mahyachatbanner

کارتن لمینتی به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود برسید

خرید کارتن مادر ارزان تهران چاپ روی فویل و سلفون از نوع چاپ فلکسو می باشد. جایگزین مناسبی برای شیشه می باشد زیرا نشکن بوده و از مقاومت بالایی دربرابر شرایط جوی دارد. اگر صاحب کفش فروشی هستید می توان کارتن هایی را که نام برند تان نیز بر روی آنها چاپ می شود را از آلتینای سفارش دهید چون هم کیفیت بالایی را به شما ارائه می دهند و هم می توانید به بهترین خدمات آنها در زمینه چاپ کارتن دسترسی کاملی داشته باشید. چرا که چسب های پهن با میکرون بالا چسبندگی بالایی دارند.

خرید کارتن عسل

با توجه به تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده در میان تمامی لوازم بسته بندی پلاستیکی، فلزی، چوبی و شیشه ای؛ کارتن های مقوایی و کاغذی همواره بهترین لوازم در زمینه بسته بندی انتخاب می شوند که علاوه بر مزایای کاربردی به لحاظ اقتصادی نیز بسیار با صرفه می باشند، چرا که در این زمینه جعبه های فلزی به دلیل فلز به کار رفته در ساختارشان، جعبه های چوبی به دلیل هدر رفت منابع طبیعی جنگل، جعبه های پلاستیکی با آسیب زدن به محیط زیست و جعبه های شیشه ای به دلیل شکنندگی سریع از نظر اقتصادی چندان به صرفه نیستند و حتی می توان هزینه های جانبی فراوانی را نیز برای صنایع به دنبال داشته باشند.

برای سفارش خرید کارتن باید به تمامی موارد ذکر شده، دقت و توجه داشته باشید. اما به زودی از طریق همین سایت ، ثبت سفارش انواع کارتن به صورت کاملا انجام خواهد شد. این نوع بسته بندیها را در فروشگاه به آسانی میتوان چیدمان کرده و حمل نقل راحتی دارند. دارای تعادل پایدار باشد و به آسانی واژگون نشود. فروش جعبه مقوایی آماده این امکان را به مشتریان می دهد که در کمترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند چراکه به دلیل تیراژ بالای تولید این نوع جعبه ها و کاربرد وسیع، این نوع جعبه را در اکثر فروشگاه ها و نمایندگان کارخانه های تولید کننده، مشاهده می کنیم. این چاپ معمولا برای کارتن ها و جعبه های کوچک که روی انها نوشته و لوگو میبایست درج گردد مناسب می باشد.

در مرحله آخر نیز ، با مشخص نمودن تعداد لایه های کارتن ، کار ثبت سفارش به اتمام میرسد. از جمله این شرکت ها می توان به جعبه سازی صفا پک اشاره کرد که سالهاست در زمینه تولید جعبه و کارتن اشاره کرد. هر کیفیت مقوا و گرماژ آن بالاتر برود قیمت جعبه ی تولید شده نیز افزایش می یابد. اولین فاکتور قیمت یک جعبه نوع مقوای بکار رفته در آن است که قیمت مقوای خام، خود از تنوع زیادی برخوردار است، دومین فاکتور تعیین قیمت، ابعاد جعبه است به این شکل که هر چه جعبه بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر است، سومین فاکتور نوع چاپ روی طرح میباشد که خود دو نوع رنگی و سیاه سفید را شامل می شود که بالطبع قیمت جعبه مقوا آماده رنگی از نوع سیاه سفید گرانتر است و در نهایت شکل و طرح جعبه است که به انواع مختلفی از قبیل جعبه کشویی، جعبه درب دار، جعبه بدون درب و…

چاپ ها انواع مختلف دارند، مثل چاپ فلکسو که بر روی کارتن ها اعمال می شود. در فرایند لمینت چاپ افست بر روی مقوا اعمال میگردد که به آن مقوا، پوستر می گویند سپس پوستر را بر روی ورق های کارتن با دستگاه ها و ماشین آلات کارتن سازی می چسبانند. این چاپ بطور مستقیم بر روی کارتن های قهوه ای و سفید اعمال می شود. از موارد دیگری که در محاسبه قیمت کارتن و جعبه های مقوایی مؤثر است، نوع چاپ انهاست که در ادامه درباره ی انواع چاپ ها توضیحاتی می دهیم.

شرکت تولیدی کارتن صادراتی شمال از جمله شرکت هایی است که با شناخت این امور و تولید کارتن های بسته بندی مرغوب، راه را برای گسترش صادرات هموار کرده است. از جمله چاپ افست به صورت لمینیت روی کارتن ، لمینیت با سلفون حرارتی یا با سلفون آب چسب. شیر برقی اصلی در واقع کار هدایت و اتومات تصفیه کردن را بر عهده دارد تا زمانی که مخزن خالی میشود پمپ شروع به کار کرده و اتوماتیک آب تصفیه شده داخل مخزن پر کند. به همین دلیل به یکی از محبوبترین نوع لوازم بسته بندی در بازار تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در جاده ها وجود دارد حتی اگر راننده تمامی دقت خود را در حین رانندگی به کار گیرد بازهم فشار هایی ناشی از تکان خوردن به محصولات پشت ماشین حمل بار وارد می شود.

کارتن پنج لایه

چاپ افست، این نوع چاپ بر روی مقوا قابل اجراست و چاپ سیلک که بطور مستقیم بر روی مقوا و کارتن انجام می شود. به لایههای موج دار در کارتن سازی اصطلاحا فلوت گفته میشود. چاپ فلکسو به یک یا دو رنگ محدود می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه محاسبه قیمت این جعبه ها توضیحاتی بدهیم. در این مقاله سعی کردیم شما را تا حدودی با جنس و نوع کارتن و مقوا و چگونگی محاسبه قیمت جعبه کارتن و مقوا آشنا کنیم که همگی در انتخاب یک بسته بندی مناسب کالا و محصولتان مؤثر می باشند. بسته بندی کالاها با کارتن ها و جعبه های مقوایی قابلیت چاپ انواع طرح گرافیکی را برای صنایع فراهم آورده و لذا می توان از بسته بندی های مقوایی در بازاریابی و تبلیغات کالاها نیز استفاده کرد. برای این کار انواع مختلفی از کارتن برای چاپ وجود دارد که هرکدام قابلیتها و مزایای مشخصی دارند.

لوازم بسته بندی از انواع مواد اولیه چوب، فلز، پلاستیک و … گرماژ این مقواها از 60 تا 500 گرم است که انتخاب این گرماژ ها بسته به ابعاد و وزن محصول دارد. شما میتوانید پس از ورود به وبسایت این شرکت، نمونه های کارتن و جعبه های مقوایی تولیدات گذشته تا به امروز را مشاهده کنید و با انتخاب گزینه ی محاسبه آنلاین قیمت کارتن و وارد کردن ابعاد، نوع و جنس جعبه مورد نظر، بطور آنلاین در کمتر از 2 دقیقه قیمت جعبه بسته بندی خود را بدست آورید. این کارتن های لمینتی برای عرضه به بازار های خارجی و صادراتی بسیار مناسب هستند، هر چند که این نوع کارتن ها نسبت به بقیه کارتن ها قیمت بالاتری دارند ولی اگر جذب مشتری و دیده شدن محصولتان در بازار فروش برایتان مهم است کارتن های لمینتی گزینه ی مناسبی هستند.

یکی از مزیت های مقواها قابلیت چاپ بالایشان است، که این ویژگی در زیباتر شدن شکل ظاهری جعبه ها موثر است، از این رو محصولات ظریف و کادویی که زیبایی پک در مورد انها مهم است در جعبه های مقوایی بسته بندی می شوند. جعبه های مقوایی از یک لایه ورق مقوا تولید می شوند.

خرید کارتن پنج لایه

سفارش بسته بندی صادراتی مرحله تولید کاغذ موج دار برای کارتن سه لایه: لایه های تولید شده بوسیه دستگاه مخصوص بهم فشرده و چسبانده می شوند. در خصوص لوازم بسته بندی نیز با چنین مسئله ای مواجه هستیم، پس اگر با قیمت های سنگین جعبه های بسته بندی مواجه شدید نگران پرداخت هزینه ها نباشید، چرا که شما با پرداخت هزینه های بالا ایمنی کالای خود را تامین می کنید. این چاپ نسبت به چاپ افست هزینه ی کمتری دارد و کارتن هایی که دارای چاپ فلکسویی هستند با قیمت پایین تری نسبت به انواع کارتن های دیگر همچون کارتن لمینتی به فروش می رسند.

چگونه چاپ جعبه بسته بندی خود را در روزی بهبود دادم

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد چاپ جعبه بسته بندی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما