mahyachatbanner

آزمایشگاه EPA به برنامه‌ریزی سریع‌ترین جاده برای آینده خودروهای برقی کمک می‌کند

در داخل یک آزمایشگاه مخفی دولتی، پشت یک حصار بلند و نگهبانان مسلح، تیمی از مهندسان با یک هدف منحصر به فرد، درون جدیدترین وسایل نقلیه تمام الکتریکی را کالبد شکافی می‌کنند: بازنویسی قوانین آلودگی لوله اگزوز برای تسریع انتقال کشور به خودروهای الکتریکی.

روز چهارشنبه، انتظار می‌رود آژانس حفاظت از محیط زیست استانداردهای بلندپروازانه انتشار گازهای گلخانه‌ای را برای خودروهایی پیشنهاد کند که بسیار سخت‌گیرانه هستند، به گونه‌ای که طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که دو سوم خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده تا سال 2032 کاملاً الکتریکی خواهند بود. از تنها 5.8 درصد امروز. و قوانین می تواند کشور را در مسیر پایان دادن به فروش خودروهای جدید بنزینی تا سال 2035 قرار دهد.

حمل و نقل بزرگترین منبع گازهای گلخانه ای تولید شده توسط ایالات متحده است و دانشمندان می گویند که کاهش آلودگی ناشی از لوله های اگزوز – سریع – برای جلوگیری از فاجعه بارترین تأثیرات گرمایش جهانی ضروری است.

اما این نیز مستلزم غلبه بر چالش‌های فنی و لجستیکی بی‌شماری است: وسایل نقلیه الکتریکی هنوز برای اکثر مصرف‌کنندگان بسیار گران هستند، تا حدی به دلیل زنجیره‌های تامین جهانی مواد برای ساخت آنها. خودروها همچنین به یک شبکه ملی از میلیون ها ایستگاه شارژ سریع با استفاده آسان نیاز دارند.

کارهایی که در آزمایشگاه تحقیقات خودرو EPA انجام می شود، آن را در مرکز یکی از پیچیده ترین اقدامات تعادلی قرار می دهد که رئیس جمهور بایدن با آن مواجه شده است. او متعهد شده است که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند و خودروهای گازسوز منبع اصلی آلودگی سیاره زمین هستند. اما خودروسازی یکی از مهم‌ترین صنایع کشور است و تغییر سریع به خودروهای برقی که برای تولید آنها به نیروی کار کمتری نیاز دارد، این پتانسیل را دارد که هزاران کارگر خودرو را جابجا کند. بایدن

دیوید هاوگن، مدیر انتشارات ملی سوخت و خودرو EPA گفت: “این بزرگترین تحولی است که صنعت خودرو تا به حال دیده است، زیرا از 100 سال آلودگی هوا به سمت وسایل نقلیه الکتریکی حرکت می کند – و روشی کاملاً جدید برای رانندگی”. آزمایشگاه.

او با اذعان به چالش‌های ساخت ایستگاه‌های شارژ، ایجاد زنجیره‌های تامین داخلی و کاهش قیمت‌ها، گفت: «هر چیزی می‌تواند مانع از وقوع آن شود.» “هر یک از این چیزها می تواند فرزندخواندگی را به مشکل تبدیل کند. همه قطعات باید آنجا باشند.»

اما برای انجام این کار، کارشناسان آزمایشگاه EPA باید ابتدا تعیین کنند که فناوری خودروهای الکتریکی احتمالاً در دهه آینده چقدر پیشرفت خواهد کرد تا به آژانس کمک کنند تا قوی‌ترین محدودیت‌های انتشار گازهای گلخانه‌ای را تعیین کند که هنوز قابل دستیابی هستند.

برای این منظور، کارشناسان دولتی در فناوری، شیمی، سم شناسی و قانون در آزمایشگاه با مهندسان بزرگترین شرکت های خودروسازی جهان کار می کنند. آنها درون تسلاها، جنرال موتورزها، فولکس‌واگن‌ها و نیسان‌های جدید و هنوز عرضه‌نشده در بازار را جدا کرده‌اند و آزمایش کرده‌اند تا بفهمند کدام فناوری موجود می‌تواند دورتر و سریع‌ترین حرکت را انجام دهد. که محکم ترین و بادوام ترین است. و مجهز به مقرون به صرفه ترین تکنولوژی است. به گفته محققان، مدل‌های مختلف نقاط قوت متفاوتی دارند – به گفته محققان، هیچ خودرویی دارای تمام اجزای یک وسیله نقلیه الکتریکی مقرون‌به‌صرفه، عضلانی، خانواده‌پسند و با برد وسیع نیست.

آنها ماشین های الکتریکی را روی تردمیل های غول پیکر به طور مداوم و در شیفت های 12 ساعته رانندگی کرده اند تا ببینند با یک بار شارژ چند مایل می توانند طی کنند. آنها ماشین ها را تا حدود 100 درجه گرم کرده اند و سپس آنها را یک شبه منجمد کرده اند تا قدرت باتری را ارزیابی کنند. آنها ساعت ها و ساعت ها شبیه سازی کامپیوتری را اجرا کرده اند.

آقای دکتر گفت: «رعایت این فناوری‌ها به ما اطمینان زیادی می‌دهد که این اتفاق می‌افتد. هاوگن. این مقررات به همه خودروسازان کمک می‌کند تا با سریع‌ترین سرعت ممکن حرکت کنند تا بتوانیم تغییرات اقلیمی را با فوریتی که شایسته آن است، بررسی کنیم.»

یکی از عواملی که بر روی دولت سنگینی می‌کند تأثیر محدودیت‌های جدید اگزوز بر مشاغل است، مانند آنچه در مجتمع تولیدی روژ فورد با قدمت صدساله، در حدود 40 مایلی شرق آزمایشگاه EPA.

در آنجا، کارگران خودرو و رهبران اتحادیه آنها نگران این هستند که مقررات آینده برای آینده آنها چه معنایی دارد. آنها دلیل خوبی دارند: وسایل نقلیه الکتریکی به کمتر از نیمی از کارگران برای مونتاژ نسبت به خودروهای با موتورهای احتراق داخلی نیاز دارند.

مارک دی پائولی، نایب رئیس United Auto Workers Local 600، در مصاحبه اخیر در مقر محلی در نزدیکی کارخانه فورد در دیربورن، گفت: «ما می دانیم که از این طریق شغل خود را از دست خواهیم داد.

برای درک آنچه در خطر است، شاسی وانت فورد F-150 – پرفروش‌ترین خودروی سواری در ایالات متحده – را با نسخه تمام الکتریکی آن که هر دو در مجتمع روژ ساخته شده‌اند، مقایسه کنید. F-150 گازسوز از هزاران قطعه و قطعه فلزی کوچک تشکیل شده است و توسط 4200 کارمند در کارخانه کامیون های معمولی مونتاژ می شود. فورد F-150 تمام برقی در اصل یک باتری غول پیکر است که به موتورها و چرخ ها متصل شده است که توسط حدود 720 کارگر همسایه، در مرکز خودروهای الکتریکی روژ ساخته شده است.

با افزایش سرعت انتقال از بنزینی به تمام برقی، یکی از تقریباً 150000 شغل خودروسازی اتحادیه در سراسر کشور که ممکن است از بین برود، ممکن است متعلق به استیو نوفک باشد که به مدت 25 سال موتورهای احتراق داخلی برای فورد ساخته است.

آقای دکتر “من مخالف خودروهای برقی نیستم، اشتباه نکنید.” نوفکه، 69 ساله، گفت. “اگر قرار است این انتقال اتفاق بیفتد، ما این را درک می کنیم. بسیاری از ما قبلاً در حال گذار بوده ایم. اما ما به عنوان کارگر نباید هزینه آن را بپردازیم.»

آقای. نوفکه خاطرنشان کرد که صنعت او تا این مرحله دچار اختلالات زیادی شده است. توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی در سال 1994 هزاران شغل در زمینه تولید خودرو را به مکزیک فرستاد. بحران مالی سال 2008 خودروسازان را تا مرز سقوط پیش برد. پیشرفت در اتوماسیون همچنان برای جایگزینی مردم با روبات ها ادامه دارد.

در دیربورن، زخم‌های برخی از این دررفتگی‌ها هنوز در کارخانه‌های خالی، یک فروشگاه متروکه کفش‌های Payless، یک نانوایی تخته‌شده Brown’s Bun مشهود است.

اما تغییراتی که توسط وسایل نقلیه الکتریکی ایجاد می شود به طور قابل توجهی سخت تر است. نوفکه گفت. او گفت: «ما هرگز چیزی شبیه به آنچه اکنون در راه است ندیده ایم.

آنجلا پاول، 46 ساله، که یک لیفتراک در کارخانه مونتاژ خودروهای الکتریکی فورد رانندگی می کند، می تواند به عنوان یکی از برندگان در چشم انداز جدید خودرو ظاهر شود.

خانم می‌گوید: «از ساختمان قدیمی آمده و وسایل نقلیه جدید، فن‌آوری‌های پیشرفته را ببینید، شگفت‌انگیز است. پاول، که قبلاً در خط مونتاژ در کارخانه کامیون های معمولی فورد کار می کرد. «چه کسی فکرش را می‌کرد که ما در این نقطه اینجا باشیم؟ زمان هیجان انگیزی است.»

هنوز خانم پاول نگران این است که اگر تغییر به خوبی مدیریت نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر دولت تلاش کند تا سال 2035 به فروش خودروهای جدید بنزینی پایان دهد، اگر مصرف کنندگان خودروهای برقی نخرند چه اتفاقی می افتد؟ اگر آنها خیلی گران باشند، یا ایستگاه های شارژ کافی وجود نداشته باشد، یا اختلالات زنجیره تامین باعث کاهش تولید شود، چه؟

“اگر این موضوع درست پیش نرود، آیا روز بعد کاری خواهم داشت؟” او گفت.

نگرانی دیگر این است که بسیاری از کارخانه‌های جدید خودروهای الکتریکی و کارخانه‌های باتری در ایالت‌های جنوب شرقی مانند جورجیا، آلاباما و تنسی در حال افتتاح هستند، جایی که فرهنگ سیاسی از نظر تاریخی با کارگران سازمان‌یافته دشمنی دارد و دستمزدها و مزایا معمولاً کمتر از کارخانه‌های اتحادیه‌ای هستند.

او می‌گوید: «اگر به یکی از این استارت‌آپ‌ها یا حتی کارخانه‌ای فورد بروید که در آن شغل اتحادیه‌ای نیست، از نظر اقتصادی قربانی‌های بزرگی خواهید کرد. نوفکه گفت.

آقایی که خود را “مرد ماشین” توصیف می کند. بایدن از بازدید از کارخانه‌های خودروسازی، از جمله کارخانه فورد که در آن خانم خانم، لذت می‌برد، لذت می‌برد. پاول کار می کند و جایی که آقای. بایدن F-150 الکتریکی را برای چرخش گرفت و گفت: “این مکنده سریع است.”

آقای. بایدن به همان اندازه از رابطه خود با کارگران سازمان یافته لذت می برد و خود را بیشتر از پیشینیانش طرفدار اتحادیه می خواند. این ارتباط با کارگران خودرو به آقای دکتر کمک کرد. بایدن در سال 2020، پس از حمایت ایالت از دونالد جی ترامپ در سال 2016، میشیگان را بر عهده خواهد گرفت. بایدن در سال 2024 دوباره نامزد انتخابات شود.

حالا آقای بایدن همزمان با اقدامات خود در مورد تغییرات آب و هوایی، موضوعی که او آن را اولویت اصلی خود می خواند، تلاش می کند جایگاه خود را نزد کارگران اتحادیه حفظ کند. او قول داده است تا سال 2030 آلودگی گازهای گلخانه ای ایالات متحده را حداقل 50 درصد کاهش دهد.

گزارش سال 2021 آژانس بین المللی انرژی نشان داد که کشورها باید تا سال 2035 فروش خودروهای جدید بنزینی را متوقف کنند تا میانگین دمای جهانی از 1.5 درجه سانتیگراد (2.7 درجه فارنهایت) در مقایسه با سطوح ماقبل صنعتی افزایش یابد. دانشمندان می گویند فراتر از این نقطه، کنترل اثرات امواج گرمای فاجعه بار، سیل، خشکسالی، شکست محصولات کشاورزی و انقراض گونه ها برای بشریت به میزان قابل توجهی سخت تر می شود. این سیاره قبلاً به طور متوسط ​​حدود 1.1 درجه سانتیگراد گرم شده است.

او می‌گوید: «چشم‌اندازی از آینده وجود دارد که اکنون در حال رخ دادن است، آینده‌ای از صنعت خودرو که الکتریکی است – برق باتری، برق هیبریدی پلاگین، الکتریکی پیل سوختی». بایدن در سال 2021 در حالی که دستوری اجرایی را اعلام کرد که خواستار سیاست های فدرال برای اطمینان از اینکه نیمی از خودروهای جدید فروخته شده تا سال 2030 تماماً برقی هستند، اعلام کرد.

قانون کاهش تورم سال 2022 تا سقف 7500 دلار اعتبار مالیاتی برای خریداران خودروهای برقی در نظر گرفته است. اما کارشناسان گفتند که انگیزه ها به تنهایی برای دستیابی به اهداف آب و هوایی رئیس جمهور کافی نخواهد بود، به همین دلیل به مقررات جدید EPA نیاز است.

Drew Kodjak، مدیر اجرایی شورای بین المللی حمل و نقل پاک، یک سازمان تحقیقاتی، گفت: “هیچ چیز دیگری انتقال به خودروهای الکتریکی را با سرعتی که ما برای مقابله با گرمایش جهانی نیاز داریم تضمین نمی کند.”

کالیفرنیا، خانه بزرگترین بازار خودروی کشور، پیش از این ممنوعیت فروش خودروهای موتور احتراق داخلی جدید را پس از سال 2035 به تصویب رسانده است. چندین مقام که بر روی مقررات جدید فدرال کار می کنند، کارهای آب و هوایی مشابهی را در کالیفرنیا انجام دادند.

اما با وجود آقای تعهد بایدن، انتقال به آینده ای تماماً الکتریکی، خطرات سیاسی و اقتصادی را به همراه دارد.

نماینده دبی دینگل، نماینده دموکرات میشیگان که منطقه او شامل بیش از دوازده کارخانه مونتاژ خودرو و همچنین آزمایشگاه خودرو EPA است، اغلب پیچیدگی وضعیت را به علی زیدی، مشاور ارشد آب و هوای کاخ سفید یادآوری می کند.

آقای. زیدی با خانم صحبت می کند. Dingell اغلب، او را به سادگی به عنوان “DD” در تلفن همراه خود ذکر شده است.

خانم می‌گوید: «من صحبت‌های صمیمانه واقعی با رئیس‌جمهور داشته‌ام و او می‌داند که این کارگران از چه می‌ترسند. دینگل، مدیر سابق جنرال موتورز. ما باید مطمئن شویم که زیربنای سیاست برای دستیابی به چنین چیزی وجود دارد، بدون آسیب رساندن به مردم.”

آقای. بایدن تلاش کرده است اطمینان حاصل کند که فقط خودروهای الکتریکی ساخت آمریکا واجد شرایط مشوق های مالیاتی ارائه شده توسط قانون کاهش تورم هستند – اگرچه الزامی که باید توسط کارگران اتحادیه مونتاژ شوند حذف شد.

در سال 2022، آقای بایدن قانون دیگری را امضا کرد که به شرکت ها یارانه می دهد تا تراشه های نیمه هادی خودروهای الکتریکی خود را در ایالات متحده بسازند. و در سال 2021، او قانون زیرساختی را امضا کرد که شامل 7.5 میلیارد دلار برای ساخت نیم میلیون ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی در امتداد بزرگراه‌های فدرال است، اگرچه گزارش ژانویه از S & P Global به این نتیجه رسید که کشور به میلیون‌ها دلار دیگر نیاز دارد.

خانم “خیلی در خطر است که این موضوع درست نشود.” دینگل گفت. اما این یک تعادل بسیار دشوار است.»

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما