mahyachatbanner

ایلان ماسک میلیاردر فناوری از Optimus رونمایی کرد. ربات انسان نمای تسلا روی صحنه راه می رفت و می رقصید – تماشای ویدیو | اخبار فناوری

دهلی نو: ایلان ماسک، میلیاردر فناوری، آخرین نمونه اولیه یک ربات انسان نما به نام Optimus را که توسط تسلا در روز هوش مصنوعی تسلا 2022 ساخته شده است، رونمایی کرد. ایلان ماسک پیشتر گفته بود که آنها قصد داشتند هزاران ربات تسلا را در کارخانه های تسلا در یونایتد قرار دهند. ایالات برای تولید خودرو و بعداً برای گسترش این طرح در سطح جهانی.

همچنین بخوانید | SBI نرخ وام را 50 bp پس از افزایش نرخ رپو RBI افزایش داد. جزئیات را بررسی کنید

اپتیموس در مقابل جمعیت عظیمی به سمت صحنه رفت و برای تماشاگران دست تکان داد و دستانش را بالا برد و رقصید. این ربات از همان سیستم خلبان خودکار ساخته شده است که در خودروهای تسلا استفاده شده است.

همچنین بخوانید | راجیو چاندراسخار: فناوری 5G زندگی هر هندی را متحول خواهد کرد

ماسک گفت که انتظار داشتیم در Optimus آزادی انگشتان داشته باشیم تا بتواند ابزارها را به طور موثر کار کند. علاوه بر این، ویدئویی از Optimus در حال انجام کارهای ساده مانند آبیاری گیاهان، حمل جعبه ها و بلند کردن میله های فلزی به مردم نشان داده شد.

ماسک در حین ارائه گفت که هدف آنها ساختن یک ربات انسان نمای مفید در سریع ترین زمان ممکن بوده و آن را نیز با استفاده از همان رشته ای که در طراحی ماشین به کار برده اند طراحی کرده اند. ماسک معتقد بود ساخت این ربات با حجم بالا، هزینه کم و قابلیت اطمینان بالا امکان پذیر است.

این شرکت انتظار دارد که Optimus کمتر از 20000 دلار قیمت داشته باشد، اما اکنون فقط یک نمونه اولیه است. برای تحقق بخشیدن به آن باید کارهای زیادی انجام شود.

ابر رایانه تسلا DoJo

Dojo پلتفرم ابررایانه سفارشی خود تسلا است که با فناوری یادگیری ماشینی هوش مصنوعی با استفاده از آموزش ویدیویی ساخته شده است. این شرکت از داده های بدست آمده از ناوگان وسایل نقلیه خود آموخته است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما