mahyachatbanner

جذب امین اسماعیل نژاد سخت است

کد خبر : 1921776 |
29 فروردين 1402 ساعت 12:49 |
23.4K بازدید |

2
نقطه نظر

قطعا سال آینده در لیگ برتر خواهیم بود.

ایفا سرام اردکان سال آینده در لیگ یک تیم والیبال خواهد داشت که مدیرعامل این باشگاه در گفتگو با “ورزش سه” این موضوع را تایید کرد.

جذب امین اسماعیل نژاد سخت است

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای گذشته اخباری در محافل والیبال مبنی بر عدم تشکیل تیم برای سرم اردکان به گوش می رسید اما جواد شاکر مدیرعامل باشگاه ورزشی سرم اردکان امروز در یک خبرنامه اعلام کرد. گفتگو با “ورزش سه” از تمدید این تیم سرمربی علیرضا طلوع کیان قبل از فصل به این نتیجه رسید که این تیم قطعا در لیگ سال آینده تیم والیبال خواهد داشت و شایعه غیبت این تیم در لیگ بعدی را بی اساس خواند و نادرست

آنها حتی به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند تا بتوانند در لیگ برتر قدرت داشته باشند، به گفته مدیرعامل این تیم حتی با بازیکنان جدید مذاکره کرده اند و حتی با امین اسماعیل نژاد ستاره والیبال ایران البته امین اسماعیل نژاد که با حضور معامله می کند آمدن به ایتالیا برای او کمی سخت خواهد بود و خود ساکار نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت: بله مذاکراتی داشتیم اما شرایط سخت است.

با این حال با این قطعیت علاوه بر اردکان، این شهر در لیگ هم بهترین خواهد بود. لیگی که شاید با اضافه شدن تیم ها به شانزده تیم به صورت لیگ چند والیبال برگزار شود.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما