mahyachatbanner

مهمانی شام نویسندگان رویای

امسال، مجموعه مصاحبه‌های نویسنده By the Book ما 10 ساله شد – این ویژگی اولین بار در شماره 15 آوریل 2012، با دیوید سداریس در صندلی داغ – به نمایش درآمد – بنابراین برای جشن گرفتن، فکر کردیم که پایانی را به پایان خواهیم رساند. جشن سال آ شام مهمانی، به طور دقیق، زیرا یکی از سؤالات تکراری ما تقریباً از ابتدا این بود: «شما در حال برگزاری یک مهمانی شام ادبی هستید. کدام سه نویسنده مرده یا زنده را دعوت می کنید؟»

از نظر طراحی، پاسخ‌ها به نفع نوع خاصی از نویسنده (شوخ، صمیمانه، جذاب، متعهد) است و همچنین با طراحی، تمایل دارند مقدار زیادی را در مورد میزبان‌ها آشکار کنند: نه تنها عادات خواندن، بلکه زندگی اجتماعی آنها. آن تایلر در سال 2015 گفت: “من نمی توانم خودم را مجری یک مهمانی شام ادبی تصور کنم.” ترجیح می‌دهم با یک ساندویچ دراز بکشم و کتاب مورد علاقه‌ام را دوباره به تنهایی بخوانم.»

ما شما را می شنویم، آنا. با این حال، تعداد زیادی از شرکت کنندگان جرأت کرده اند تصور کنند که دسته ای از نویسندگان ممکن است در مورد چه چیزی صحبت کنند، و لیست مهمانان رویایی خود را برای ما جمع آوری کرده اند. در اینجا 20 نویسنده ای که اغلب در طول سال ها دعوت شده اند، همراه با نمونه ای از نقل قول هایی هستند که انتخاب های آنها را توضیح می دهند. نوش جان.

32 رای دریافت کرد

“فقط اگر او به انگلیسی مدرن صحبت کند، بدون “doths” یا “wills!”

باب اودنکرک

“شکسپیر. من نمی خواهم این تجربه را با هیچ کس دیگری کمرنگ کنم.»

جین فوندا


32 رای دریافت کرد

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما