mahyachatbanner

تماشا کنید: Virat Kohli هواداران را با یک دست از محمد شامی در گرم کردن جام جهانی T20 2022 در مقابل استرالیا شگفت زده کرد | اخبار کریکت

ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هند، ممکن است با این خفاش ناامید شده باشد، و در مسابقه گرم‌آپ مردان ICC در جام جهانی T20 2022 مقابل استرالیا، تنها 19 گل به ثمر رساند، اما دو لحظه درخشش در زمین مسابقه را تغییر داد. زمانی که تیم روهیت شارما قهرمان جهان استرالیا را با شش ران در گابا در بریزبن متحیر کرد، کوهلی یک گیره درخشان با یک دست در میدان بیرونی و یک پیک آپ با یک دست به همان اندازه عالی برای فرار از تیم دیوید انتخاب کرد.

در اوور ماقبل آخر – با بولینگ هارشال پاتل – تیم دیوید برای یک تک آهنگ سریع توپ را به وسط ویکت کوتاه هل داد، اما کوهلی با یک پیکاپ تک دستی وارد زمین شد و موفق شد یک ضربه مستقیم به هندی های بمبئی و استرالیا بزند. از چین او در اوور پایانی مسابقه، در حالی که استرالیا برای بردن 4 توپ آخر مسابقه به 7 توپ نیاز داشت، پت کامینز شامی را با چکش در زمین به سمت لانگ ان کوبید.

قرار بود توپ به شش ضربه سر بزند، اما کوهلی یک دستش را بیرون آورد و یک کرکره را در مرز طولانی مقابل دروازه تیم استرالیایی برداشت تا کامینز را به عقب براند. گرفتن درخشان کوهلی باعث یک فروپاشی هیجان انگیز استرالیا شد که در آن آنها چهار ویکت آخر خود را در چهار توپ از دست دادند تا در مسابقه گرم کردن با شش ران شکست بخورند.

بازی گرم کردن یک دست ویرات کوهلی در مقابل استرالیا را در مسابقه گرم کردن جام جهانی T20 2022 اینجا ببینید…

شامی پس از آن، اشتون آگار را با توپ چهارم از اوور بیستم خود برای یک اردک بیرون انداخت و سپس دو بازیکن باورنکردنی را از روی دو توپ آخر بیرون آورد تا با پیروزی 3/4 در 1 اوور در یک برد باورنکردنی تیم هند به پایان برسد. روهیت شارما فاش کرد که همیشه برنامه تیم هند برای شامی بوده است که در “مرگ” توپ بزند.

“ما باید در هنگام مرگ پیشرفت کنیم. ما باید طول و تاکتیک را تغییر دهیم. گاهی اوقات ضربه زدن به عرشه گزینه خوبی است. در کل بازی خوبی بود. زمین خوبی بود و ضربه زدن آنها به ما فشار آورد. روهیت شارما پس از بازی گفت: بولینگ شامی در هنگام مرگ همیشه برنامه بود و دیدید که او چه کرد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما