mahyachatbanner

پاردمیک های بریتانیا از وضعیت NHS پیش از اعتصاب بزرگ ابراز تاسف کردند

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:

NHS قرار است بزرگترین روز فعالیت صنعتی خود را در ماه آینده برگزار کند زیرا پرستاران و کارکنان آمبولانس در 6 فوریه در بحبوحه اختلاف حقوق با دولت دست به اعتصاب زدند. در اولین گزارش از مجموعه گزارش‌های مربوط به بحران‌های متعدد در بریتانیا، FRANCE 24 با امدادگران در لندن درباره دلایل آنها برای اعتصاب صحبت کرد.

استیو 27 سال است که در لندن آمبولانس رانندگی می کند. او گفت که به دلیل مشکلاتی مانند کمبود نیرو چاره ای جز اعتصاب وجود ندارد: «من برای اعتصاب به این شغل نپیوستم. من برای مراقبت از مردم به این شغل پیوستم. اما کمبود بودجه، افزایش حقوق ضعیفی که داشته‌ایم، ده‌ها هزار شغل خالی در سراسر NHS ایجاد کرده است.»

او از تأخیر بی سابقه بیماران برای ورود به بیمارستان ها ابراز تاسف کرد و گفت که کارکنان NHS “داستان های وحشتناک، داستان های وحشتناک دریافت می کنند. بیماران به مدت 10 تا 12 ساعت روی تخت های چرخ دستی ما هستند که به اندازه کافی خوب نیست.

ابی همکار استیو در اوج همه‌گیری کووید به تیم ملحق شد و گفت که وضعیت در NHS فقط از آن زمان بدتر شده است: “سخت است – اینطور نیست؟ – وقتی می دانید که ساعت ها و ساعت ها منتظر خواهید ماند، ممکن است حال بیمار شما وخیم شود و هیچ کاری نمی توانید برای کمک به او انجام دهید.

برای تماشای گزارش FRANCE 24 روی پخش کننده ویدیوی بالا کلیک کنید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما