mahyachatbanner

چگونه به چیزی داشبورد خود را

از سال 52 یک داشبورد مد روز با اهرم‌های بزرگ از نوع هواپیما در کنار یک خوشه بزرگ سنج نیمه ماه باقی مانده بود. هنگامی که تشخیص دادید که همه چیز عملیاتی است، آماده هستید آن را دوباره در داشبورد قرار دهید و پیچ ها را تعویض کنید. نرخ بالای بازسازی را که Flux Coils ارائه می‌دهید (یا آنچه می‌خواهید تنظیم می‌کردید) را احساس کنید و از تقویت کننده Shield استفاده کنید تا بردهای خود را در محدوده 25-35٪ نگه دارید. در زمانی که سپر در شرف سقوط است (بنابراین شما احساس خواهید کرد)، او به سرعت بالا و پایین می چرخد ​​- شما یک بازیابی و جریان سپر با سرعت بسیار بالایی در یک زمان دارید.

Paired cable وقتی در آشپزخانه کار می کنید، آن را از آشپزهای خانه و سرآشپزهای همه جا بگیرید. اگر یک بک اسپلش در آشپزخانه خود قرار دهید، نجات دهنده خواهد بود. همچنین به اشتراک گذاشته شده با فورد، استایل محکم و تمیزی داشت، اگرچه شباهت آن با لینکلن به همان اندازه جدید آن سال صدمه ای نداشت.

Wire And Cable

هدف مونتری، مانند فورد کرستلینر و لینکلن لیدو/کاپری در آن سال‌ها، این بود که در مقابل «تبدیل‌های سقف سخت» بدون ستون که توسط رقبای جنرال موتورز و کرایسلر ارائه می‌شد، بایستد. EPA ادعا می کند که این دقیق تر از استفاده از یک سنج سوخت برای اندازه گیری فیزیکی مقدار بنزین تابلو خازن سوزانده شده است.

سیم و کابل افشان

ارزیاب همچنین باید میزان زمان و منابع مورد نیاز برای اجرای تغییر را ارزیابی کند. یک تغییر مهندسی قابل توجه برای سال 1954 اولین سوپاپ V-8 مرکوری بود که نسخه بزرگتری از طرح جدید "Y-Block" در فورد آن سال بود.

Wire And Cable Spraying

نسخه خروجی بالاتر نیز به عنوان گزینه ای برای مدل های کمتر با Merc-O-Matic اختیاری در دسترس بود. ملحق شدن به مدل‌های قبلی یک سقف سخت جدید بود، Monterey Sun Valley (نامی که باید کالیفرنیایی‌ها را سرگرم کرده باشد)، که اکنون بیش از آن زمان مشهور است. قیمت ها از 2000 دلار برای کاستوم دو در تا نزدیک به 2600 دلار برای واگن Monterey متغیر بود.

یک پله پایین تر، سدان، سقف سخت و واگن مونتری و پس از آن سری سفارشی با همان سبک بدنه به اضافه یک سدان دو در قرار داشتند. چهار سری ارائه شد: Custom، Galaxie 500، XL و LTD. مرکوری اولین خط رسمی دو سری خود را برای سال 1953 تعظیم کرد: سری سفارشی سدان های سقف سخت و سدان های دو و چهار در را ارائه می کرد، در حالی که خط مونتری یک سدان کانورتیبل، سقف سخت، واگن یا چهار در را فهرست می کرد.

مونتری همچنین یک خودروی کانورتیبل و یک سدان چهار در (اکنون منهای درهای "انتحاری") ارائه کرد. مرکوری یک جفت سقف سخت دریافت کرد: یک کوپه اسپرت و یک نسخه لوکس تر مونتری (بدون سقف). فروش چشمگیر نبود: فقط 9761 دستگاه از سال 54 و فقط 1787 برای نسخه بعدی مونتکلر 1955. در مجموع حدود 260000 دستگاه، سال 1954 بزرگترین سال فروش مرکوری نبود، اما امیدها برای سال 55 زیاد بود.

نوازندگانی مانند استیوی واندر، کیبورد، ترکیب گیتار (که بیشتر به عنوان کیتار شناخته می‌شود) به دلیل وزن کم، تحرک بالا و پتانسیل «راک‌آوت» جذاب است. V-8 با محور عقب پایین 3.90 و گیربکس استاندارد، هر 54 Merc را سریع از خط خارج کرد. اگرچه کمی بزرگتر از سر L قبلی مرکوری در 256 سی دی بود، اما ohv دارای ابعاد مدرن کورس کوتاه، میل لنگ پنج یاتاقان اصلی، و قدرت بسیار بیشتر — 61 اسب بخار با کاربراتور چهار بشکه استاندارد بود.

نسخه‌های پایه‌تر شورولت نوا ۱۹۷۸ دارای بافت مشبک شطرنجی متفاوتی بود که چراغ‌های پارکینگ را فقط در داخل چراغ‌های جلو تعبیه می‌کرد. این خودرو رانندگان بیشتری را به بازار رو به رشد خودروهای اسپرت کشاند، اما رقبای جدیدی را نیز برای خود جذب کرد. برنامه های مکرر در طول یک روز ایده خوبی است. عرض های معمولی موجود برای کابل ها و سیم ها به قطر نیم اینچ تا یک اینچ است که برای ارتباطات الکترونیکی یا لینک های الکتریکی مناسب است.

Electrical panel

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما