زمانی که تنیس را شروع کردم به دنبال آن بودم.” من واقعاً خیلی سخت کار کردم تا بتوانم امروز این جام را بالای سر ببرم و بهترین بازیکن جهان شوم.

“من به زمانی که شروع کردم به بازی تنیس فکر می کردم و البته به همه خانواده ام، همه مربیانم در طول زندگی ام، همه چیز از دوران کودکی ام. وقتی بچه هستید، همیشه در مورد چیزهای زیادی رویا می کنید. شماره 1 بودن در جهان و قهرمان شدن در یک گرند اسلم برای من آرزو بود.

بنابراین در حال حاضر بردن این جام برای من رویایی است که به حقیقت پیوسته است، بنابراین من بسیار خوشحالم.

نادال یکی از اولین افرادی بود که برای موفقیت آلکاراز تشویق کرد و برخی پیروزی او در نیویورک را به عنوان عبور رسمی مشعل برای تنیس اسپانیا می‌دانستند.

“به @carlosalcaraz برای اولین گرند اسلم و رتبه 1 شما تبریک می گویم، که اوج اولین فصل عالی شماست و من مطمئن هستم که فصل های بیشتری وجود خواهد داشت!” قهرمان 22 گرند اسلم در توییتر نوشت.

با مهارت، اراده و اراده‌ای که روز یکشنبه در استادیوم آرتور اشه به نمایش گذاشته شد، به نظر می‌رسد اسپانیا برای سال‌های آینده به افتخار تنیس برای جشن گرفتن ادامه خواهد داد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما