mahyachatbanner

بهترین دستگاه هایفوتراپی سال 1402 + معرفی انواع دستگاه هایفو

دستگاه هایفو چیست

روی پوست، توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق و زیرین پوست را داشته و میتواند با نفوذ آسان‌تری نسبت به سایر روش‌ها تاثیر بسیار مناسبی روی جوانسازی پوست شما داشته باشد. از آنجایی که هدف از استفاده از دستگاه هایفو ساخت کلاژن در پوست و از بین بردن سلول‌های مرده آن است باید از مایعات سالم زیادی استفاده شود. به عبارتی مایعات خالص همچون آب به کلاژن سازی پوست و افزایش تاثیر دستگاه هایفو بر روی پوست کمک خواهند کرد. البته منظور از مایعات خالص نوشیدنی ‌هایی فاقد الکل یا کافئین هستند که ضرر‌های زیادی برای بدن دارند.

و تعداد شات مناسب،‌ کیفیت کارتریج دستگاه نیز میتواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد. با وجود دستگاه‌های بسیار بی‌کیفیت هایفو در بازار ایران می‌توانیم این دستگاه ایرانی را نیز، در لیست بهترین برند دستگاه هایفوتراپی قرار دهیم. نکته قابل توجه این است که نباید دستگاه هایفو را بسیار پیچیده بدانید.

دستگاه هایفو چیست؟

درمان در این سطح به منظور روشن کردن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن کردن پوست انجام می‌شود. میزان ملانین پوست پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق ۱٫۵ میلی‌متر کاهش محسوسی می‌یابد. کلينيک تخصصی پوست و موی رامیلا دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سابقه درخشان آماده ارائه انواع خدمات پوست ، مو و زیبایی با مدرن ترین و جدیدترین دستگاه ها می باشد. هایفو واژینال می‌تواند در افزایش اعتماد بنفس زنان بسیار موثر باشد. پس از آن دستگاه‌های متنوع تحقیقاتی و تجاری برای درمان سرطان یا مصرف زیبایی تولید و تعدادی از این دستگاه‌ها تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز دریافت کرده‌اند. دستگاه های هایفو تفاوت هایی با یکدیگر دارند که ما در مورد هایفو دابلو بطور کامل صحبت کرده ایم و حال درمورد اولترا یک توضیح کوچکی داده می شود تا تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را درک کنید .

  • در برخی موارد هم به دلیل وجود ریسک‌های جانبی محتمل، این عمل انجام نخواهد شد.
  • کلینیک زیبایی گلدن رویال مرکز زیبایی پوست و مو و لیزر با مجهزترین تجهیزات روز دنیا و بهترین امکانات آسایشی و رفاهی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
  • هایفوتراپی از جمله روش های درمانی بسیار موثر و پرطرفدار برای جوان‌سازی پوست می باشد.
  • به این صورت که هایفو ۵ بعدی، ۶ بعدی و ۷ بعدی دارای یک هندپس واژینال به صورت جداگانه هستند.
  • پوست صورت شما بنا به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، می‎تواند شل و افتاده شود.

لیفت صورت HIFU برای هدف قرار دادن صفحات بافت عمیق‌تر با زمان توقف کمتر تکامل یافته است. و اکنون تکامل بعدی در علم زیبایی شناسی به عنوان دستگاهی متشکل از 11 خط برای نتایج سریعتر و دقیق تر توسعه یافته است. انرژی اولتراسوند متمرکز را به همان لایه بنیادی که معمولاً توسط جراحان در طول جراحی زیبایی پرداخته می‌شود، بدون برش یا ایجاد اختلال در سطح پوست ارائه می‌کند. این واکنش طبیعی بدن را برای تحریک رشد کلاژن تازه و جدید و تقویت کلاژن ضعیف آغاز می کند. برخی از مراجعان بلافاصله پس از درمان اثر اولیه خود را مشاهده می کنند، اما نتایج واقعی در طی 2 تا 3 ماه با ساخت کلاژن جدید ظاهر می شود، به تدریج پوست صورت و گردن را لیفت و سفت می کند و پوست سینه را صاف می کند.

در حالی که برای گونه‌ها، غبغب و … می‌توان از عمق نفوذ ۳.۵ و ۴.۵ میلی‌متر کمک گرفت. فاصله اعمال درمان در دستگاه هایفو اولترا ۱ الی ۴.۵ میلی‌متر بوده و قدرت انرژی آن بین ۰.۱ تا ۲.۵ ژول قابل تغییر است. امروزه و با افزایش محبوبیت هایفوتراپی در میان مردم، مدل‌های مختلفی از دستگاه هایفو وارد بازار شده‌اند و همین موضوع هم سبب می‌شود که بسیاری از افرادی که قصد انجام هایفو را دارند، بین دستگاه‌های مختلف مردد شوند. در انتها باید به تفاوت‌های هایفو با دیگر روش‌های مشابه اشاره نمود. در دو مورد فوق، امواج به لایه‌ی اپیدرم و درم پوست رسیده و موجبات استحکام یافتن پوست را فراهم می‌کنند. اما در در هایفوتراپی امواج از لایه‌ی اپیدرم سطحی پوست می‌گذرند و به لایه هیپودرم که آخرین لایه پوست است اثر می‌گذارند.

به عنوان مثال، افتادگی خط ابرو و یا افتادگی پوست پلک، اغلب اولین نشانه “پیری” پوست است. اگر چه هایفوتراپی با اولترا سونیک نتایج عمل جراحی را مضاعف نمی‌ سازد، اما ثابت شده است که یک جایگزین قابل توجه برای کسانی است که تمایلی برای انجام جراحی لیفت صورت ندارند. در هایفوتراپی از “امواج اولتراسوند کانونی شدت یافته” برای هدف قرار دادن ۳ لایه مختلف پوست استفاده می‌شود. این سه لایه از پوست عبارتند از SMAS، لایه درم تحتانی و لایه درم فوقانی. باتوجه‌به نکاتی که ذکر کردیم، بدیهی است که قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد نسبت به هایفو اولترا بالاتر است؛ زیرا کمپانی معتبری آن را ساخته و از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد.

نتایج تاخیری هایفوتراپی تا حدود 3 ماه ادامه دارد و تا 6 ماه بعد کامل می شود. در روش هایفوتراپی به خاطر آن که سلول‌ های داخلی پوست را وادار به تولید کلاژن و الاستین بیش تر و در نتیجه جوان سازی می کنند، شما اثر واقعی درمان را حدود سه ماه بعد از جلسه هایفوتراپی مشاهده خواهید کرد. هایفوتراپی با بازسازی کلاژن و الاستین، موجب بهبود چین و چروک، لیفت و جوانسازی پوست خواهد شد. یکی دیگر از بخش هایی که در روند هایفو مورد هدف قرار می گیرد، لایه درم تحتانی یا Dermis است که در زیر بالایی ترین و بیرونی ترین لایه پوست قرار دارد.

زیرا همه‌ی دستگاه‌های چینی نیز از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از مرکز ارائه دهنده خدمات نوع دستگاه هایفو کره‌ای یا چینی را جویا شوید. تفاوت هایفو کره‌ای و چینی را نیز در ادامه همین مقاله آورده‌ایم. این کار معمولاً در ۳ جلسه و با کم ترین اثرات جانبی بر روی پوست انجام می‌ شود که همین ویژگی یکی از مزایای مثبت و قابل‌ توجه استفاده از دستگاه هایفو می‌ باشد. یعنی کم ترین ضرر و زیان را بر روی پوست دارد و در عوض بهترین نتیجه را می‌ توان از این دستگاه برای جوان‌ سازی پوست گرفت.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

پس از پایان جلسه ، می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. به طور کلی ، به جز قرمزی در نواحی تحت درمان ، هیچ عارضه جانبی مشاهده نمی شود. شرکت آفتاب فروزان آريا، با استمداد از الطاف الهی در ابتدای سال 1383 خورشيدی با هدف خدمت به جامعه پزشکی بر مبنای راستی و صداقت، به طور عملی کار خود را شروع کرده است. بلافاصله بعد از هایفوتراپی می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. در این مبحث سعی کرده‌ایم تا نکات مربوط به هایفو تراپی را در قالب پرسش و پاسخ بیان کنیم. این دستگاه به وسیله تکنیک فوکوس فراصوت به صورت غیرتهاجمی روی لابیا و لایه عضلانی متمرکز میشود.

دستگاه هایفو چیست

تکنولوژی هایفو (HIFU) با سونوگرافی یکی است اما تنظیمات و نیز تاثیرات این دو با هم متفاوت است. از آن جا که در روش هایفو از هیچ گونه اشعه نوری استفاده نمی شود و صرفا از امواج فرا صوت برای تحت تاثیر قرار دادن لایه های پوست بهره می گیریم، لذا شما می توانید از ایمن بودن این روش مطمئن باشید. همین موضوع باعث شده که مسئولین کلینیک‌های زیبایی هنگام استعلام قیمت دستگاه جوان سازی پوست، بیشتر دستگاه HIFU Doublo Gold را مدنظر قرار دهند. از آنجایی که این روش به متخصص پوست اجازه می‌دهد لایه بنیادی عمیق پوست (SMAS یا سیستم عضلانی آپونورتیک سطحی) را هدف قرار دهد، ترمیم انجام شده، آن را به یک تکنیک غیر جراحی لیفت صورت باارزش تبدیل می‌کند. هایفو واژینال این دستگاه امواج التراسوند  را با تمرکز  بالا بر لایه پروپریا و فیبر عضلانی در عمق میرساند. بهترین دستگاه هایفو در ایران دابلوگلد می باشد که در بهترین کلینیک ها استفاده می شود.

روش هایفو چه مزایایی دارد؟

هرچند بر روی روش درمانی هایفو پژوهش‌های بالینی گسترده‌ای انجام نشده است، چندین و چند پژوهش‌ کوچک‌تر نشان می‌دهند که این روش برای لیفت صورت و بهبود وضعیت چین و چروک ایمن و مؤثر است. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد. وقتی سلول‌های لایه‌ی هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی می‌شوند. شاید به نظر برسد که این اتفاق در تضاد با اهداف ما یعنی بهبود کیفیت پوست صورت باشد، اما این گونه نیست. آسیب به سلول‌ها باعث تحریک تولید پروتئین‌هایی به نام کلاژن می‌شود. کلاژن‌ها مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست و بسیاری از دیگر بافت‌های بدن هستند.

هایفوتراپی که به عنوان هایفو دابلو هم شناخته می شود، دستگاهی است که برای کشش و لیفت صورت استفاده می شود و در حال حاضر با توجه به ایمنی و مقرون به صرفه بودن این دستگاه، می تواند مناسب ترین و ایمن ترین روش برای جوانسازی پوست باشد. ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند.

دستگاه هایفو چیست

این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد. افرادی کاندید مناسب برای هایفوتراپی هستند که به نظر می‌ رسد (و یا اغلب احساس می‌ شود) که سفتی و استحکام پوست آن ها کاهش یافته است.

دستگاه هایفو چیست

علاوه بر آن هایفو نقطه‌زن یا نقطه‌ای برای رفع چین و چروک، افتادگی و پف دور چشم وجود دارد. هایفو تک لاین نوع دیگر دستگاه‌های هایفو است که به صورت خطی از نقاط را به شکل ۱۰ تایی یا ۱۱ تایی انواع هایفو تحت درمان قرار می‌دهد. هایفو سه بعدی ماتریسی از نقاط (مثلا ۱۱ لاین در ۱۱ نقطه) را هدف قرار می‌دهد. هایفو‌های ۴ بعدی امکان انجام خدمات لیپوسونیک‌ها را در کنار هایفو‌تراپی ممکن می‌سازد.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.