mahyachatbanner

سئو محصول؛ 15 قدم فوق العاده مهم + نکات تاثیرگذار

از موارد دیگر که در تجربه کاربر تاثیرگذار است، استفاده از لینک‌سازی‌های داخلی و ارتباط مقالات با یکدیگر می‌باشند. در لینک سازی وقتی مقاله جدیدی می‌نویسید و به قسمتی از آن رسیده‌اید که قبلا در مورد آن در مقاله‌ای دیگر صحبت کرده‌اید، می‌توانید به آن مطلب لینک دهید. با اینکار به کاربر در سریع‌تر رسیدن به خواسته‌اش کمک شایانی می‌کنید. در نتیجه کاربر زمان بیشتری را در سایت می‌ماند و نرخ پرش آن کاهش می‌یابد. منظورم سرعت پایین صفحه، ظاهر نامناسب، متن های بی کیفیت و… است. بنابراین حتما برای بهینه سازی تجربه کاربری صفحات یا همان ux زمان بگذارید.

هر چقدر به صفحات جدید سایت لینک داخلی بیشتری بدهید، خزنده های گوگل زود تر به آن می رسند و در نتیجه صفحه جدید سریع تر ایندکس می شود. اما باید توجه داشته باشید که زیاده روی هم نکنید؛ یعنی هر لینکی را به هر جایی لینک بدهید؛ باید کاملاً صفحات مرتبط باشد. فرض کنید به جای گوگل، یک انسان ریز بین، سایت شما را بررسی می کند. بردکرامب ها، لینک هایی هستند که به کاربر در صفحه محصول نشان میدهند دقیقا در چه بخشی از سایت قرار گرفته. البته این نوع لینک ها صرفا محدود به صفحات محصول نیستند و در همه صفحات سایت فعال میشوند. با توجه به اینکه وجود این اشکالات روی سئو سایت شما تاثیر زیادی دارد؛ پیشنهاد میکنم حتما برای سئو محصول، مقاله تگ کنونیکال را بخوانید و از استفاده کنید.

وب‌سایت‌های دایرکتوری، در واقع به عنوان مرجع سایت‌ها بر اساس دسته‌بندی یا موضوع کسب‌وکاری شناخته می‌شود. بسیاری از این سایت‌ها اعتبار بالایی دارند و تنها کافی است اطلاعات سایت خود را در آن‌ها ثبت کنید تا یک لینک با اعتبار دریافت کنید. Brand SERP یا همان صفحه‌ی جستجوی برند، اشاره به زمانی دارد که کاربران نام برند شما را در گوگل جستجو می‌کنند. اینکه کاربر بعد از جستجو چه نوع اطلاعاتی را ببیند بر درک او از برند تاثیر زیادی دارد. هرچقدر که این تاثیر اولیه از برند مثبت‌تر باشد، اعتماد کاربر به برند نیز بیشتر می‌شود.

پیش از مطالعه این مطلب خوب است نگاهی به مقاله سئو داخلی و خارجی چیست؟ بیاندازید. یکی دیگر از نکاتی مهم این است که سعی کرد  از سایت‌های مختلف، بک لینک‌های مختلف گرفت. این سیگنال‌ها مثبت در نهایت یکی از عوامل تاثیرگذار در بخش سئو خارجی و اعتباریابی سایت و برندتان است. به زبان ساده، گوگل می‌خواهد وب‌سایت‌هایی را که تخصص، اقتدار و اعتبار بیشتری راجع به سفارش بک لینک یک موضوع نشان می‌دهند را رتبه‌بندی کند. اول اینکه به ما فرصت می‌دهد تجربه رسیدن به رتبه 1 گوگل در کسب و کار خود را داشته باشیم و درک کنیم که با سرمایه‌گذاری در سئو چه میزان مخاطب و درآمد خواهیم داشت. از طرفی ایجاد ارتباط دو سویه میان سایت و شبکه اجتماعی به تقویت فاکتورهایی مانند اعتبار و قابل اعتماد بودن کمک می‌کند که جزو 4 رکن اصلی E-E-A-T هستند.

بنابراین، اگر بخواهید سایت خود را برای جذب ترافیک و افزایش قابلیت دیده شدن در موتورهای جستجو بهینه کنید، سئو خارجی یکی از راه‌های مطمئن است که با استفاده از آن می توانید به نتایج بسیار مطلوبی دست یابید. وقتی صحبت از سئو Off page می‌شود، انتشار رپورتاژ حرف اصلی را می‌زند. در بخش تکنیک‌های سئو سال 2022، در مورد روش های مختلف بک لینک سازی صحبت کردیم.

در واقع با این روش بازدید از وب ‌سایت شما بالا نمی رود و در برخی از موارد امکان دارد که گوگل سایت را جریمه کند. از مترادف کلمات استفاده کنید تا بتوانید رتبه وب سایت خود را بالاتر ببرید. همانطور که متوجه شدید سئو داخلی به تکرار کلمات کلیدی حساسیت زیادی دارد. با توجه به اینکه بک لینک های ساخته شده به سایت شما ارجاع داده میشوند، باید محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع خود داشته باشد. محتوای مناسب با کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوها و ارائه محتوای مناسب برای کاربران، سبب بهبود کیفیت بک لینک ها و در نهایت انتقال ارزش و رتبه سایت شما در نتایج جستجو می‌شود. تا این جای مقاله حتماً با اهمیت لینک سازی داخلی و خارجی آشنا شده اید و احتمالاً الان قصد دارید بدانید که چگونه می توان لینک سازی خارجی انجام داد!

از طریق آن، می توانیم اطلاعاتی در مورد فیلم،کتاب،مقاله و… را نمایش دهیم. برای استفاده از استراکچر دیتا ها می توانید از طریق یک سری افزونه ها یا با کدنویسی اقدام کنید. SSL یک فناوری امنیتی است که با رمز گذاری اطلاعات بین سایت و سرور، محرمانه بودن اطلاعات رد و بدل شدن توسط کاربر را ایجاد می کند. بله تنها تفاوت سر همان S است؛ اخیراً گوگل با در مورد این موضوع سخت گیر بیشتری می کند بدین معنا که اگر از این پروتکل استفاده نکنید، گوگل هم کاربران کمتری را به سایت شما هدایت می کند. برای فعال کردن SSL می توانید به هاستینگ خود بگویید تا برای شما فعال کند.

در ادامه این مقاله برخی از تکنیک‌ها و نکات سئو خارجی را بررسی می‌کنیم. لطفاً تمامی نکات را با دقت مطالعه کنید و در صورت داشتن سؤال و یا تجربه کافی در این موارد، آن‌ها را با ما در میان بگذارید. شاید بارها جمله معروف بیل گیتس که می‌گوید ” اگر کسب‌وکار شما در اینترنت حضور ندارد، به‌زودی از صحنه روزگار محو خواهید شد” را بارها شنیده و دیده باشید. اما آیا، به دلیل گفتن این جمله نیز فکر کرده‌اید؟ طبق آماری که گوگل منتشر کرده است. این یعنی کاربران و یا همان مشتریان شما به گوگل اعتماد کامل دارند.

طبق استاندارد اعلام‌شده تعداد کارکترهای توضیحات متا بین 155 تا 165 کارکتر می‌باشد. در سال 2017 گوگل اعلام کرد که طبق الگوریتم جدید، تعداد کارکترها تا 325 قابل‌نمایش است. اما دوباره در سال 2018 گوگل اعلام کرد که این مقدار کاهش‌یافته است. درواقع تعداد کارکترهای متا دیسکریپشن (توضیحات متا) به محتوا صفحه و توضیحات نوشته بستگی دارد. به همین راحتی می توانید بک لینک برای سایت خود بدست بیاورید، برند خود را مشهور کنید و ترافیک و مخاطب بیشتری برای سایت خود به ارمغان بیاورید. سلام دوست عزیزم، در این مقاله برای شما بهترین تکنیک های ساخت بک لینک را آموزش می‌دهیم.

انواع لینک های داخلی

فرض کنید یک مغازه در بازار دارید و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهید. در این شرایط، اگر شروع به تعریف از خودتان کنید، آیا دیگران حرف‌هایتان را باور می‌کنند؟ به خصوص اگر هیچ شناختی از شما نداشته باشند. اما اگر همکارانتان و سایر مغازه‌ها از شما و خدماتتان تعریف کنند، تاثیرگذاری آن‌ها خیلی بیشتر خواهد بود.

ابزارهای کمکی، اطلاعات لازم برای تدوین و تحلیل استراتژی سئو خارجی را در اختیار ما می‌گذارند. با کمک ابزارهایی مانند Brandwatch سعی کنید، صفحاتی که در مورد برند شما صحبت کرده‌اند، اما لینک به وب‌سایتتان ندادند را پیدا کنید. در مرحله بعد سعی کنید با صاحبان سایت مبدا تماس برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید که لینک سایت‌ شما را در کنار نام‌ برندتان درج کنند.

البته این احتمال هم وجود دارد که در قبال دریافت هزینه، مقاله را منتشر کنند. بهتر است بدانید هیچ فرمول خاصی برای ایجاد محتوای عالی وجود ندارد. چرا که احتمال دارد ساعت‌ها برای تولید محتوا وقت بگذارید ولی هیچ لینکی دریافت نکند. از آنجایی که روزانه میلیاردها سرچ در گوگل صورت می‌گیرد، این پلتفرم و نتایجی که با هر بار جستجو به مخاطب نشان می‌دهد، نقش مهمی در تصمیم‌گیری فرد ایفا می‌کنند. 3- به منظور گزارش سوشیال سیگنال تنها گزارش اولیه و انتهایی شامل اطلاعیه شروع و تعداد نهایی سیگنال ها برای کاربران گرامی ارسال می شود.

سئو فنی این امکان را به موتورهای جستجو خواهد داد تا کیفیت وب سایت شما را در زمانی که به سایتتان قرار است هدایت شوند، ارزیابی کنند. مهم ترین نکته ای که برای ساخت لینک داخلی باید بدانید این است که به وسیله شبکه سازی در لینک سازی داخلی باید کاربران را به صفحات هدف برسانید. در غیر این صورت، لینک سازی اثرگذاری کمتری روی سئو سایت می گذارد. آموزش لینک سازی داخلی به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که شما با لینک سازی داخلی اعتبار را از صفحات به یکدیگر انتقال می دهید.

پس با رعایت اصول و نکات مهم سئو می‌توانید در بین این اطلاعات طبقه‌بندی‌شده جای داشته باشید. کدهای اسکیما تعداد زیادی دارند که می‌توانید با مراجعه به سایت schema.org آن‌ها را مشاهده و در صورت نیاز در سایتتان استفاده کنید. در توضیحات متا از کلمه کلیدی استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که در استفاده زیاده‌روی نکنید و متن را به‌صورت خیلی ساده و راحت بنویسید. همچنین سعی کنید به‌گونه‌ای جذاب باشد و کلیات محتوای صفحه را به کاربر بفهمانید.

چرا؟ چون اولا گوگل متوجه فعال بودن سایت شده و دوما بتوانیم از کلمات مختلف به صفحات اصلی لینک داخلی بدهیم و قدرتشان را زیاد کنیم. همچنین URL ها در بالای مرورگرها نیز به نمایش در می آیند.هرچند به صورت کلی تاثیر خیلی زیادی در روند بهینه سازی سایت ندارند اما ساختار لینک نامناسب می تواند بر تجربه کاربر تاثیر منفی بگذارد. Nofollow به موتورهای جستجو می گوید که لینک قرار گرفته را دنبال نکنند.تگ nofollw به عنوان روشی برای جلوگیری از کامنت گذاری خودکار در بلاگ ها و ایجاد لینک های اسپم و مخرب در سایت محسوب می شود. این یکی اصلی ترین فرمت های لینک در طراحی سایت محسوب می شود و از نظر سئو نیز شاخص ترین روش شناسایی لینک توسط موتورهای جستجو است.

همانطور که می‌دانید سئو فقط یکی از راه‌های دیده شدن است و برخی از افراد برای ارتقاء سایت‌شان از تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) استفاده می‌کنند. اگر تعرفه سئو را استعلام گرفته باشید حتما متوجه شده‌اید که شرکت‌های گوناگونی هستند که از روش‌های مختلف برای انجام خدمات سئو استفاده می‌کنند. سئو باعث می‌شود که برندتان به چشم مخاطب بخورد و حتی اگر همان زمان قصد خرید نداشته باشد، ممکن است بعدها برای خرید برگردد. برای بازگشت مخاطب و مشتری، سئو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که برای مخاطبان ایمیل ارسال کنید. خدمات سئو وردپرس یا سایت هایی که با زبان های دیگه طراحی شده اند تقریبا مشابه هم بوده و یکسری تفاوت های جزئی دارند .

اما لینک‌سازی داخلی چیست؟ به لینک‌سازی بین صفحات داخلی سایت، لینک‌سازی داخلی گفته می‌شود. این کار اعتبار سایتتان را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود موتورهای جستجو رتبه‌های بالاتری به صفحات سایت شما بدهند. به طور کلی باید بدانید که در گذشته جهت بالاتر بردن رتبه سئو سایت کلمات کلیدی زیادی را در محتوا مورد استفاده قرار می‌ دادند. سئو داخلی و خارجی ایده ها و تکنیک های متنوعی دارند که در مورد کلمات کلیدی است. امروزه برای بهبود سئو سایت حرفه ای روش کلمات کلیدی زیاد، موثر نمی باشد. شما به هیچ عنوان نباید کلمات کلیدی را به صورت مکرر در لابلای متون قرار دهید.

با اینکار، هم شما لینک مورد نظر را دریافت می‌کنید و هم سایت منتشر کننده، یک محتوای عالی به دست می‌آورد. اگر یک سایت دارید و می خواهید محصولات و خدمات خود را بفروشید، یکی از مهم ترین اقداماتی که باید انجام دهید لینک سازی است! در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله هم به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان URL صفحاتی که ایندکس شده‌اند را تغییر ندهید چون باعث خطای 404 می شود.

  • در اکثر مواقع حتی اگر عالی‌ترین محتوا را نیز تولید کنید، احتمال دارد کسی به آن لینک ندهد.
  • در حالت کلی سئو را دو دسته تقسیم می کنند که یکی از آنها داخلی و دیگری خارجی می باشد.
  • چون عملا رقیبی ندارید در نتیجه رتبه گرفتن از طریق لینک خارجی راحت تر است.
  • البته این روش با همه هزینه‌ها و ریسک‌هایی که به دنبال دارد همچنان مورد استفاده گروهی از فعالین حوزه سئو و سایت‌های بزرگ قرار می‌گیرد.
  • شاید هنوز در مرحلۀ تصمیم‌گیری هستید و نمی‌دانید که به سئو سایت چند زبانه نیاز دارید یا نه!

از طرف دیگر، اگر یک سایت محتوا محور دارید، با نمایش آخرین مطالب در صفحه اصلی می توانید به آن مطالب تا زمانی که کاربران با تعامل برقرار می کنند، لینک بدهید تا رتبه ان در موتور های جستجو افزایش پیدا کند. هرچه لینک‌سازی بیشتر و بهتری برای سایت خود انجام دهید، اعتبار سایت شما در نظر موتورهای جستجو افزایش یافته و از نظر سئو به نتایج بهتری دست خواهید یافت. بنابراین هنگامی که مثلاً زبان انگلیسی را به سایت خود اضافه می‌کنید، سعی کنید از بین سایت‌های انگلیسی زبان معتبر برای سایت خود لینک بگیرید.

درس 11 : ۷ ترفند برای نوشتن پست های وبلاگی بهتر

در دو حالت گوگل برخوردی منطقی با این مشکل دارد و باز هم قرار نیست به‌خاطر وجود ارور 404 جریمه شوید. نکته‌ای که اینجا اهمیت پیدا می‌کند تاثیر 404 های ورودی بر روی ترافیک و تجربه‌ی کاربری است. شما میهمانان بسیاری را دعوت کرده‌اید، اما آدرس محل برگزاری را اشتباه نوشته‌اید. برای مثال زمانی که اطلاعات شما در شبکه‌های اجتماعی بارها و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود، از نظر گوگل وب‌سایت یا برند شما پاسخ‌گوی نیاز کاربران است و به شما اعتبار مثبت می‌دهد.

لینک دهی داخلی باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و گوگل می‌فهمد که کاربران سایت شمارا دوست دارند. ازاین‌رو خودبه‌خود بازدید و ترافیک سایت شما افزایش میابد و جایگاه شما در گوگل بهتر می‌شود. پس سعی کنید در هر مطلب و پست از سایتتان، 2 تا 5 لینک داخلی با سایر مطالب و پست‌ها داشته باشید. حال درست است که خیلی زود به نتیجه می‌رسید اما خیلی زود هم از نتایج محو می‌شوید.

این سایت‌ها به واسطه بازدید زیاد و اعتبار دامنه بالا شانس زیادی برای کسب جایگاه دارند. البته هدف تنها دیده شدن محتوا نیست بلکه به ما اجازه می‌دهند که 1 تا 3 لینک ارجاعی به سایت خود هم داشته باشیم. در همین مثال رپورتاژ آگهی، اگر محتوایی که در رسانه میزبان منتشر می‌کنیم واقعا مفید بوده و از نظر معنایی با سایت ما و رسانه منتشر کننده مرتبط باشد، گوگل این لینک را طبیعی در نظر گرفته و نوعی از ارجاع واقعی در فضای وب شناسایی می‌کند. همچنین تبلیغات محیطی (بیلبورد) و تلویزیونی موجب افزایش آگاهی عمومی از نام برند ما شده و میزان جستجوی آن در گوگل را افزایش می‌دهد ولی چنین اتفاقی مستقیما (حداقل در کوتاه مدت) کمکی به سئو نخواهد کرد.

تولید محتوای ارزشمند شما کمک شایانی به بهبود رتبه شما خواهد کرد ، اما عموما صاحبان کسب و کارها با تولید محتوا آشنا نیستند.آموزش تولید محتوای حرفه ای را توسط تیم میلان استودیو تجربه خواهید کرد. طراحی ریسپانسیو با واکنش‌گرا به این معناست که کاربران به وسیله دستگاه‌های مختلف مثل تبلت، موبایل و … از سایت استفاده کنند. این طراحی ریسپانسیو از مهم‌ترین فاکتورهای UX است که هنگام کدنویسی و طراحی قالب به آن‌ها توجه کرد. از طرفی هم گوگل رتبه‌ سایت‌هایی که به وسیله موبایل وارد آن‌ها می‌شوند و ریسپانسیو نباشند، به شدت کاهش می‌دهد.

رصد کردن و زیر نظر داشتن رقیبتان در رقابت‌های شدید می‌تواند به شما کمک زیادی بکند. با واردشده به صفحه SpyFu، لینک سایت رقیب را وارد کرده و کلیه اطلاعات موردنیاز را دریافت کنید. کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل اَدوردز، استراتژی لینک سازی و… برخی از اطلاعاتی است که این ابزار برای شما نمایش می‌دهد. بارها در جامعه و افراد اطرافتان شنیده‌اید که می گویند آقای یا خانم ایکس، آدم معتبری است؛ برای این اعتماد معیارهای مشخصی مانند خوش‌قولی، وقت‌شناسی، خوش‌حسابی، خوش‌اخلاقی و… را داریم. وب‌سایتی که با فعالیت خود، تولید محتوا عالی و به‌روز، نیازهای کاربران را برآورده می‌کند؛ یکی از وب‌سایت های معتبر شناخته می‌شود. اما گوگل از کجا این معتبر بودن را می‌فهمد؟ با دریافت لینک‌های مختلف و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و همچنین افزایش سرچ اسم برند شما در گوگل است که به اعتبار شما پی می‌برد و امتیاز ویژه‌ای برای شما در نظر می‌گیرد.

استراتژی مربوط به این دو مورد در رتبه سایت و دیده شدن آن تاثیر به سزایی دارد اما داستان سئو فقط براساس این دو عنصر سازمان‌دهی نمی‌شود. به عبارت دیگر ، لینک های داخلی که در یک صفحه قرار می دهید قبل از هر چیز باید برای کاربران مفید باشد. بی خیال به هیچ صفحه ای پیوند ندهید ، یا از استراتژی پیوند داخلی استفاده کنید تا آب پیوند را فقط به صفحات داخلی که می خواهید در نتایج جستجو تقویت کنید ، منتقل کنید. آدرس های اینترنتی (URL) از نظر علم جستجو و بهینه سازی داری ارزش زیادی هستند.این آدرس در جاهای بسیار مهمی به نمایش در می آیند که توجه به ساختار آنها همگام طراحی سایت و طراحی صفحه ها را حائز اهمیت می کند. در مباحث بهینه سازی سایت عبارات کلیدی جایگاه ویژه ای دارند و یکی از اولین مراحل تعیین استراتژی سئو سایت انتخاب کلمات کلیدی است.

در ادامه این محتوا 9 نکته ارزشمند و تجربی برای لینک سازی داخلی را برای شما بررسی می کنیم. سئوی سایت چند‌زبانه برای سایت‌هایی استفاده می‌شود که مخاطبان هدفشان به زبان‌های متفاوتی صحبت می‌کنند. در این سایت‌ها برای محتواهای هر زبان یک بخش جداگانه در نظر گرفته می‌شود. این بخش‌های جداگانه را می‌تواند به صورت ساب دامین و ساب فولدر ایجاد شوند. آخرین مرحله در سئو سایت چند زبانه، پیدا کردن خطاها و رفع آن‌ها است. برای انجام این کار باید از ابزار سرچ کنسول (Search Console) سایت خودتان استفاده کنید.

یکی از چیزهای مهمی که به دیجیتال مارکتینگ مربوط است و اگر بخواهید در فضای اینترنت فعالیت داشته باشید، باید آن را آموزش دیده باشید، سئو است. سئو به معنای بهینه سازی سایت شما است و اگر بخواهید در گوگل دیده شوید و در سطر اول قرار گیرید، باید یا سئو را بلد باشید یا یک سئوکار استخدام کنید. سئو برای این به وجود آمده که به بهبود رویت و ارتباط سایت ها در زمان جستجوی موردی کمک کند. اگر می خواهید بدانید که سئو چیست و با انواع آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. تولید محتوای ارزشمند با توجه به کسب و کار شما کمک شایانی به بهبود رتبه شما در موتور جست و جو خواهد کرد ، اما عموما صاحبان کسب و کارها با تولید محتوا آشنا نیستند.آموزش تولید محتوای حرفه ای را توسط تیم میلان استودیو تجربه خواهید کرد.

لینک سازی رایگان و استفاده از سایت‌های دست و دلباز به ما کمک می‌کند تا پروفایل لینک طبیعی‌تری بسازیم. به این لیست می‌توان سایت‌های اشتراک گذاری محتوا (مثلا ویرگول و آپارات) یا شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و لینکدین) را هم اضافه کرد. بنابراین یکی از مهمترین تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023 تولید محتوای جامع است. اما چطور محتوای جامع تولید کنیم؟ محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟
برای تولید محتوای جامع کارهای زیر را انجام دهید.

وجود این محتواها در صفحه علاوه بر ایجاد رضایت کاربر، باعث افزایش زمان ماندگاری او شده و نرخ پرش را هم کاهش میدهد. منظور از صفحات با محتوای کپی، آن صفحاتی است که توضیحات متنی و محصولشان با دیگر صفحات در همان سایت تکراری است. منظور از صفحات کنیبالیزیشن هم آن دسته از صفحاتی است که همگی یک کلمه کلیدی تکراری دارند. مثلا تصور کنید 4 صفحه محصول در سایت شما وجود دارد که کلمه کلیدی همه آنها آیفون 7 بوده و تنها تفاوتشان در رنگ محصول است. را در یک سایت سئو کنیم؛ مجبوریم حداقل 20 الی 50 مقاله آموزشی و غیر آموزشی در کلمات مختلف پیرامون موضوع طراحی سایت روی پروژه بارگذاری کنیم.

در مورد اثربخشی سوشال سیگنال بر سئو یک سایت اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد ولی همگی به خوبی می‌دانیم هر اقدامی که بتواند آگاهی مخاطب از برند ما و محصولات ارائه شده را افزایش دهد به صورت مستقیم بر فروش و غیرمستقیم بر سئو تاثیرگذار است. اثرگذاری سوشال سیگنال فراتر از آگاهی بوده و در صورتیکه ما فعالیتی مستمر در جامعه‌ای از مخاطبین دست‌چین شده داشته باشیم می‌تواند به بهبود رتبه نیز کمک کند. اجازه دهید با یک مثال این موضوع را شفاف کنیم؛ فرض کنید یک محتوای بسیار جذاب را در سایت خود منتشر کنیم (مثلا کتاب سئو برای همیشه در آکادمی وبسیما).

وقتی این داده ها نمی توانند کمکی به شما بکنند باید لنز جدیدی بردارید و از طریق این لنز عمل سئو را انجام دهید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه طراحی و توسعه ایکس نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد. ترتیب مقالات بالا برای تمرکز بیشتر بر روی آموزش و یادگیری مسائل مربوط به سئو است و با دنبال کردن مرتب آن می توانید به یک کارشناس ماهر تبدیل شوید.

می توانید با استفاده از گوگل سایت هایی را که از محتوای شما استفاده کرده اند یا به برندتان اشاره کرده اند را پیدا کنید و از طریق ایمیل از آن ها تقاضای قرار دادن لینک بکنید. شما می توانید به راحتی از طریق نقد و بررسی که به از سوی یک مشتری در سایت فروشگاهی قرار می دهید بک لینک به دست بیاورید. سحر کارشناس سئوی منتوریکس است و دانش چشمگیری در پیاده‌سازی محتوای سئویی دارد. دقت و ظرافت کار سحر یکی از بارزترین ویژگی‌هایش محسوب می‌شود و تا رسیدن به هدف دست بردار نخواهد بود.

گوگل با بررسی محتوای صفحه متوجه ارتباط معنایی این 10 شرکت می‌شود و از روی نام برندها می‌فهمد که به نوعی معرفی شده‌اند. همانطور که متوجه شدید، روش‌های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارد و همه آن‌ها تاثیرگذار هستند. اما اینکه از کدام روش استفاده کنید، بستگی به بودجه و هدفتان دارد. در صورتی که سئو سایت را به شرکت‌های باتجربه بسپارید، این شرکت‌ها می‌توانند به طرز چشمگیری سرعت سایت‌تان را افزایش دهید.

نه فقط می توانید سهم صفحات را به یکدیگر وصل کنید که می توانید از anchor text استفاده کنید تا سیگنالی مثبت برای نشان دادن با معنی بودن صفحات بفرستید. راه سازی بین صفحات سایت همانند راه سازی بین شهرها و بخش‌های مختلف یک شهر، اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که این مسیرسازی ها به درستی صورت نگیرد، قطعا کسانی که به عنوان گردشگر وارد شهر شده، گمراه شده و کمتر تمایل پیدا می کنند که این شهر را دوباره به عنوان مقصد گردشگری، انتخاب کنند. برای مردم یک شهر نیز به همین صورت، اگر راه سازی بین شهرک ها و محله های به درستی صورت نگیرد، نارضایت ها به جای می رسد که حتی ممکن است مردم یک شهر را وادار به مهاجرت کند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ایجاد سایتی چند زبانه بهترین گزینه است.

مثلا اگر شما تور بزرگ ماهیگیری می فروشید تنها کسانی که به آن ها خدمات می دهید ماهیگیرهای دریایی هستند. تعداد کل این ماهیگیرها در ایران و تعداد کسانی که این محصولات را از اینترنت پیدا می کنند کم هستند. احتمال Google Keyword Planner و Google Trends هم داده های ضعیفی را به شما نشان دهند.

در نتیجه ممکن است هیچ یک از این اصطلاحات را نشنیده باشیم یا در کار خود استفاده نکنیم ولی همچنان به اصول و مبانی سئو پایبند بوده باشیم. پست مهمان یک سری قوانین دارد که توصیه می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنید.

  • از آنجایی که این سایت‌ها دائما به دنبال محتوای عالی هستند، از محتوای شما استقبال خواهند کرد.
  • از طرفی حضور صفحات عمومی و پرمخاطب اینستاگرام در نتایج جستجو را می‌توان یکی از اتفاقاتی دانست که اهمیت و ارتباط شبکه اجتماعی با سئو را نشان می‌دهد.
  • درواقع با کمک سئو، باعث می شوید سایت شما توسط گوگل شناسایی گردد، زمینه فعالیت شما مشخص شود و بر اساس کلمه کلیدی مرتبط با فعالیت شما (در مثال خرید لباس) سایتتان را در صدر نتایج جستجو نشان دهد.

در استراتژی جایگزینی لینک‌های شکسته، باید لینک‌های شکسته سایر سایت‌ها را پیدا کرده و بعد از انجام هماهنگی با صاحب سایت، پیشنهاد جایگزینی یک مطلب مناسب را به او بدهید. به این صورت که در ازای تولید محتوا برای صفحه 404 آن سایت، بک لینک بگیرید. با اینکار، هم شما بک لینک دریافت می‌کنید و هم صفحه 404 آن سایت تبدیل به یک صفحه مفید و کاربردی برای کاربران می‌شود. تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به سایت شما ارجاع داده می‌شوند بسیار مهم است.

ازاین‌رو به‌جای تمرکز کردن روی یک کلمه کلیدی خاص، باید واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر بگیریم. شاید بارها برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که وب‌سایت‌های کند را فراموش کنید. تجربه نشان داده که اگر در چند ثانیه اولیه لود سایت کامل نشد. یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در سرعت سایت، حجم تصاویر می‌باشد. به این منظور وب‌سایت Optimizilla  را پیشنهاد می‌کنم که بدون افت کیفیت تصاویر شمارا کاهش حجم می‌دهد. چون حجم جستجوی کلیدواژه های تراکنشی شما (کلیدواژه هایی که در نهایت به خرید منجر می شوند.) کم است باید به روش های دیگر برند و محصولات و خدمات تان را به افراد معرفی کنید و محتوا در این زمینه می تواند نقش مهمی بازی کند.

امکان ارائه هیچ گزارش دیگری در این خدمات نمی باشد همچنین لینک های ارسالی برای مشاهده فقط تا تاریخ خاصی امکان مشاهده دارند و پس از ارسال مسئولیت مشاهده سریع این گزارش با خود مشتری می باشد. علاوه بر صفحات یتیم؛ صفحات زامبی هم دقیقا همین اثر را دارند. منظور از زامبی پیج آن دسته صفحات است که محتوای به شدت اندکی داشته و ارزش سئو کمی دارند. بهترین لینک ها – و طبیعی ترین پیوندها در یک استراتژی بازاریابی محتوا – در ساختار یک سایت عمیق هستند. تدوین و اجرای استانداردهای لازم در بهبود عملکرد وضعیت جایگاه در موتورهای جستجو …

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما