mahyachatbanner

به قیمت جدید مرغ نگاه کنید/ در این شرایط قیمت مرغ کاهش می یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: با افرادی که گوشت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به مشتریان تحویل دهند برخورد می شود.

به گزارش تیتر کوتاه، بر اساس قیمت های اعلامی دولت، هر کیلوگرم مرغ گرم باید ۷۳ هزار تومان برای مصرف کنندگان تمام شود؛ اما شواهد نشان می دهد که قیمت ها در سطح کشور و حتی در سطح شهر تهران متفاوت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این خصوص با تایید این موضوع گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در تهران به طور متوسط ​​حدود 80 هزار تومان است که تلاش می کنیم این رقم را به این رقم برسانیم. . قیمت مصوب

جبرائیل برادی بابیان اینکه روزانه حدود 1300 تن گوشت مرغ به بازار سرمایه تزریق می شود، گفت: با افرادی که گوشت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به مشتریان عرضه می کنند برخورد می شود.

زمانی که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تلاش برای کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار خبر داد. این در حالی است که مرغداران و دست اندرکاران و فعالان این حوزه همواره از کم سود بودن این تجارت خبر می دهند و برخی معتقدند عدم ثبات در دسترسی به انواع نهاده ها باعث آسیب دیدن فعالان این صنعت شده است.

یکی از مرغداران کشور در این باره به «تیترکوتاه» گفت: تامین مواد اولیه صنعت مرغ یکی از مهم ترین حوزه ها محسوب می شود که به طور مستقیم بر قیمت نهایی مرغ که در سال های اخیر نوسان داشته است، تاثیر می گذارد.

محمدصالح اعلا افزود: قیمت ورودی ثابتی برای مرغداران وجود ندارد و به همین دلیل گوشت مرغ با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و هر تولیدکننده با توجه به نوع ورود، ورود، محصول خود را روانه بازار می کند. قیمت و سایر هزینه ها

این پرنده ادامه داد: نحوه دستیابی به انواع دسترسی نیز برای مرغداران و در نهایت محصولات قابل عرضه به بازار اهمیت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت می تواند قیمت مرغ را به قیمت مصوب نزدیک کند؟ وی بیان کرد: اگر قیمت های پرداختی به مرغداران که قیمت آن جزء مهمی است، با قیمت کمتری به دست آنها برسد، قطعا شاهد کاهش قیمت در بازار خواهیم بود. اما اینطور به نظر نمی رسد و فکر می کنم در نهایت دولت بتواند در مدت زمان کوتاهی قیمت ها را کاهش دهد و پس از مدتی دوباره روند قبلی تکرار شود و قیمت ها روند صعودی داشته باشند. وی افزود: همچنین باید توجه داشت که هر ساله در نیمه دوم سال شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار هستیم و فکر نمی کنم امسال سال استثنایی برای این بازار باشد. و من فکر می کنم که افزایش قیمت تکرار خواهد شد.

صالح اعلا درباره نحوه دسترسی مرغداران به انواع نهاده ها گفت: در چند ماه اخیر شاهد تغییراتی در تامین سهمیه نهاده مرغداران بوده ایم و این امر مشکلاتی را برای فعالان این بخش ایجاد کرده است.

به گفته وی، قطعی برق در تابستان مشکلات و نگرانی های زیادی را برای مرغداران به همراه داشت که منجر به ورشکستگی برخی از فعالان این حرفه شد. زیرا قطع برق باعث مرگ و از بین رفتن بسیاری از جوجه ها شد. وی درباره حمایت دولت از مرغداران گفت: اگر مسئولان بتوانند نیازهای اولیه مرغداران را تامین کنند قطعا بازار و قیمت بهتری را در کشور شاهد خواهیم بود.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما