mahyachatbanner

در 6 استراحتگاه Catskills: طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل، راحتی و بازی مدرن، تعداد زیادی بازی

خود را در حال اقامت در کوه های Catskill نیویورک تصور کنید. آیا بازی مورد علاقه شما Pac-Man، pickleball یا تخته نرد است؟ پاسخ می تواند محل زندگی شما را تعیین کند. سپس دوباره، با تنوع بازی‌های موجود در تقریباً هر یک از جدیدترین موج‌های استراحتگاه‌های شیک Catskills، باید بیش از یک گزینه وجود داشته باشد که خیال شما را غلغلک دهد.

نفوذ شهر نیویورک، به ویژه بروکلین، برای سال ها در Catskills – در حدود 100 مایلی شمال غربی منطقه مترو – قابل لمس بوده است. حدود یک دهه پیش، هتل‌های مستقل مانند Graham & Co. در Phenicia و Foxfire Mountain House در کوه ترمپر خنک‌های شهری را با پفک‌های مراکشی، رادیوهای تیوولی و ملافه‌های کتانی به کشور وارد کردند. هنگامی که Scribner’s Catskill Lodge در سال 2016 افتتاح شد، اتاق‌های زیر شیروانی و رستوران مزرعه تا میز آن حضور بروکلین را تقویت کرد.

اما میراث Catskills به عنوان یک مقصد تفریحی بسیار دورتر است. این مکان جایی بود که یکی از اولین استراحتگاه های کشور، خانه کوه کتسکیل، در سال 1824 و پس از صدها مکان دیگر، خانه خود را ساخت. از دهه 1920 تا 1960، زمانی که به کمربند بورشت معروف شد، به دلیل تعداد هتل‌های وسیعی که اعضای جامعه یهودی نیویورک را به خود جذب می‌کردند، تجدید حیات منطقه را فرا گرفت.

اکنون، یک بار دیگر، هجوم مسافرخانه های جدید وجود دارد. در حالی که بسیاری از آنها خانواده‌ها را جذب می‌کنند، برخی دیگر مخاطبان جوان‌تری را هدف قرار می‌دهند که به سمت زیبایی‌شناسی معاصر جذب می‌شوند که دوره‌های پیشین را نیز تداعی می‌کند و «تجربه‌های سفر» انتخاب‌شده.

این تجربیات ممکن است در زمستان شامل یک “منوی سورتمه” از پنج نوع سورتمه مختلف باشد که می توانید به تپه های محلی بروید، همانطور که هتل لیلین در Tannersville ارائه می دهد. در ماه‌های گرم‌تر، بازدیدکنندگان دره جدید Eastwind Oliverea می‌توانند با راهنما پیاده‌روی کنند تا صنوبر را جستجو کنند، سپس در بار بنشینند و نوشیدنی آن را در یک کوکتل دست‌ساز بچشند. و بازی های بسیار زیادی – از اسکربل گرفته تا شافل بورد – در این هتل های جدید وجود دارد که باید مطمئن شوید که ماهیگیری حماسی، صخره نوردی و پیاده روی در Catskills را از دست ندهید.

جان فلانیگان، بنیانگذار و مدیر اجرایی Wylder Hotels که Wylder Windham را در سال 2022 افتتاح کرد، گفت: Catskills همیشه عالی بودند. او گفت که این وضعیت “به طور طبیعی یک رنسانس در Catskills ایجاد کرد.”

رنسانسی که بسیاری را هیجان زده و دیگران را نگران کرده است.

لیزا برگر، مدیر گردشگری شهرستان اولستر، با اشاره به شلوغ شدن مسیرها، پارکینگ ناکافی و «مردم در حیاط خلوت مردم به دام می افتند، زیرا یک نهر از میان آن می گذرد، گفت: «نقاط فشاری وجود دارد». هجوم بازدیدکنندگان در برخی نقاط نیازمند رویکرد جدیدی است. به عنوان مثال، اکنون برای بازدید از Sam’s Point، یک نقطه دیدبانی محبوب در پارک ایالتی Minnewaska در کوه‌های همسایه Shawangunk، رزرو لازم است.

استراحتگاه های جدید، به نوبه خود، اغلب املاک موجود را بازسازی می کنند، که به معنای ردپای سبک تر است. در اینجا نیم دوجین برای کاوش وجود دارد.

در دهه 1890، دکتر. فردریک لیلینتال یک خانه تابستانی در Tannersville، یک روستای جذاب در شهرستان گرین در نزدیکی کوه هانتر ساخت. تبدیل به مسافرخانه شد و در دهه 1970، یک مکان بزرگ برای مهمانی بود – به قول دیوید هارماتز، یکی از بنیانگذاران گروه مهمان نوازی پسران گمشده، که ملک را خرید. و هتل لیلین را در اواخر سال 2022 افتتاح کرد.

اکنون در این ملک 18 اتاقه هیچ بویی از حال و هوای ناخوشایند وجود ندارد (به جز شاید میز بیلیارد سالن و جوک باکس قدیمی). گروه طراحی فیلد تئوری مستقر در کالیفرنیا به معماری اصلی مسافرخانه احترام می‌گذارد و با اقلامی که بیشتر در حراج‌ها و فروش‌های املاک یافت می‌شوند تزئین شده است، که از ترکیبی از تأثیرات اواسط قرن، ژاپن و سواحل غربی گرفته شده است. هیچ دو اتاقی شبیه هم نیستند. یک اتاق هشت ضلعی اصلی دارای یک تخت با اندازه کامل، یک میز کلاسیک و دیوارهای چوبی است، در حالی که یک اتاق بزرگ پادشاه دارای یک تخته‌سرخ چوبی و یک صندلی چرمی است. سالن سالن طبقه اول حتی مواد بیشتری را برای التقاط لایه‌ای ترکیب می‌کند و دارای یک نوار و تعداد زیادی صندلی است که از آویزان استقبال می‌کند.

آقای آقای می‌گوید: «اخیراً کسی را داشتیم که ما را «اتاق نشیمن تانرزویل» صدا می‌کرد. هارماتز گفت. با گرم شدن هوا، اختلاط نوید حرکت به بیرون به استخر بزرگ و چاله های آتش مورد نیاز را می دهد.

دوبل از 270 دلار در شب.

استراحتگاه تامپسون هاوس در ویندهام در بیشتر 143 سال خود توسط یک خانواده اداره می شد. وقتی جان فلانیگان از هتل های ویلدر در سال 2021 آن را خرید، آینده آن را به اندازه گذشته اش دید. او گفت: “چشم انداز این بود که آن را به شکل اولیه خود بازگردانیم.”

این ملک 20 هکتاری دارای هفت اقامتگاه است که مجموعاً 110 اتاق را تشکیل می دهند. وایلدر درختان و درختچه‌ها را قطع کرد تا بتوان از معماری ویکتوریایی بازسازی‌شده ساختمان‌ها قدردانی کرد. سپس با همکاری با شرکت طراحی شرکت پست، فضای داخلی، به ویژه لژ اصلی را تغییر داد و یک رستوران، یک نانوایی و یک سالن استراحت با جیب های مختلف برای مطالعه، استراحت و البته بازی اضافه کرد.

آقای “به این معنا نیست که شلوغ یا طراحی شده باشد.” فلانیگان گفت. اتاق‌ها – از ملکه‌های “دنج” گرفته تا سوئیت‌ها گرفته تا کل خانه‌ای چهارخوابه – با لحاف‌های سرمه‌ای شفاف و کف‌های بلوط تخته‌ای عریض، احساس روشن و طراوت می‌کنند. هشتاد و دو اتاق همچنین دارای بالکن های بزرگ برای ورود به فضای باز هستند. و با این حال بیرون مدام صدا می‌زند: ‌زمین‌هایی که Batavia Kill از طریق آن جریان می‌یابد، شامل یک استخر شنای گرم، بازی‌های ترشی و سایر بازی‌های چمن‌زنی است.

دوبل از 325 دلار در شب.

پیدا کردن هتلدارانی که بهتر از زوج محلی سیمز و کرستن هارلو فاستر، منطقه را می شناسند، دشوار است. از سال 2014، آنها به طور پیوسته مسافرخانه هایی را در بخش جنوبی Catskills معرفی کرده اند.

جدیدترین آنها، کنوزا هال، از یکی از آخرین پانسیون های باقیمانده قرن بیستم در شهرستان سالیوان که تخریب نشده بود متولد شد: خانه آرمبراست.

آقای می‌گوید: «ما اجازه دادیم آن چیزی که می‌خواهد باشد – که یک هتل قدیمی ویکتوریایی بود. پرورش دهنده حضور باشکوه ملک. مسافرخانه اصلی دارای 22 اتاق، چند سالن، و یک بار و رستوران است که با عکس‌های کلاسیک Catskills و صندلی‌ها و کاناپه‌های مخملی دنج تزئین شده است. ایوان و تراس بزرگ جلو مشرف به دریاچه کنوزا است. ژوئن گذشته، آنها 10 خانه ییلاقی را اضافه کردند، که نشانه ای به مستعمرات خانه های ییلاقی منطقه از دهه 1950 بود. هر یک دارای ایوان خصوصی، وان بزرگ، اجاق گاز و مبلمان سفارشی، مانند کاناپه‌های غش‌کننده مدرن و کاناپه‌های مقطعی هستند. حتی پیاده روی در امتداد مسیرهای سرگردان برای رسیدن به خانه های ییلاقی – که در بالای خانه اصلی، نزدیک استخر آب گرم، آبگرم و مسیرها قرار دارند – می تواند مانند یک فرار باشد.

دو برابر از 349 دلار در شب.

زمانی که راب بلاد، بنیانگذار Lark Hotels، در دهه 80 بزرگ می‌شد، به یاد می‌آورد که با پدر و مادرش در ماشین بود و کرازبی، استیلز، نش و یانگ و گروه را در رادیو شنید. این حسی است که او هنگام در نظر گرفتن فضای Bluebird Hunter Lodge از آن بهره برده است.

“ما خودمان را تصور می‌کردیم که دور آتش نشسته‌ایم و این لیست پخش در پس‌زمینه وجود دارد، و چه عناصری می‌خواهیم اطرافمان را احاطه کنند؟” او گفت. پاسخ، پرتاب‌های چهارخانه، کاناپه‌های چرمی و یک صفحه گردان قدیمی با صدای وینیل بود که از طریق بلندگو می‌ترقید. فضایی مانند سالن استراحت آلپاین لژ که با وسایل ماهیگیری، نقاشی های منظره و مصنوعات محلی به دست آمده از عتیقه فروشی های مجاور فریب خورده است. سپس میخانه، با سقف کلیسای جامع، شومینه سنگی و منویی با آبجوهای محلی است. همه آن توسط راب و همسرش، مگان کندی، به عنوان بخشی از استودیوی طراحی لارک، Elder & Ash طراحی شده است.

خانواده این زوج – آنها سه فرزند دارند – از آنها الهام گرفتند که در اتاق‌ها بزرگ شوند. برخی دارای تخت‌های دو طبقه ملکه هستند، برخی دیگر به چمن پشتی با چشم‌انداز کوه باز می‌شوند، و سوئیت‌های دوطبقه کینگ مجاور را می‌توان برای گنجاندن 10 نفر ترکیب کرد.

دو برابر از 169 دلار در شب.

پنج سال پس از راه‌اندازی هتل‌های Eastwind با یک ملک 26 اتاقه در ویندهام، بیورن بویر، جولیجا استولیارووا و دن سیپریانی استراحتگاه دیگری را در ژانویه افتتاح کردند: دره ایست‌ویند اولیوریا.

در حالی که ملک ویندهام متل قدیمی را تصاحب کرد، آنها از ابتدا در مکان جدید شروع کردند و 15 لوشنا – کابین مستقل با الهام از اسکاندیناوی – را در حفره ای منزوی در امتداد نهر Esopus در شهرستان اولستر به همراه 12 اتاق مهمان دیگر ساختند. سازه‌ای با سقف شیب‌دار که رستوران و باری را در خود جای داده است، به نام Dandelion، این ملک را لنگر می‌اندازد. این فضای مشترک مانند این است که برای تجربه Eastwind مرکزی است.

“ما سعی می کنیم فضا را طوری برنامه ریزی کنیم که مهمانان با یکدیگر آشنا شوند و در کنار هم باشند.” بویر گفت. این بدان معناست که رستوران را به یک کارگاه شمع سازی در ساعات غیرفعال تبدیل کنید و در زیر بام ساختمان یوگا ارائه دهید.

از نظر زیبایی شناسی، شرکا نیز مشتاق استقبال هستند و از طریق اثاثیه مینیمالیستی اما خانگی، آرامش را ایجاد می کنند. کابین‌های قاب A دارای تخت‌های ملکه، نورپردازی و دکور قدیمی، و فرش‌های ترکی هستند. من مصمم بودم قطعاتی را پیدا کنم که برجسته، راحت و داستانی در مورد اینکه از کجا آمده‌اند پیدا کنم. استولیارووا گفت. “آنها از نظر من در نوع خود بی نظیر هستند.”

دو برابر از 279 دلار در شب. دو برابر لوشناس از 499 دلار در شب.

در حالی که بسیاری از استراحتگاه های منطقه مربوط به دهه 1800 در حال بازسازی هستند، اقامتگاه موتور ریپ ون وینکل در کنار جاده بسیار یادگاری از دهه 1930 بود، قبل از اینکه ری پیرکل و کیم بوچی از استودیو رامشکل آن را تغییر دهند. همراه با Mountain Shore Properties، این دو، که مسئولیت هتل ریورتاون در هادسون، نیویورک را نیز بر عهده داشتند، هتل را که توسط یک خانواده برای هشت دهه ساخته و نگهداری می شد، تصاحب کردند و همزمان آن را به وضعیت قبلی خود بازگرداندند و با مبلمان سفارشی آن را مدرن کردند. و امکانات رفاهی

کمپ تاون جدید دارای 24 اتاق مهمان در اقامتگاه اصلی و 26 کلبه چوبی است که در 22 هکتار پراکنده شده اند. هر کدام به طور منحصربه‌فردی طراحی و تزئین شده‌اند، برخی با قاب‌های تخت چوبی دوکی، برخی دیگر با تخت‌های گوشه‌ای به سبک شاکر. همه دیوارهای کاج گره دار روستایی را حفظ می کنند.

خانم “هدف ما القای عناصر مدرن شیکر بدون از بین بردن حس تاریخ بود.” بوچی گفت. در اقامتگاه اصلی، که رستوران مکزیکی Casa Susanna نیز در آن قرار دارد، سالن رقص سابق را به لابی تبدیل کردند، کف ها را به حالت اولیه خود شن و ماسه زدند و یک شومینه سنگی بزرگ را بازسازی کردند که در کنار آن نیمکت ها و میز کتابخانه قرار دارد. تابستان که می‌آید، باشگاه شنای ملک افتتاح می‌شود و دسترسی به استخر، کابانا و یک بار در فضای باز را فراهم می‌کند.

دو برابر از 209 دلار در شب. کابین از 299 دلار.


سفر نیویورک تایمز را دنبال کنید ده اینستاگرام سوگند برای خبرنامه هفتگی اعزام سفر ما ثبت نام کنید برای دریافت نکات تخصصی در مورد سفر هوشمندانه و الهام بخش برای تعطیلات بعدی خود. رویای یک فرار در آینده یا فقط سفر با صندلی راحتی؟ ما را بررسی کنید 52 مکان برای رفتن در سال 2023.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما