mahyachatbanner

در یک مهمانی فانتزی تعطیلات چه بپوشم؟


ما زمان زیادی را صرف موارد اساسی مانند پیراهن سفید عالی یا شلوار جین می کنیم. این قابل درک است، زیرا اینها لباس هایی هستند که ما اغلب در زندگی روزمره خود می پوشیم. اما لباس مهمانی عالی، مخصوصاً لباس مهمانی عالی – لباسی که این خط باریک بین جشن و لباس بیش از حد، مؤدبانه و بیش از حد خسته کننده را طی می کند، توجه کافی را برای احترام به خود جلب می کند، اما نه آنقدر که آزاردهنده شود. میهمان زورگو – پیدا کردن آن به همان اندازه سخت است. اگه سخت تر نباشه به خصوص یک لباس مهمانی که در آزمون زمان تغییر (و تغییر اندام) مقاومت کند. ناگفته نماند که تغییر محیط، با تغییر انتظارات.

به هر حال، تکان دادن رویای سیندرلا سخت است. حتی اگر سیندرلا در لباس کوکتل های تجاری باشد.

یک لباس عالی، لباسی که روحیه شما را بالا می برد و به شما احساس براق و جوشان می دهد مانند حباب های فلوت شامپاین، یک تجربه کیمیاگری است. این به شما اعتماد به نفس می‌دهد که وارد یک اتاق شوید، حتی اگر افراد زیادی را در آنجا نمی‌شناسید – حتی اگر متعجب باشید که چگونه در این دنیا به پایان رسیدید. که در اتاق. اما شما از کجا شروع می کنید؟

با یک هک، به گفته طراح Batsheva Hay. او گفت: «کمی درخشش یا درخشش ساده‌ترین راه برای «عید» بودن به جای پوشیدن قرمز و سبز و استتار با درخت است.

در واقع، راه حل پیشنهادی من برای هر مهمانی که دارای جاذبه خاصی است، همان چیزی است که من آن را “سکیوال های معمولی” می نامم. این ممکن است شبیه به ظاهر عجیب و غریب به نظر برسد، اما یک لباس تی شرت پولک دار، یک دامن پولک دار بلند یا یک جفت شلوار که با یک پلیور معمولی یا یک پیراهن ترد پوشیده می شود را در نظر بگیرید. درخشش می‌گوید «پارتی»، اما سیلوئت خیلی تلاش نمی‌کند یا زیاد نشان نمی‌دهد و چون خیلی آرام است، حرکت آن را آسان می‌کند. آخرین کاری که می خواهید در هر مهمانی انجام دهید این است که با لباس های خود دست و پنجه نرم کنید. (من آنقدر به این گزینه متوسل می شوم که فرزندانم من را از خرید بیشتر لباس های پولک دار منع کرده اند.)

اگر ترجیح می دهید درخشش را کامل در آغوش نگیرید، خانم. هی همچنین خاطرنشان کرد که “تعدادی جواهرات کت و شلواری و کیف یا کفش درخشان” هر ظاهر ساده مشکی یا سرمه ای را می پوشاند.

در همین راستا، در اینجا میانبر دیگری وجود دارد: «لباس» را فراموش کنید و به «لباس» فکر کنید. در مرحله بعد، به “کت تاکسیدو مخملی” فکر کنید. کانال سن لوران با یک تاپ صدفی ابریشمی، چند شلوار مشکی باریک و کفش پاشنه بلند ست شده است و تقریباً در هر شرایطی برای شما غیرممکن خواهد بود که احساس قدرت و زیبایی نداشته باشید.

و آخرین هک، با حسن نیت از همکارم لیندسی آندروود، که در واقع در یک رویداد کاخ سفید حضور داشته است: “یک رنگ غنی” مانند شرابی یا رنگ جواهری دیگر را انتخاب کنید. و سپس به یاد داشته باشید، او گفت، که “راه رفتن و ایستادن زیاد خواهد بود.” او ادامه داد: “اگر لباس یا دامن تا زمین می پوشید، کفش های تخت و حتی کفش های کتانی را انتخاب کنید.”

او گفت: “تو قادر خواهی بود تمام شب خودت را حفظ کنی، و هیچ کس عاقل تر نخواهد بود.”

هر هفته در Open Thread، ونسا به سوال خواننده مرتبط با مد پاسخ می دهد، که می توانید هر زمان که بخواهید از طریق آن برای او ارسال کنید. پست الکترونیک یا توییتر. سوالات ویرایش و فشرده می شوند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما