mahyachatbanner

(تصاویر) داوای دو بھه سیاگوش بامزه بر یک کریک

در این صحنه بسیار نادر، 2 کودک گوش سیاه بر سر یک بچه خرگوش پس از شکار و آوردن این خرگوش توسط مادرشان در حال دعوا هستند.

لطفا فرار کنید، پرندگان سیاه یا کاراکال همیشه قابل مشاهده هستند، اما یافتن آنها دشوار است، زیرا آنها عمدتاً حیوانات شبگردی هستند که عموماً منزوی هستند، اما ممکن است به صورت جفت زندگی کنند. آنها شکارچیان فوق العاده هستند و به پرش های قدرتمند خود معروف هستند، آنها می توانند با پاهای قدرتمند خود تا ارتفاع 3 متر (9.8 فوت) بپرند. این روش انتخابی آنها برای شکار نیز مخصوص پرندگان است.

ماریون ولبرن، عکاس و علاقه‌مند به حیات وحش، بسیار خوش شانس بود که این صحنه را ثبت کرد و این عکس‌های شگفت‌انگیز را به اشتراک گذاشت.

پرندگان سیاه علاوه بر پرندگان، پستانداران کوچک و حشرات را نیز شکار می کنند. جالب است که کاراکال ها توسط سایر شکارچیان مانند گاومیش (مونگوس) شکار می شوند. بچه گربه هایی مانند اینها به ویژه در برابر شکار توسط بزرگسالان آسیب پذیر هستند. این حیوانات زیبا به طور متوسط ​​حدود 15 سال عمر می کنند.

یک خرگوش وحشی کوچک توسط یک مادر چشم سیاه شکار شد و سپس آن را به توله هایش داد. بالاخره وقتی بازی شکار و شکار بچه ها با هم تمام شد، غذایشان را خوردند.

کاراکال نوزادان خود را کمتر از 3 ماه حمل می کند و 1 تا 3 نوزاد به دنیا می آورد. بچه گربه ها 10 ماه با مادرشان می مانند. با این حال، این ممکن است – درست مانند هر چیز دیگری – به دلیل منطقه و شرایط متفاوت است.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما