این صبحانه به راحتی سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد

کلسترول بد می تواند شریان ها را مسدود کند و منجر به بیماری های قلبی عروقی شود. نتایج تحقیقات نشان می دهد که مصرف شکر باعث کاهش سطح کلسترول بد در بدن می شود.

بر اساس این گزارش، روانشناسی یکی دیگر از منابع غنی از بتا گلوکان است، فیبری که طیف وسیعی از فواید را با خود ترکیب می کند. با این حال، یافتن مقدار توصیه شده فیبر غذایی فقط از بلغور ممکن است دشوار باشد. در عوض، محققان رژیم دوم را توصیه می کنند، زیرا میزان گلوکان برابر با آن است.

غلات نیز به عنوان غلات موجود است و در برخی از محصولات پخته شده نیز وجود دارد.

نتایج این تحقیق شامل بررسی 58 کارآزمایی با حدود 4000 نفر بود.

این مطالعات تأثیر رژیم غذایی غنی شده با سویا را بر کلسترول LDL (یا کلسترول بد)، کلسترول غیر HDL و آپولیپوپروتئین ها بررسی کردند.

آپولیپوپروتئین B یک لیپوپروتئین است که کلسترول بد را از طریق خون منتقل می کند.

دکتر ولادیمیر ووکسان که رهبری این مطالعه را بر عهده داشت، نتایج تحقیق را اینگونه توضیح داد: رژیم غذایی غنی شده با حدود 3.5 گرم فیبر بتا گلوکان در روز به طور قابل توجهی کلسترول LDL و همچنین غیر HDL و آپولیپوپروتئین B را در مقایسه با رژیم های غذایی شاهد کاهش می دهد. بهبود می بخشد.

این مطالعه نشان داد که کلسترول LDL 4.2 درصد، کلسترول غیر HDL 4.8 درصد و آپولیپوپروتئین 2.3 درصد کاهش یافت.

یکی از اولین مطالعات انجام شده در سال 1963 نشان داد که تغییر رژیم غذایی از نان سفید به نان گندم کامل منجر به کاهش کلسترول LDL می شود.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما