mahyachatbanner

پس از فروپاشی I-95 در فیلادلفیا، ایالت تعمیرات را تسریع کرد

بخش بین ایالتی 95 که تقریباً دو هفته پیش در فیلادلفیا سقوط کرد، بعد از همه ماه‌ها تعطیل نخواهد شد.

مقامات دولتی که اختلال در تابستان را پیش‌بینی کرده بودند، اکنون می‌گویند این بزرگراه در ظهر روز جمعه به روی ترافیک باز می‌شود و یک جاده موقت شش خطه روی 2000 تن شیشه خرد شده که هفته گذشته با کامیون‌ها وارد شد، قرار داده شده است.

بخش مرتفع بزرگراه در صبح روز 11 ژوئن پس از تصادف یک کامیون تانکر سوخت در جاده پایین و آتش گرفتن آن فروریخت. در این حادثه راننده کامیون جان خود را از دست داد و آتش تیرهای فولادی نگهدارنده جاده مرتفع را سوزانده و منجر به تسلیم شدن آن شد.

به گفته پن‌دات، آژانس حمل‌ونقل پنسیلوانیا، بازگشایی سریع‌تر از حد انتظار، خبر خوشایند برای رانندگانی است که در آن منطقه بین ایالتی 95، که از شمال شرقی فیلادلفیا می‌گذرد و حدود 160000 وسیله نقلیه در یک روز از آن استفاده می‌کنند، سفر می‌کنند.

سرنوشت بزرگراه چند روزی است که در پوشش خبری محلی ثابت بوده است و حتی این برای برخی فیلادلفیایی ها کافی نبوده است. هزاران نفر روزانه وارد پخش زنده 24/7 PennDot از سایت ساخت و ساز می شوند تا بازسازی را به صورت واقعی تماشا کنند. حتی برخی از میله‌ها به نمایش فید پرداخته‌اند.

بازگشایی زودهنگام غیرمنتظره و تشویق از اطراف بزرگترین شهر پنسیلوانیا برای فرماندار این ایالت، جاش شاپیرو، دموکرات، که در ژانویه به قدرت رسید، موهبتی بود.

دولت شاپیرو پس از گفتن اینکه تعمیر جاده ماه‌ها طول می‌کشد، به زودی برنامه زمانی بسیار کوتاه‌تری را وعده داد. تا روز سه‌شنبه، فرماندار می‌گفت بزرگراه تا این شنبه بازگشایی می‌شود، و سپس عصر پنجشنبه، دفتر او گفت که بازگشایی مجدداً – به روز جمعه – به تعویق افتاده است.

بازسازی دائمی ماه ها طول خواهد کشید و مقامات نگفته اند که انتظار دارند چه زمانی تکمیل شود.

اما سخنگوی آقای شاپیرو گفت که فرماندار مصمم است هر چه زودتر بزرگراه را بازگشایی کند تا نشان دهد که دولت می تواند پاسخگو و موثر باشد.

مانوئل باندر، سخنگوی مطبوعاتی، گفت: “این فرصتی است برای گرد هم آوردن مردم و نشان دادن اینکه دولت می تواند نیروی مولد خوبی برای همیشه باشد.”

یک روز پس از فروپاشی، آقای. شاپیرو یک وضعیت اضطراری فاجعه را اعلام کرد و بلافاصله 7 میلیون دلار بودجه دولتی برای واکنش باز کرد و نوار قرمزی را که می تواند پروژه های زیرساختی را کند کند کاهش داد.

آقای. باندر گفت که رئیسش به واکنش سریع و ارتباط پر انرژی ایالت، که نه تنها پخش زنده، بلکه دعوت از یک سازنده TikTok را به یک کنفرانس خبری در مورد فروپاشی نیز شامل می شد، افتخار می کرد.

برای خشک نگه داشتن سایت و پیشبرد پروژه در صورت باران شدید، ایالت یک خشک کن با قدرت بالا و کامیون سوار شده است که معمولاً برای مسیر در Pocono Raceway در شمال شرقی پنسیلوانیا استفاده می شود.

آندره باتلر، استاد مهندسی عمران و شهرسازی دانشگاه نیویورک، گفت که از آنجایی که سازه موقت بدون تکیه گاه های بتن مسلح ساخته می شود، پروژه می تواند سریعتر حرکت کند و همچنان ایمن باشد.

پروفسور باتلر گفت: «خدا را به خاطر روش‌های جدید و دانش جدید و همچنین «توانایی در انجام بهتر و یا سریع‌تر کارها در طول زمان» گفت.

مایک کارول، رئیس پن‌دات، این هفته به خبرنگاران گفت که شیشه‌های بازیافتی مانند این سال‌ها در پنسیلوانیا و همچنین در سایر ایالت‌ها مورد استفاده قرار گرفته است و او هیچ نگرانی در مورد استفاده از آن برای ساختار موقت ندارد.

او می‌گوید: «من 100 درصد به توانایی آن برای مقاومت در برابر ترافیکی که در آن تأسیسات وجود دارد، پس از باز کردن آن اطمینان دارم. کارول گفت.

فروریختن جاده و واکنش شبانه روزی ایالت، توجه و تمجید رئیس جمهور بایدن را به خود جلب کرده است، که روز شنبه با هلیکوپتر از محل بازدید کرد و گفت که کمک های فدرال بیشتری خواهد آمد.

آقای “من نه چندان دور از اینجا بزرگ شدم.” بایدن گفت. من می دانم که این بزرگراه نه تنها برای فیلی بلکه برای کل کریدور شمال شرق و ایالت من چقدر مهم است.”

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما